ryniud 1 Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Panowie jak w temacie,wczoraj wieczorem zwróciłem uwagę na tą pompę ,jest cała mokra.Dolewałem płynu dwa dni temu bo przejechałem ponad 1000 kilometrów i gdy rano odpaliłem było słychać ją ,diagnoza była taka że niski stan płynu---trafna.Wczoraj natomiast gdy jechałem do sklepu cofałem auto i zwróciłem uwagę na mały wyciek pod samochodem,był po środku tak jak jest pompa pod alternatorem.Jaka może być przyczyna tego nagłego wycieku?Korek jest szczelny przy zbiorniczku wyrównawczym,wężyk który idzie do pompy od zbiorniczka też nie ma oznak pęknięcia lub luzu na złączach,gdzie jeszcze zwrócić uwagę? ;( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magicbattle 11 Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 na kanal zdejmij oslone i bedziesz widzial jesli przewody nie sa mokre od zbiorniczka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryniud 1 Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 prawdopodobnie mam wyciek z tego węża,ale na złączu gdzie przechodzi w mniejszy przewód jutro postaram się delikatnie przesunąć tą gumę i zobaczę na złączu może tam jest przyczyna,może luz? czy ktoś z kolegów wymieniał ten wąż Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobil014 0 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 w golfie mk4 byl podobny problem i w tym miejscu zalozylismy obejme zaciskowa sa rozne rodzaje Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryniud 1 Posted February 18, 2012 Author Share Posted February 18, 2012 Przyczyna ubywającego płynu i mokrej pompy rozwiązana,powodem było pęknięcie na łączeniu po środku węża.Dziwna konstrukcja inżynierów z Niemiec,jak dla mnie to dosłownie partaczenia roboty i osłabianie prestiżu marki ,czyżby mieli kreta???????Załączam fotkę na której jest strzałka pokazuje ona miejsce w którym jest łączenie metalowe i tam według wszystkich prawideł pod gumą dostaje się wilgoć i zbiegiem czasu pierścień ulega korozji i powoduje rozszczelnienie układu. Znajomy mechanik który wymieniał mi to zostawił ten wąż by pokazać mi ten cud niemieckiego myślenia,przecież można w najzwyklejszy sposób na świecie zamontować końcówki na pompę i maglownicę i po sprawie,po co łączyć wąż po środku?No chyba że mają podpisane umowy np. z Rumunią i z odpadów jakiegoś węża jest montowany z dwóch kawałków.Przypomnę tylko że taki waż kosztuje ponad 760 zł,za co pytam?Pozdrowionka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now