HOODY100 0 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Witam sprawdziłem wszystkie wątki i nic nie znalazłem mam problem tego typu że pozmianie zaworów z waltek 34 na HANA wyskoczył Check engine po podpięciu pod VAG wyskoczył błąd P0135 co oznacza problem z grzałką sondy po wizycie u elektromechanika i zbadaniu tematu wychodzi że niby wszystko ok napięcie idzie normalnie i na sonde i na grzałkę po skasowaniu błędu po kilku kilometrach błąd wraca a wdodatku coraz więcej pali nie wiem czym to może być spowodowane prosze o pomoc i z góry dziękuje pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo22ster 2 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 do wymiany pierwsza sonda , bo grzałka jest w sondzie więc nie jest to rozbieralne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOODY100 0 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Sonda wymieniona jak napisałeś zresztą sami to robiliśmy kolejny problem z połączeniem sie z elektroniką w samochodzie ale robota w toku pozdrawiam[br]Dopisany: 11 Styczeń 2012, 14:17_________________________________________________Witam ponownie niestety po podłączeniu kompa i przywróceniu ustawień fabrycznych sondy po wymianie i przejechaniu ok 60 km check pojawił się ponownie i ponownie błąd P 0135 grzałka sondy nie mam pojęcia o co chodzi napięcie na sonde jest 0.9 bezpieczniki całe nie mam pomysłu co się dzieje jeżeli ktoś może pomóc to z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 tez mam ten błąd tez wymieniałem sondy aż dwie i dalej to samo napięcie dochodzi ,grzałka grzeje , albo komp padł ,wina wiruska albo brak kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOODY100 0 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Mam małe problemy z modułem komfortu być może to przyczyna ale sprawdze tego kata yć może to będzie przyczyną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 ja juz mam tak z dwa lata a nie talepie ci budą na jałowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOODY100 0 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Nie wszystko ok tylko ten błąd wyskakuje a poza tym jest ok mam tylko problemy z modułem komfortu jak jest zimno nie działa pare rzeczy jak się zagrzeje to działa wszystko być może to jest przyczyną sam już nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Kolego HOODY100 MK nie ma z tym nic wspólnego,skasuj błąd i jazda na benie i zobacz czy powraca ten błąd,jak sam pisałeś po zmianie zaworów z waltek 34 na HANA wyskoczył Check engine stawiam na złą regulację LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOODY100 0 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Kolego krzysiekml lpg było regulowane kilku krotnie a check i błąd wyskakują nawet na benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 no to w takim razie pozostaje kabelkologia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOODY100 0 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Po tym wszystkim też do takiego wniosku powoli dochodzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jendker 0 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Ja kiedys mialem problem z czujnikiem temperatury, kupilem cos na ebay i po wymianie dalej mialem wskazania na ok 75' celciusza nawet po godzinnej jezdzie. Wydalem kupe kasy na wymiane termostatu i to rowniez nie pomoglo. Kupilem czujnik u dealera w audi i problem zniknal. Pisze tu bo moze Twoja sonda tez jakies badziewie, czy kupiles u dealera audi..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus191 1 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Podepnę się do tematu, oto wykresik mojej lambdy, rozumiem, że czas na wymianę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jendker 0 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Najlepiej jakby ktos z kolegow ze sprawna sonda wrzucil taki wykres, wowczas mozna porownac oba odczyty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus191 1 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Wyraźnie widać na wykresie, że napięcie w pewnych momentach jest równe zero. Już na samym początku logowania sie zawiesiła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jendker 0 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Ale czy sa jakies objawy, np. problemy z odpalaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się