puniek Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Witam, ostatnio auto zjada mi cały aku w 3-4h postoju. Nie wiem od czego zacząć poszukiwania dla tego na początek sprawdziłem jakie mam błędy: Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 909 518 Component: 1.8L R4/5VT G 0001 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Readiness: 0110 1101 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04275 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-10 - Faulty - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 0712 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-00 - Implausible Signal Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 Component: int. Lastmodul RDW 0510 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 00041 Shop #: WSC 00672 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 H Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D22 Coding: 00000 Shop #: WSC 19411 WAUZZZ8E92A101534 AUZ6Z0A0202336 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AD Component: Komfortgerát T85 0315 Coding: 06720 Shop #: WSC 63351 5 Faults Found: 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 00932 - Electric Window Motor: Drivers Side (V147) 62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent 00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4) 57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 37-00 - Faulty 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 37-00 - Faulty Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 Component: concert II GRO 0006 Coding: 00203 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 00857 - CD Changer Unit (R41) 49-10 - No Communications - Intermittent 00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier 36-10 - Open Circuit - Intermittent End ------------------------------------------------------- Może ma ktoś jakiś pomysł czy któryś z powyższych błędów może mieć związek z rozładowywaniem aku?
IDUAL Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 00943 to błąd przepalenia maty grzewczej w lusterku może tak jakieś małe zwarcie. Widze że ASR nie działa uszkodzony czujnik skrętu ale to nie od tego napewno masz jakieś błędy na module komfortu oraz na klimatroniku ale po wyłączeniu zapłonu chyba nie powinno być napięcia na matach grzewczych klimatroniku jedynie na module może być napięcie bo otwierasz lub zamykasz auto mimo że zgaszone i szybami też można sie bawić pilotem. Może tam coś nie tak, jakieś zwarcie. Bo błędów tam niemało.
puniek Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2012 Hmm, zastanawiające bo ja nie mam podgrzewanych lusterek... Może w takim razie pójść tym tropem ?
krzycho78 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 do tego najlepiej przydałby się miernik cęgowy otwierasz maskę, kluczykiem zamykasz auto następnie miernik cęgowy zakładasz na przewodzie plusowym przy akumulatorze i obserwujesz co się dzieje przez pierwsze 40 sek po zamknięciu auta pobór prądu powinien wynosić ok 2-4A po tych 40 sek amperaż powinien spaść do 0,4A czyli 40mA jeżeli okaże się że pobór prądu z aku wynosi ciągle np 4A wtedy wyjmujesz wszystkie bezpieczniki i wkładasz je po kolei zamykając za każdym razem auto i obserwując miernik, przy którymś bezp. (obwodzie) ujawni ci się winowajca
krzysiekml Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 tak jak kolega wyżej opisał,z tym że otwierasz drzwi kierowcy i pokrywę silnika zamykasz ręcznie same zamki(drzwi i macha otwarte)zamykasz teraz kluczem auto,odpinasz aku.klema+ podłączasz miernik odpowiednio ustawiony i patrzysz jaki jest pobór prądu,na sprawnej instalacji jest to 0.02A do 0.05A i teraz masz niby auto zamknięte ale masz dostęp do bezpieczników wyciągaj je pojedynczo i obserwuj wskazania na mierniku a na pewno znajdziesz przyczynę i jeszcze jedno czy aku. masz sprawny?bo jak tak to pobór musi bardzo duży.Kolego krzycho78 0.4A to stanowczo za dużo.
puniek Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2012 Dzisiaj pogoda pozwoliła mi na szybko dokonać kilku pomiarów. Jedna rzecz mnie nie pokoi, po wyciągnięciu wszystkich bezpieczników miernik wskazywał pobór 0,015A i raz na dwie sekundy skakał na chwilę do 0,008A. Czy to normalne? Czy gdzieś jeszcze jest jakaś "ukryta" tabliczka z bezpiecznikami? Po włożeniu bezpieczników na górną część tabliczki z bezpiecznikami pobór wzrósł do 0,062A z cyklicznymi chwilowymi skokami do 0.055A. Po włożeniu bezpieczników z dwóch pierwszych rzędów drugiej części tabliczki pobór wzrósł do 0,072A z cyklicznymi skokami do 0,059A. Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie dalej szukać lub ewentualnie która, część tabliczki może odpowiadać za "zjadanie aku"? p.s.: Miałem zamiar kontynuować poszukiwania ale niestety zaczęło się robić coraz ciemniej a drobny deszczyk nie rozpieszczał p.p.s.: Aku roczny Varta Silver czy jakoś tak, sprawdzałem na innym aku i to samo tak wiec myślę, że można go wykluczyć.
arb69 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Pobor pradu masz dobry.sprawdz jeszcze ladowanie aku powinno byc 14.2V przy zapalonych swiatlach.Na podmienionym aku tez 5 godzin i byl rozladowany?
puniek Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2012 Ładowanie mam ok, bo od kilku msc. odpinam klemę na dłuższe postoje i nie wyjmuje aku z auta
arb69 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Sprawdz ladowanie ipobor pradu na zalaczonym alarmie moze alarm ci go rozladowywuje. Inny aku tez rozladuje po 5h ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się