piotrek88z 0 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Witam. Posiadam a4 b5 1.9TDi 110 km AVANT. Autko przy wyższy prędkościach gwałtownie traci moc. Zrobiłem grupy 003, 011. Oto linki : http://vaglog.rtnet.pl/piotrek88z_67756.html http://vaglog.rtnet.pl/piotrek88z_67757.html http://vaglog.rtnet.pl/piotrek88z_67758.html Jakie jeszcze grupy mogę zrobić żeby rozjaśnić sytuacje?? Z góry dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Wyglada na syf w sprezarce,ale nie potrzeba jej wyciagac,pojezdzij dynamicznie.Kurde bardzo mi pasuje ten log jakby tam siedzialo turbo awx.I sprawdz dolot czy sie nie poci i nie ma nieszczelnosci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Zrób jeszcze loga 004 i 008 dynamicznego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek88z 0 Posted January 4, 2012 Author Share Posted January 4, 2012 Oki dzięki Dodatkowe logi zrobie jutro. Co do szczelności układu to nie widać żeby się coś pociło. Ale oględne jeszcze raz wszystko. Czy według logów turbina nie doładowuje na dole a u góry przeładowywuje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Najpierw wklej potrzebne logi, później napiszę gdzie go boli. :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek88z 0 Posted January 5, 2012 Author Share Posted January 5, 2012 Oto kolejne logi grupy 004, 008 i 010. Więc Panowie "gdzie go boli" ?? Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek88z_67804.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek88z_67805.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek88z_67806.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Po pierwsze - logi nie są zrobione z pedałem gazu w podłogę. Zerknij na log 010. Ostatnia pozycja ma być 100 przez cały czas pomiaru. W związku z tym przydałoby się powtórzyć wszystkie logi, a przed sprawdzić, czy pod pedałem gazu nie ma wycieraczki. Obecnie nawet pierwsze logi 011 z pierwszego postu nie są podstawą do wyciągnięcia wniosków. Zrób porządnie logi: statyczne (logujesz auto na postoju przez 10s.): 001, 003, 004, 007, 013 statyczne BS: 000, 003, 004, 011 dynamiczne: 003 jednocześnie można z 008 010 jednocześnie można z 011 i 004. Powtarzam, jeszcze raz- jeśli pedał gazu nie jest wciśnięty na maksa to nie można wyciągnąć prawidłowych wniosków. P.S. Podejrzana turbina i dynamiczny kąt wtrysku, lecz potrzebne są poprawne logi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek88z 0 Posted January 5, 2012 Author Share Posted January 5, 2012 hm... jutro zrobię wszystkie logi które zalecasz Mam wrażenie jakby auto faktycznie od dołu słabo ciągneło... Troszkę dziś poszalałem: fachowa wymiana biegów itp i co dziwne nie złapałem przeładowania... ostatnio przy 130 odcinało a dziś dobiłem do 150 i nic. Dziwne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 ostatnio przy 130 odcinało a dziś dobiłem do 150 i nic. Dziwne? może kierownice się rozruszały... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 ostatnio przy 130 odcinało a dziś dobiłem do 150 i nic. Dziwne? może kierownice się rozruszały... bardziej napewno niz moze ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek88z 0 Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 Przed chwilką zrobiłem porządnie( mam nadzieje ) logi. Przy logu dynamicznym 003 musiałem zrobić na 4 bo za mną było za dużo aut... i złapałem przeładowanie Zamieszczam logi: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek88z_67968.html Grupy: 004,004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek88z_67969.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek88z_67971.html Grupy: 003,003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek88z_67974.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek88z_67976.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek88z_67977.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek88z_67978.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek88z_67979.html Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek88z_67983.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 1. Dawkę można by zwiększyć na 3,5mg 2. Zmienna geometria w turbinie nie chodzi płynnie. 3. Brak loga 000BS Reszta Co do turbiny - możesz pobawić się w rozruszanie zmiennej geometrii. Zdejmujesz zawleczkę od cięgna gruszki i zdejmujesz ze sworznia. Teraz, jak masz rozpiętą gruchę możesz swobodnie ruszać krótką dźwigienką wychodzącą z korpusu częsci gorącej turbiny. Zobaczysz, że nie chodzi płynnie. Możesz spróbować ją rozruszać palcami lub jakimś kluczem płaskim (wchodzi chyba 13 lub 14). Nie mówię, że przyniesie to zadowalający efekt, ale taką czynność można ogarnąć w godzinkę. Jeśli ciśnienie w logu 011 nie ustabilizuje się trzeba będzie wyciągać turbinę i wyczyścić zmienną geometrię. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek88z 0 Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 Czyli mam rozumieć, że n75 działa poprawnie? Wina leży po stronie turbiny? Jak zwiększyć dawkę i co to spowoduje ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Tak, N75 działa poprawnie. Zmiana dawki: wybieramy 1-engine "11" login i tu wpisujemy 12233 "10" adaptacja W adaptacji kanał 001 - zmiana na niższą wartość powoduje, że auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg (zmiana polega na wpisaniu wartości w polu, gdzie seryjnie jest 32768 - wpisz np. 32790 i zrób TEST. Jeśli dawka będzie oscylowała w pobliżu 3,5 (na rozgrzanym silniku i wyłączonych wszystkich odbiornikach) to zrób SAVE i zakończ proces przez wyjście z okienka. Jeśli nie dasz rady ustawić 3,5 to ustaw taką, którą da się zapisać SAVE, bo pewnie klucza do nastawnika nie masz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek88z 0 Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 Dzięki za odpowiedź, ale nie będę się na razie bawił w adaptacje... muszę się troszkę dokształcić w temacie TDI( poprzednio miałem DiTD Mazdy i bardzo miło wspominam... szkoda tylko, że ruda tak ją polubiła ) Gdy wezmę urlop to wyciągnę turbinę i ją wyczyszczę. Także dziękuje za wszystkie odpowiedzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Ta zmiana dawki to minuta zabawy i nie idzie nic spieprzyć VAGiem. Zawsze możesz wpisać starą wartość 32768. Różnice odczujesz od razu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek88z 0 Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 Hm... heh skusiłeś mnie:P pobawię się tymi wartościami. A jak ze spalaniem?? Dużo wzrośnie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Niezauważalnie - nie będziesz musiał tak mocno dusić, aby obudzić ducha :> Jeśli masz kompa pokładowego to chwilowe i średnie spadnie, ale to już nie jest prawdą. Jedni odczuwają spadek inni mały wzrost - na pewno nie przekroczy on 0,5 l/100km Z moich obserwacji przy obecnej dawce będzie więcej palił niż na 3,5mg Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek88z 0 Posted January 9, 2012 Author Share Posted January 9, 2012 Jedyna wartość która można było przetestować i zapisać była 32784 - co daje 4.6-4.8 mg ... Więc nie wiele poszło Robię coś nie tak ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Robisz wszystko dobrze. Po prostu skończył się zakres regulacji na VAGu. Teraz, aby ustawić mniej musiałbyś poluzować 4 śruby od nastawnika na pompie wtryskowej i jakimś drewnianym trzonkiem delikatnie puknąć (przesunąć) go w stronę rozrządu obserwując wskazania na kompie (pracujący silnik). Wówczas zmieni się dawka (np. zejdzie do 3,0 i VAGiem będziesz mógł podnieśc ją do 3,5 lub wyżej, bo regulację w górę będziesz miał skoro teraz zszedłeś na maksa w dół). Niestety 1 śruba ma specjalny łepek i pewnie nie masz takiego klucza pod ręką? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now