dd Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 mam pytanko jeżeli jest zatkany kat to widoczna jest jakiś przyrost temperatury silnika bo logiczne się wydaje zatrzymanie spalin które nie maja gdzie ujść co następstwem może być wzrost temperatury i brak mocy. w moim AFN brakuje trochę koni a właściwie trzeba go ciągnąć na obrotach żeby coś wyprzedzić a błędów silnika brak.Nie robiłem jeszcze logów dynamicznych.najpierw wymienię termostat bo trzyma tylko 77-82 no i przy okazji filtr paliwa . A i czy sączący czy lekko lejący zawór EGR można uznać za uszkodzony i czy to może być następstwem braku mocy . wiem że czepiam się pierdół bez logów ale logi dopiero za tydzień no i po wcześniejszym zmianie termostatu. Dzięki i pozdrawiam dd
mcm Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Podłączam sie pod pytanie o cieknacy EGR ?? czy uszkodzony, czy coś innego puszcza olej do dolotu powietrza lub wylotu spalin ?? może kończące się turbo ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się