STASIU227 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Witam posiadam audi a4 b5 1.9tdi i mam taki problem przychodzi rano auto pali dobrze przyjezdzam do pracy auto stoi 8godzi i tu jest problem auto bardzo długo kreci zeby zapaliło a raz tak kreciłem ze mi aku.padło. prosze o pomoc????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
siara 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Na początek zmień stację.. u mnie jak narazie to pomogło Link to comment Share on other sites More sharing options...
SotoM 20 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 na początek do sprawdzenia kat wtrysku i synchronizacja rozrzadu (VAG)- pływajace koło posowe rozrządu wału korbowego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweu1 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Wrzuć przynajmniej log 000 i 001, w pierwszej kolejności trzeba sprawdzić kąt wtrysku i dawkę paliwa Link to comment Share on other sites More sharing options...
STASIU227 0 Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 Sprawdze jutro. A powiecie czy filtr paliwa ma co do tego bo auto mam rok i ja nie zmieniałem, a logi wrzuce jutro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cowboy1 1 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Oczywiscie filtr tez zmien . Link to comment Share on other sites More sharing options...
STASIU227 0 Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 jeszcze dla pewnosci nastawnik może tesz byc przyczyna???????? bo mam go do czyszczenia bo mi drga auto na 4 i 5biegu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trepek 140 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Nastawnik może być przyczyną bo może nie wyrabiać z dawką rozruchową, chociaż z rana też by był z tym problem. Tak jak koledzy pisali - rozrząd na znaki; VAG i kontrola dawki; sprawdzenie czy pompa wtryskowa gdzieś się nie poci i czy nie zapowietrza Ci się układ wtryskowy. Możesz również wywalić tymczasowo filtr z podgrzewaczem i wstawić filtr paliwa od starego diesla. W podgrzewaczu jest zaworek zwrotny i czasami łapie lewe powietrze na powrocie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now