szczuraz 7 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Silnik to prawdopodobnie AFN. Piszę prawdopodobnie bo auto było po mega gongu i silnik był wymieniany. Przepływka z AFN też nie daje się podpiąć (inna kość). Nie bardzo znam się na dieslach kolega Hornet i Nelson doradzili logowanie tych grup. Wszystkie logi dynamiczne. Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/szczuraz_67991.html Grupy: 002,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/szczuraz_67992.html Grupy: 003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/szczuraz_67993.html Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/szczuraz_67994.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
hornet 2 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Nie ma wszystkiego... przy próbie dynamicznej powinny być 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczuraz 7 Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 silnik wyrzuca jedynie błąd 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - błąd sporadyczny ale powracający od razu. [br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 15:14_________________________________________________żebyś powiedział to bym zrobił wiecej mieliśmy wolą drogę i czas Link to comment Share on other sites More sharing options...
hornet 2 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Niech kolega podjedzie.. ustawić się z Gniadzianką i podmienić N75. Można nawet u Gniadego bo od niego blisko na obwodnicę to będzie gdzie przycisnąć Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldi 8 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Najpierw doprowadz doładowanie do porządku rozruszaj sztangę wydłub kata jeśli jest i ponownie logi zrób i przydał by się komplet logów jeśli to jest 98 rok auta można z logowac grupe 11 w bs i zobaczyć jak sztanga pracuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczuraz 7 Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 Fura rok 96 a z którego silnik jest to nawet jasnowidz Jackowski nie wie [br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 17:51_________________________________________________Jarek nie zalega u Ciebie wolny N75 ? Może zaczniemy od tego. Jedyny problem z podmianą jest taki że kolega mieszka kawałek za Wrocławiem a szkoda bujać go bez sensu w tą i z powrotem. Jak w dieslu rozruszać sztangę ? kompresorem czy targać cięgno ręczne do przodu i do tyłu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hornet 2 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Zobacz ręcznie na początku Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 turbo stoi deba.Nie ma co rozwazac.Zrob tylko dla pewnosci loga zdejmij wezyk z gruszki i do 3 tyś zaloguj 011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kali S4 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 bez wyciągnięcia suszarki na stół się raczej nie obędzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldi 8 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 N75 możesz podmienić z N18 masz ten zawór przy scianie grodziowej a jego przewody zaślepić ja miałem u siebie podobne przeładowanie i niestety ani rozruszanie sztangi i wydłubanie kata nie pomogło tak były zapieczone łopatki musiałem turbo wyjąć i wyczyścić ale najgorszy problem miałem z rozdzieleniem turbiny częsci gorącej do pracy ją zabrałem i palnikiem podgrzałem i dopiero sie rozpołowiła Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczuraz 7 Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 zrobię jeszcze jutro logi 11 z odpiętą gruszką do 3 tysi i jezeli wyjdzie że to kierownice to zabiorę mu auto do wro na czyszczenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now