M.Arrkadiusz 0 Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Witam Szanownych kolegów! Chciałem się was poradzić jaki jest najlepszy sposób na przywrócenie właściwego wspomagania kierownicy? Układ niedomaga po wymianie płynu,pompa nie wyje,płyn w zborniku nie buzuje,a maglownica nie przecieka co może być nie tak? Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
burus2 1 Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 ale jak niedomaga napisz coś więcej nie ma wspomy przy skręcie w lewo,prawo,czy jak zimny jest ok a jak sie zagrzeje na wolnych obrotach chodzi ciężko, może trza porządnie odpowietrzyć, czy wyje pompa przy maksymalnym skręcie Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.Arrkadiusz 0 Posted January 3, 2012 Author Share Posted January 3, 2012 Układ wspomagania nie działa przy skręcie w lewą jak i prawą stronę,zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku razem ze zwiększaniem obrotów silnika,a pompa przy maksymalnym skręcie kierwnicą w lewo i prawo nie wyje i nie buczy oraz nie ma znaków wycieków z układu płynu wspomagania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlodyy 1 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 albo pompa padła albo zawór w przewodzie od pompy do magla Link to comment Share on other sites More sharing options...
bell23 1 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 podepnę się pod temat : brak wspomagania przy ciepłym silniku , przy obrotach biegu jałowego zwiększam obroty, wspomaganie działa, przy zimnym po rozruchu zwykle jest ok ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
burus2 1 Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 wymień płyn wspomagania mi polecili fachowcy od pomp orlen atfiid, jest dużo gęstszy, powinno pomóc na siadającą pompe mi pomogło na 3 miesiące póżniej znowu to samo i pompa poszła do wymiany Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.Arrkadiusz 0 Posted February 1, 2012 Author Share Posted February 1, 2012 A wracając do tematu pytanie ,czy przewód wspomagania (od pompy do maglownicy) będzie pasował np,od passata b5 1,9tdi Link to comment Share on other sites More sharing options...
A-rek 22 Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 A wracając do tematu pytanie ,czy przewód wspomagania (od pompy do maglownicy) będzie pasował np,od passata b5 1,9tdi oczywiście ale z tego co się dowiedziałem to w przewodzie jest zaworek od ciśnienia płynu wspomagania i nie ma on nic wspólnego z zanikaniem wspomagania Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.Arrkadiusz 0 Posted February 3, 2012 Author Share Posted February 3, 2012 U mnie właśnie ten zaworek w przewodzie chyba się zawiesił, bo nie mam wogóle wspomagania i przesto się pytam o ten przewód bo jak nie da rady go odblokować to trzeba będzie przewód wymieniać Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilglm 0 Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 Z passata b5 podejdzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A-rek 22 Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 U mnie właśnie ten zaworek w przewodzie chyba się zawiesił, bo nie mam wogóle wspomagania a może to wina zaworku w przekładni :gwizdanie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.Arrkadiusz 0 Posted February 3, 2012 Author Share Posted February 3, 2012 Tej przyczyny też nie mogę wykluczyć,a jest jakaś możliwość odblokowania go Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now