enjoypoznan 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Witam. Chciałbym się dowiedzieć co oprócz samego silnika , turbiny , skrzyni , sterownika będę musiał zmienić chcąc zrobić SWAP z mojego AJM na ASZ 130KM? Czy intercooler jest tej samej wielkości? Z tego co wiem fizycznie wszystko jest to samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1458 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 musisz zrobic z AJM na AWX/AVF ASZ to poprzecznie umieszczony silnik (golf, A3) Link to comment Share on other sites More sharing options...
enjoypoznan 0 Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 A być może pomieszałem oznaczenia. Chodzi o SWAP na silnik 130KM z A4 B6. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1458 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 turbo, wtryski i program przydałaby sie tez skrzynia biegów Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapete 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 A nie taniej wirusa zaszczepić? No chyba, że silnik to szrot. Robiłem w Ścierze swapa - wszystko miało pasować, a dwa tygodnie zajęło spinanie tego do kupy. Twoja wola. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enjoypoznan 0 Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 No skrzynia do tego silnika jest bodajże 6-tka. I oprócz tego nie powinno być żadnych komplikacji? Znaczy się silnik prawdopodobnie szrot. Dlatego jak już to chce włożyć AVF 130KM bo podobno jest lepszy niż AJM. No i trochę więcej mocy przy okazji nie zaszkodzi. Myślałem jeszcze o silniku ARL ale przy tym to już chyba więcej rzeźbienia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1458 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 słupek ARL jest taki sam jak w ASZ czy AWX wiec tutaj silnik nie ma znaczenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysztof 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Witam. Chciałbym się dowiedzieć co oprócz samego silnika , turbiny , skrzyni , sterownika będę musiał zmienić chcąc zrobić SWAP z mojego AJM na ASZ 130KM? Czy intercooler jest tej samej wielkości? Z tego co wiem fizycznie wszystko jest to samo. A co się stało, że chcesz robić swapa? Mój AJM też rozebrany.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enjoypoznan 0 Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 A co się stało, że chcesz robić swapa? Ukradli kompresję. Mogę załatwić gotowy silnik z małym przebiegiem. Więc remont obecnego mi się nie opłaca. A Tobie Krzysztof co się stało? Słyszałem niechlubne opinie o AJM-ach. Nie ukrywam że po włożeniu AVF i zawirusowaniu do 150KM byłbym miło pocieszony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysztof 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 A co się stało, że chcesz robić swapa? Ukradli kompresję. Mogę załatwić gotowy silnik z małym przebiegiem. Więc remont obecnego mi się nie opłaca. A Tobie Krzysztof co się stało? Słyszałem niechlubne opinie o AJM-ach. Nie ukrywam że po włożeniu AVF i zawirusowaniu do 150KM byłbym miło pocieszony. Tulejka na korbie pękła i stukało. Coś tam ma jeszcze powymieniać, zobaczymy. Auto rozłożone czeka u machera na swoją kolej.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1458 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 mam troche czesci silnikowych do AJM-a :wink4: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowi87 162 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 A co się stało, że chcesz robić swapa? Ukradli kompresję. Mogę załatwić gotowy silnik z małym przebiegiem. Więc remont obecnego mi się nie opłaca. A Tobie Krzysztof co się stało? Słyszałem niechlubne opinie o AJM-ach. Nie ukrywam że po włożeniu AVF i zawirusowaniu do 150KM byłbym miło pocieszony. one często w serii prawie tyle mają wkładaj AVF, pare B5 juz z tym silnikiem jeżdzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
enjoypoznan 0 Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 To widzę że nie powinno być komplikacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba84 3 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Nie powinno być komplikacji a w necie są nawet podpowiedzi jak to zrobić Swap AJM na AW/AVF jest dla bystrzaka prawie P&P http://www.passatplus.de/umbauten/motor2/index.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
enjoypoznan 0 Posted January 9, 2012 Author Share Posted January 9, 2012 Dzięki za link. Widzę że przy tej robocie skrzynka z browarem to podstawa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-U-M-A 3 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Po sofcie byś miał około 170PS Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba84 3 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Widzę że przy tej robocie skrzynka z browarem to podstawa. jak przy każdej innej modyfikacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
enjoypoznan 0 Posted January 9, 2012 Author Share Posted January 9, 2012 Po sofcie byś miał około 170PS A spalanie drastycznie by wzrosło? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech15 2 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Po sofcie byś miał około 170PS A spalanie drastycznie by wzrosło? pojemność silnika taka sama więc spalanie drastycznie się nie zmieni...... przy normalnej jeździe, przy pałowaniu będzie wir hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cordii 1 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Jak bedziesz jezdził normalnie to bedzie takie samo a nawet spadnie gdzies z 0,5l. Wkładaj AWX albo AVF wszystko p&p. skrzynie nawet mozesz zostawic ta co masz :good: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now