darioo99 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Panowie gdzie w B5 reguluje się naciąg linki? Zapiekła się i została wymieniona, ale teraz ręczny łapie dopiero na samej górze, z tylnymi hamulcami wszystko OK, chce tylko wyregulować linke bo jest chyba za długa. Jedni piszą że samo się reguluje, inni że przy zaciskach, w sam naprawiam piszą że pod popielniczką, a znalazłem jeszcze taki filmik: http://www.youtube.com/watch?v=gCtMyZ7ELP4 więc jak jest bo już zgłupiałem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1458 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 regulacja jest w podwoziu idz od zacisków do recznego a na pewno znajdziesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxcudo 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Ta regulacja jest przed ostatnim tłumikiem oraz zbiornikiem paliwa, za osłoną temp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweu1 0 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Według książki, hamulec ręczny reguluje się samoczynnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1458 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 na płocie "du...pa" było napisane będziesz to rżnął ?????? po to jest regulacja żeby z niej korzystac, wystarczy przyjrzec sie lince od spodu i sie znajdzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
henryk5623 0 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 panowie samo sie regulije dlatego tez jest nakrecany tłoczek . mozna po załozeniu całego zacisku drobnym srubokrecikiem go rozkrecic w zacisku i tak mozna tez regulowac reczny ale zawsze reguluje sie on SAM!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1458 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Sam to możesz sobie zrobić "dobrze" samoregulacja w tylnym zacisku odnosi sie tylko do hamulca zasadniczego ręczny to juz inna historia Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweu1 0 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Każdy ma rację. Zasadniczo linka ma samoregulację, ale po wymianie na nową została pewnie wstępnie źle wyregulowana i stąd problem. Dlatego powinieneś ją wyregulować przy dźwigni ręcznego, dostęp od spodu, ponad osłoną termiczną wydechu. Chyba każdy się z tym zgodzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now