fusse Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Panowie zagadka dla kogos doświadczonego. dlaczego pokazuje tak na vagu i dlaczego zbija cisnienie a nie wpada w trybawaryjny? map sensor? log: http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_67814.html film: na manometrze widac,ze nie ma takiego cisnienia, nie ma 1,5bara. tylko prosze bez tekstow ze turbo do czyszczenia. zakladalem nowe dwa dni temu. brd.
vauxhall95 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 ja mam to samo.Tylko u ciebie jest dziwne wysterowanie zaworka.Ja mam turbo awx,wyjete-czyste,grucha szczelna,n75 drugi,ecu drugie. 0.38 2499 1856.4 1428.0 44.6 0.79 2541 2101.2 1744.2 55.4 1.19 2520 1540.2 2040.0 94.0 1.59 2562 2152.2 1448.4 44.6 2.00 2562 2274.6 1662.6 53.8 2.40 2583 2295.0 2142.0 64.1 2.81 2625 2295.0 2478.6 70.5 3.22 2667 2295.0 2448.0 68.9 3.62 2688 2295.0 2427.6 71.3 4.03 2730 2295.0 2437.8 74.1 4.43 2751 2295.0 2458.2 76.9 4.84 2772 2295.0 2468.4 78.1 5.24 2814 2295.0 2488.8 82.1 5.65 2856 2295.0 2509.2 85.3 6.05 2877 2295.0 2529.6 88.9 6.46 2919 2295.0 2539.8 92.0 6.86 2940 2295.0 2560.2 94.4 7.25 2961 2295.0 2570.4 94.4 7.64 3003 2295.0 2570.4 94.4 8.03 3045 2295.0 2570.4 94.4 8.43 3066 2295.0 2570.4 94.4 8.83 3087 2295.0 2570.4 94.4 9.24 3108 2295.0 2570.4 94.4 9.64 3150 2295.0 2570.4 94.4 10.05 3171 2295.0 2570.4 94.4 10.45 3192 2295.0 999.6 92.4 10.86 3192 2295.0 999.6 92.4 11.27 3192 2295.0 1846.2 44.6
fusse Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2012 u Ciebie to wiem,ze tak jest:) na dniach bede przelutowywal map sensor na inny, zobacze czy cos sie poprawi. moze te kompy 021CE są jakies zjeban**?
vauxhall95 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 nawet bym maski nie otwieral,021CE tak maja ze nie chca wchodzic w tryb awaryjny jak jest przeladowanie 2570-czyli maks ile odczytuje te pudlo.W 021GN juz nie ma takiego problemu. Ja podmienialem 3 ecu i bylo to samo
Kowi87 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Miałem to samo :gwizdanie: turbo ładowało cały czas doładowanie 2570, tyle że u mnie był jeszcze problem z przepływką, cieła dawke paliwa i były szarpniecia przy 3tys wzwyz, taka totalna odcinka paliwa na sekunde, wymieniłem przepływke ale przeładowanie było dalej, po paru miechach przestało, wynormowało sie tu link mojej batalii http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=109275.0
fusse Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2012 no dobra, a mechanicznie sprawdzales jakie miales doladowanie w tym czasie? jak wag pokazywac 2570 ?
Kowi87 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 no dobra, a mechanicznie sprawdzales jakie miales doladowanie w tym czasie? jak wag pokazywac 2570 ? niestety tylko vagiem[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 19:18_________________________________________________szczerze powiem że nie wiem czym to było spowodowane, zaczął sie cyrk od zmiany kolektora, tak jak by zabił przepływke, załozyłem od AWXa było ok nie szarpało ale przeładowanie było dalej, późneij je wyjeżdziłem dosłownie, zapieczona nie mogła być bo wszystko tam delikatnie chodziło
vauxhall95 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 i to samo u mnie bylo.zdarzaly sie takie cuda ze odcinalo go dalej szedl znow na sekunde nie szedl.Vag pokazywal 2570 naglo 1020 i znow 2570. 2km z pedalem do oporu i doladowanie sie unormowywalo do 1.3.Nie mozliwe ze przez 2km turbo z totalnie zapieczonego wedlug vaga odmulilo sie jakby bylo po czyszczeniu
fusse Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2012 dobra ej, ja dwa dni temu NOWE zalozylem. na manometrze widac,ze nie ma przeladowania, BA! nie ma nawet 1,5 bara ,a na vagu 2570.
