enjoypoznan
Pasjonat-
Postów
51 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O enjoypoznan
Osiągnięcia enjoypoznan
0
Reputacja
-
mati9151 Czy po odłączeniu aku nie miałeś problemu z elektrycznymi szybami?
-
A ja pozwolę sobie tylko spytać o jedną rzecz żeby zbędnie nie zakładać nowego tematu. Co trzeba ustawić po wymiane pompek? Nie chodzi mi tutaj o kwestie montażowe. Tylko elektroniczne. Wiem tylko o ustawieniu kąta synchronizacji PD. Czy coś jeszcze w PD można/trzeba ustawić?
-
Dzięki za info.
-
Jak napisałeś papa to nie musiałem patrzeć skąd jesteś. A przy takiej mocy jak depniesz to nie masz zasłony dymnej?
-
To daj znać jak będzie wszystko zrobione. Ale musi śmigać. My wielokrotnie robiliśmy "mixy" i nigdy nie było komplikacji.
-
Skrzynie chętnie też bym zmienił na 6-tkę ale niestety skrzyni już w okazyjnej cenie nie załatwię. Więc jak już to zostanie ta sama.[br]Dopisany: 09 Styczeń 2012, 16:41_________________________________________________A chciałem się jeszcze spytać. Jakie są techniczne różnice między AJM a AVF?
-
Też mi się wydawało że obiektywniej jest na zimnym.
-
Witam! Chciałem Was zapytać jak powinno się sprawdzać kompresje tzn. czy na zimnym czy na ciepłym silniku? Co z próbą olejową?
-
[B5 AFN] Wlana woda do zbiornika zamiast paliwa.
enjoypoznan odpowiedział(a) na pifko105 temat w 1.9TDI
Pierwsze kilka kilometrów delikatnie. Potem przydałoby się przepalić wydech. Czyli dać trochę do pieca. I miejmy nadzieję że wszystko będzie ok biorąc pod uwagę że pompa smarowana jest ON. Wydaje mi się że olej silnikowy można by po takiej akcji wymienić. -
A spalanie drastycznie by wzrosło?
-
Dzięki za link. Widzę że przy tej robocie skrzynka z browarem to podstawa.
-
To widzę że nie powinno być komplikacji.
-
Ukradli kompresję. Mogę załatwić gotowy silnik z małym przebiegiem. Więc remont obecnego mi się nie opłaca. A Tobie Krzysztof co się stało? Słyszałem niechlubne opinie o AJM-ach. Nie ukrywam że po włożeniu AVF i zawirusowaniu do 150KM byłbym miło pocieszony.
-
No skrzynia do tego silnika jest bodajże 6-tka. I oprócz tego nie powinno być żadnych komplikacji? Znaczy się silnik prawdopodobnie szrot. Dlatego jak już to chce włożyć AVF 130KM bo podobno jest lepszy niż AJM. No i trochę więcej mocy przy okazji nie zaszkodzi. Myślałem jeszcze o silniku ARL ale przy tym to już chyba więcej rzeźbienia?
-
A być może pomieszałem oznaczenia. Chodzi o SWAP na silnik 130KM z A4 B6.