arturo198787 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Witam wiec pierwszy problem polega na falujacych obrotach na biegu jalowym w Audi a4 2006 rok BRD 168 tys. km. dokladnie wyglada to tak gdy odpale samochod zimny jest OK po przejechaniu ok 3-4 km zatrzymam sie i auto chodzi na biegu jalowym obroty silnika faluja widac to nawet na obrotomierzu i czuc jak buja buda. Problem znika gdy auto zlapie temperature nie cale 90 stopni. A drugim problemem jest smrod chyba spalin na postoju nie zawsze to czuc nie raz jak stoje w korku do kabiny wdostaje sie smrod szczypiacy w oczy.
K@M!L Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Podłącz kompa. U mnie w 3.0 TDI telepało autem na wolnych obrotach był uszkodzony nastawnik przy kolektorze ssącym odpowiedzialny za przepływ powietrza do silnika. Zapach spalin najprawdopodobniej przyczyną są zużywające się wtryski.
borczan Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 U mnie smród spalin w kabinie był zwiastunem kłopotów z DPF-em.
michier Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Miałem identyko problem-rozwiązałem go wywaleniem dpf,wymianą egr, czyszczeniem pd, a przy okazji zmienilem system smarowania, gdzies tam po drodze jedna pompka mi padła.podlacz vag zobacz co powie
arturo198787 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2012 A podczas problemow z dpf zapalay sie jakies kontrolki? bo u mnnie nie ma zadnych bledow i jak z dymieniem bo u mnie nie kopci.
Yoghurt Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 A podczas problemow z dpf zapalay sie jakies kontrolki? bo u mnnie nie ma zadnych bledow i jak z dymieniem bo u mnie nie kopci. jesli DPF bedzie sie czesto zapychal i sterownik nie bedzie mogl go wypalic (co zwiastuje juz koniec jego zywota) to na FIS'ie czesto pojawia kontrolka mniej wiecej taka: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRvHRA2m9oSPKJ-yNfaDDtg_NRj-NE92pq9pe8eC5W5nWqwz4Y-KA ale zeby miec pewnosc to najlepiej podpiac vag'a i sprawdzic grupe 68. tutaj znajdziesz ilosc popiolu w filtrze, jesli wartosc przekroczy 68 gram to filtr jest do wymiany (co w praktyce wiaze sie z jego wywaleniem). w przypadku walnietego dpf'a bardzo czesto w momencie gdy sterownik przeprowadza jego wypalania (gdy jest zapelniony w okolo 50% lub co X kilometrow) bardzo czesto za samochodem pojawia sie sporo siwego dymu.
arturo198787 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2012 Kontrolka dpf nigdy mi sie nie zapalila. Koleho Yoghurt od jakich obrotow twoja audi zaczyna sie zbierac z miejsca na 1 biegu?
Yoghurt Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Kontrolka dpf nigdy mi sie nie zapalila. Koleho Yoghurt od jakich obrotow twoja audi zaczyna sie zbierac z miejsca na 1 biegu? to zalezy jaki ma dzien . a tak powaznie to jesli masz problem z tym, ze samochod na niskich obrotach Ci gasnie albo muli to zapewne masz zasyfione wtryski. tu masz 3 moje posty wraz z wykresami z hamowni, opisujace moje boje z wtryskami w tym silniku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=186089.msg2444545#msg2444545 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=186089.msg2555597#msg2555597 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=186089.msg2556430#msg2556430
kamil24pl Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 miałem to samo czujnik dpf do wymiany ok150zł smród spalin niesamowity aż oczy łzawią. żadne wtryski itp. czujnik jest na ścianie grodziowej po jej środku mały czarny kwadracik taka kostka.
arturo198787 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2012 Kolego kamil24pl a jaks blad Ci wywalalo pod kompem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się