Kowi87 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 U mnie tak wygladał log na 4 biegu soft 15Xkm z 2009r Komentarz spankiego te logi to jakas masakra ... turbo laduje powyzej skali czujnika doladowania,auto nie wpada w tryb awaryjny na tym biegu miał kopa niemiłosiernego Fusee tu cos jest nie tak z układem podcisnien[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 19:28_________________________________________________Najgorsze w tym było to że kazdy kto cos kumał twierdził jednoznacznie że to wina turbiny, że zapieczona musi byc
fusse Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2012 Ale Kowi jakby problem byl w podcisnieniu to brd by sie tak rozbrykało ,ze walilby ponad 2 bary, a widzisz na 4 biegu ladnie trzyma 1,4bara.(na trzecim tez zresztą) ale na 4 biegu juz mnie nie odciął. Szkoda,ze nie macie manometru to byscie widzieli co sie dzieje, jak mi stalo vnt na awxie to widzialem odrazu na manometrze co sie dzialo . ps. a logi swoją drogą to masakra
Kowi87 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Nie pokaże ci na logach wiecej nizte 2570 póki masz seryjny map Naprawde do dzisiaj nie wiem co było przyczyną, napoczatku akumlator obstawialismy że cos napiecie złe podaje(przyczyna szarpnieć), póxniej pokazał sie bład przepływki co wyeliminowało te szarpniecia, a przeładowanie kiedys znikło A tak ogólnie nie masz jakis dziwnych akcji podczas jazdy ja z tym problemem walczyłem od końca grudnia do maja póxniej kolejny cyrk z pompą wtryskową i w listopoadzie doszedłem do porzadku z gratem, tunning meczy
fusse Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2012 a jakie to są dziwne akcje? odciecia? mam, widac na logu i na silniku. na 4 biegu juz odciecia nie bylo. a na logach,ze nie pokaze to wiem, wkoncu map jest do 1,5 bara tylko:) zaloze pozniej mapa 51C ,cos mam przeczucie,ze to rozwiąże moje problemy. btw, wiecie moze gdzie mozna kupic te wężyki podcisnieniowe plastkiowe, co idą dookola komory silnika? wymienilbym wszystko wpiz*ziet, plus silikony, podmiana n75 i wtedy zobaczyl jeszcze raz czy cos sie zmieni .
Kowi87 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 sylikony kupisz na alegro 5mm i 4mm, co do map sensora tego z literka C nie rozwiaze problemu, on po załozeniu ma przekłamanie i to spore, dlatego montuje sie go przed samym strojeniem auta Kup te syliokony powymieniaj gdzie sie da przeczyść n75 moze cos to da
goldi Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Paweł a nie masz możliwości podmiany kompa za czym wymienisz mapsensor
fusse Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2012 Kowi, mi chodzilo nie o sylikony, tylko te plastkikowe metrowe wężyki . a strojenie to lajt. robie to "powiedzmy, we wlasnym zakresie" .zaden problem dla mnie wrzucic 51C. Goldik , calego kompa nie mam, ale kolega ma jednego martwego ,z niego podmienie map sensor na dniach, a pozniej wrzuce 51C .[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 19:54_________________________________________________dobrze, zagadki ciag dalszy, porobilem logi na trzech roznych programach. ,a 1.3 bara. 1.48 bara i na serii AFN troche rozpierdziel ,ale ogarnijcie co tu sie dzieje: http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_68328.html http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_68326.html kompletnie nie wiem, map sensor? chyba wymienie map sensor na ten 51c i odrazu n75 jakis kupie na podmianke.[br]Dopisany: 09 Styczeń 2012, 21:48_________________________________________________Ktos by napisal zapieczone kierownice. ale turbo nowe , tydzien czasu. zreszta KKK nie zapieka sie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się