Jump to content
IGNORED

[ALL TDI] SWAP z AJM na AVF


enjoypoznan

Recommended Posts

Witam.

Chciałbym się dowiedzieć co oprócz samego silnika , turbiny , skrzyni , sterownika będę musiał zmienić chcąc zrobić SWAP z mojego AJM na ASZ 130KM?

Czy intercooler jest tej samej wielkości?

Z tego co wiem fizycznie wszystko jest to samo.

:hi:

Link to comment
Share on other sites

musisz zrobic z AJM na AWX/AVF

ASZ to poprzecznie umieszczony silnik (golf, A3)

Link to comment
Share on other sites

turbo, wtryski i program

przydałaby sie tez skrzynia biegów

Link to comment
Share on other sites

A nie taniej wirusa zaszczepić? No chyba, że silnik to szrot. Robiłem w Ścierze swapa - wszystko miało pasować, a dwa tygodnie zajęło spinanie tego do kupy. Twoja wola.

Link to comment
Share on other sites

No skrzynia do tego silnika jest bodajże 6-tka. :naughty:

I oprócz tego nie powinno być żadnych komplikacji?

Znaczy się silnik prawdopodobnie szrot. Dlatego jak już to chce włożyć AVF 130KM bo podobno jest lepszy niż AJM. No i trochę więcej mocy przy okazji nie zaszkodzi.

Myślałem jeszcze o silniku ARL ale przy tym to już chyba więcej rzeźbienia?

Link to comment
Share on other sites

słupek ARL jest taki sam jak w ASZ czy AWX

wiec tutaj silnik nie ma znaczenia

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Chciałbym się dowiedzieć co oprócz samego silnika , turbiny , skrzyni , sterownika będę musiał zmienić chcąc zrobić SWAP z mojego AJM na ASZ 130KM?

Czy intercooler jest tej samej wielkości?

Z tego co wiem fizycznie wszystko jest to samo.

:hi:

A co się stało, że chcesz robić swapa? Mój AJM też rozebrany..

Link to comment
Share on other sites

A co się stało, że chcesz robić swapa?

Ukradli kompresję. :wink4:

Mogę załatwić gotowy silnik z małym przebiegiem. Więc remont obecnego mi się nie opłaca. :wink4:

A Tobie Krzysztof co się stało? Słyszałem niechlubne opinie o AJM-ach. :angry:

Nie ukrywam że po włożeniu AVF i zawirusowaniu do 150KM byłbym miło pocieszony.

Link to comment
Share on other sites

A co się stało, że chcesz robić swapa?

Ukradli kompresję. :wink4:

Mogę załatwić gotowy silnik z małym przebiegiem. Więc remont obecnego mi się nie opłaca. :wink4:

A Tobie Krzysztof co się stało? Słyszałem niechlubne opinie o AJM-ach. :angry:

Nie ukrywam że po włożeniu AVF i zawirusowaniu do 150KM byłbym miło pocieszony.

Tulejka na korbie pękła i stukało. Coś tam ma jeszcze powymieniać, zobaczymy. Auto rozłożone czeka u machera na swoją kolej..

Link to comment
Share on other sites

mam troche czesci silnikowych do AJM-a :wink4: :wink4: :wink4:

Link to comment
Share on other sites

A co się stało, że chcesz robić swapa?

Ukradli kompresję. :wink4:

Mogę załatwić gotowy silnik z małym przebiegiem. Więc remont obecnego mi się nie opłaca. :wink4:

A Tobie Krzysztof co się stało? Słyszałem niechlubne opinie o AJM-ach. :angry:

Nie ukrywam że po włożeniu AVF i zawirusowaniu do 150KM byłbym miło pocieszony.

one często w serii prawie tyle mają :wink4:

wkładaj AVF, pare B5 juz z tym silnikiem jeżdzi

Link to comment
Share on other sites

Widzę że przy tej robocie skrzynka z browarem to podstawa. :polew:

jak przy każdej innej modyfikacji :P

Link to comment
Share on other sites

Po sofcie byś miał około 170PS

A spalanie drastycznie by wzrosło?

pojemność silnika taka sama więc spalanie drastycznie się nie zmieni...... przy normalnej jeździe, przy pałowaniu będzie wir hehe :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...