Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o ocenę logów


szczuraz

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik to prawdopodobnie AFN. Piszę prawdopodobnie bo auto było po mega gongu i silnik był wymieniany. Przepływka z AFN też nie daje się podpiąć (inna kość). Nie bardzo znam się na dieslach kolega Hornet i Nelson doradzili logowanie tych grup. Wszystkie logi dynamiczne.

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/szczuraz_67991.html

Grupy: 002,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/szczuraz_67992.html

Grupy: 003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/szczuraz_67993.html

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/szczuraz_67994.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma wszystkiego... przy próbie dynamicznej powinny być 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik wyrzuca jedynie błąd 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - błąd sporadyczny ale powracający od razu.

[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 15:14_________________________________________________żebyś powiedział to bym zrobił wiecej mieliśmy wolą drogę i czas :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech kolega podjedzie.. ustawić się z Gniadzianką i podmienić N75. Można nawet u Gniadego bo od niego blisko na obwodnicę to będzie gdzie przycisnąć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw doprowadz doładowanie do porządku rozruszaj sztangę wydłub kata jeśli jest i ponownie logi zrób i przydał by się komplet logów jeśli to jest 98 rok auta można z logowac grupe 11 w bs i zobaczyć jak sztanga pracuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fura rok 96 a z którego silnik jest to nawet jasnowidz Jackowski nie wie :thumbdown:

[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 17:51_________________________________________________Jarek nie zalega u Ciebie wolny N75 ? Może zaczniemy od tego. Jedyny problem z podmianą jest taki że kolega mieszka kawałek za Wrocławiem a szkoda bujać go bez sensu w tą i z powrotem.

Jak w dieslu rozruszać sztangę ? kompresorem czy targać cięgno ręczne do przodu i do tyłu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo stoi deba.Nie ma co rozwazac.Zrob tylko dla pewnosci loga zdejmij wezyk z gruszki i do 3 tyś zaloguj 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 możesz podmienić z N18 masz ten zawór przy scianie grodziowej a jego przewody zaślepić ja miałem u siebie podobne przeładowanie i niestety ani rozruszanie sztangi i wydłubanie kata nie pomogło tak były zapieczone łopatki musiałem turbo wyjąć i wyczyścić ale najgorszy problem miałem z rozdzieleniem turbiny częsci gorącej do pracy ją zabrałem i palnikiem podgrzałem i dopiero sie rozpołowiła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobię jeszcze jutro logi 11 z odpiętą gruszką do 3 tysi i jezeli wyjdzie że to kierownice to zabiorę mu auto do wro na czyszczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...