STASIU227 0 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam posiadam audi a4 b5 1.9tdi i mam taki problem przychodzi rano auto pali dobrze przyjezdzam do pracy auto stoi 8godzi i tu jest problem auto bardzo długo kreci zeby zapaliło a raz tak kreciłem ze mi aku.padło. prosze o pomoc????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara 0 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Na początek zmień stację.. u mnie jak narazie to pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 na początek do sprawdzenia kat wtrysku i synchronizacja rozrzadu (VAG)- pływajace koło posowe rozrządu wału korbowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu1 0 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Wrzuć przynajmniej log 000 i 001, w pierwszej kolejności trzeba sprawdzić kąt wtrysku i dawkę paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STASIU227 0 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Sprawdze jutro. A powiecie czy filtr paliwa ma co do tego bo auto mam rok i ja nie zmieniałem, a logi wrzuce jutro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Oczywiscie filtr tez zmien . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STASIU227 0 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 jeszcze dla pewnosci nastawnik może tesz byc przyczyna???????? bo mam go do czyszczenia bo mi drga auto na 4 i 5biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Nastawnik może być przyczyną bo może nie wyrabiać z dawką rozruchową, chociaż z rana też by był z tym problem. Tak jak koledzy pisali - rozrząd na znaki; VAG i kontrola dawki; sprawdzenie czy pompa wtryskowa gdzieś się nie poci i czy nie zapowietrza Ci się układ wtryskowy. Możesz również wywalić tymczasowo filtr z podgrzewaczem i wstawić filtr paliwa od starego diesla. W podgrzewaczu jest zaworek zwrotny i czasami łapie lewe powietrze na powrocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się