STASIU227 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam posiadam audi a4 b5 1.9tdi i mam taki problem przychodzi rano auto pali dobrze przyjezdzam do pracy auto stoi 8godzi i tu jest problem auto bardzo długo kreci zeby zapaliło a raz tak kreciłem ze mi aku.padło. prosze o pomoc?????????????
siara Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Na początek zmień stację.. u mnie jak narazie to pomogło
SotoM Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 na początek do sprawdzenia kat wtrysku i synchronizacja rozrzadu (VAG)- pływajace koło posowe rozrządu wału korbowego.
paweu1 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Wrzuć przynajmniej log 000 i 001, w pierwszej kolejności trzeba sprawdzić kąt wtrysku i dawkę paliwa
STASIU227 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2012 Sprawdze jutro. A powiecie czy filtr paliwa ma co do tego bo auto mam rok i ja nie zmieniałem, a logi wrzuce jutro.
STASIU227 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2012 jeszcze dla pewnosci nastawnik może tesz byc przyczyna???????? bo mam go do czyszczenia bo mi drga auto na 4 i 5biegu.
trepek Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Nastawnik może być przyczyną bo może nie wyrabiać z dawką rozruchową, chociaż z rana też by był z tym problem. Tak jak koledzy pisali - rozrząd na znaki; VAG i kontrola dawki; sprawdzenie czy pompa wtryskowa gdzieś się nie poci i czy nie zapowietrza Ci się układ wtryskowy. Możesz również wywalić tymczasowo filtr z podgrzewaczem i wstawić filtr paliwa od starego diesla. W podgrzewaczu jest zaworek zwrotny i czasami łapie lewe powietrze na powrocie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się