Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Bez przepływomierza lepiej wkręca się na obroty i turbo nie szura


Krzy0

Rekomendowane odpowiedzi

Ok tylko pewnie jutro dopiero to zrobie.Przed chwila wprowadzałem auto do garazu i rozpiołem przeplywke ych aż miło posłuchac jak sie wtedy silnik wkreca na obroty :)[br]Dopisany: 03 Styczeń 2012, 17:56_________________________________________________008,011 auto kolegi http://vaglog.rtnet.pl/krzy0_67773.html

008,011 mój na kolegi przeplywce http://vaglog.rtnet.pl/krzy0_67772.html

Kolegi auto jest takie zywe moje sprawia wrazenie muła ale po tych logach to chyba mój o 1s szybszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tej przeplywce twoje auto nie tnie dawki,praktycznie parametry sa identyczne,co wiecej auta jada tak samo.zmierzylem przedzial 1900-3900 i robicie 6,6 i 6,7 mniej wiecej.wiec chyba twoje odczucie ,ze auto jest mulowate to przeplywka, ktora ciela juz dawki paliwa.

wychodzi na to, ze twoja przeplywka jest uwalona a, przeplywka z golfa nie spelniala roli.

Krzysiek to taka wstepna teza z ta przeplywka,mozesz zrobic jeszcze logi 005 i 006 razem od 1,5tys do 4tys na 3biegu po czym wrzucasz luz i toczysz sie na luzie do okolo 85km/h na rownej drodze ten pomiar powinien byc zrobiony i stopujesz.te logi wyslij mi na maila wraz z waga auta,a ja ci powiem jaka moc ma auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podepne sie pod temat jak kolega pisal szurala mi turbina oddalem auto do mechanika wymienil podlaczyl vaga przy okazji dwa czujniki temp i stop uwalone odebralem auto nie chcialo jechac przerywalo to bylo w te mrozy potem jechalo ok pewnie ropa zamarzla ale to bylo jak wracalem do na reklamacje zostawilem mu auto dzis odebralem i jedzie jak fiat 126p do 2000ob potem jaj formula pojechalem spowrotem podlaczyl uzadzenia vaga stwierdzil ze przeplywomiez wiec

nie wiem czy to to czy moze filtr paliwa logow nie zrobie warunki po za tym nie chodzi mi kabelek kolega z forum mam mi zrobic jak beda lepsze warunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem przepływke(moze moja i była dobra ale brakowało jej takiego tunelu w obudowie i przez to lekko cieła) jest troszke lepiej,a reszte zostawiłem tunerowi jak mrozy odpuszczą to wkoncu pojade na chip.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmien zawor n18 lub zaslep sruba podcisnienie od egr i zobacz czy bedzie roznica...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze zrob komplet logow, dynamicznych, pojedynczo kazda grupe, i po kolei, a nie cos przedwczoraj a cos mc temu.

000, 003,008, 010 i 011

jak narazie wrzucasz wciaz jakies strzepy i do niczego to nie prowadzi.

po drugie w 011 wartosc zadana jest wyzsza niz uzyskana, wiec szukalbym nieszczelnosci w dolocie, lub usunalbym katalizator, byc moze jest zapchany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi zrobie jeszcze raz jak warunki na to pozwola(juz takie porzadne) przed chipem.Co do nieszczelnosci to tylko ic lekko sie poci,musze to sprawdzic dokładniej.

Co do kata to go juz niestety nie mam,niestety bo teraz zaluje smierdzi z rury jak nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...