M.Arrkadiusz Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Witam Szanownych kolegów! Chciałem się was poradzić jaki jest najlepszy sposób na przywrócenie właściwego wspomagania kierownicy? Układ niedomaga po wymianie płynu,pompa nie wyje,płyn w zborniku nie buzuje,a maglownica nie przecieka co może być nie tak? Pozdrawiam!
burus2 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 ale jak niedomaga napisz coś więcej nie ma wspomy przy skręcie w lewo,prawo,czy jak zimny jest ok a jak sie zagrzeje na wolnych obrotach chodzi ciężko, może trza porządnie odpowietrzyć, czy wyje pompa przy maksymalnym skręcie
M.Arrkadiusz Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2012 Układ wspomagania nie działa przy skręcie w lewą jak i prawą stronę,zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku razem ze zwiększaniem obrotów silnika,a pompa przy maksymalnym skręcie kierwnicą w lewo i prawo nie wyje i nie buczy oraz nie ma znaków wycieków z układu płynu wspomagania.
mlodyy Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 albo pompa padła albo zawór w przewodzie od pompy do magla
bell23 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 podepnę się pod temat : brak wspomagania przy ciepłym silniku , przy obrotach biegu jałowego zwiększam obroty, wspomaganie działa, przy zimnym po rozruchu zwykle jest ok ???
burus2 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 wymień płyn wspomagania mi polecili fachowcy od pomp orlen atfiid, jest dużo gęstszy, powinno pomóc na siadającą pompe mi pomogło na 3 miesiące póżniej znowu to samo i pompa poszła do wymiany
M.Arrkadiusz Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Opublikowano 1 Lutego 2012 A wracając do tematu pytanie ,czy przewód wspomagania (od pompy do maglownicy) będzie pasował np,od passata b5 1,9tdi
A-rek Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 A wracając do tematu pytanie ,czy przewód wspomagania (od pompy do maglownicy) będzie pasował np,od passata b5 1,9tdi oczywiście ale z tego co się dowiedziałem to w przewodzie jest zaworek od ciśnienia płynu wspomagania i nie ma on nic wspólnego z zanikaniem wspomagania
M.Arrkadiusz Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 U mnie właśnie ten zaworek w przewodzie chyba się zawiesił, bo nie mam wogóle wspomagania i przesto się pytam o ten przewód bo jak nie da rady go odblokować to trzeba będzie przewód wymieniać
A-rek Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 U mnie właśnie ten zaworek w przewodzie chyba się zawiesił, bo nie mam wogóle wspomagania a może to wina zaworku w przekładni :gwizdanie:
M.Arrkadiusz Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 Tej przyczyny też nie mogę wykluczyć,a jest jakaś możliwość odblokowania go
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się