Tropic4 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam Mam taki problem gdy ramo odpalam samochód wskazówka paliwa szaleje jak głupia po jakiejś chwili ustaje ale niezależnie od ilosci paliwa wskazuje full później gdy go gaszę i zapalam ponownie to odrazu leci na full po odpięciu kostki w pływaku zapala się kontrolka rezerwy i wskazówka opada a gdy mało jest to normalnie pika zapala się rezerwa ale wskazówka się nie rusza i wskazuje full pływak jest chyba ok rozbierałem go i nic niepokojącego nie zauważyłem co to może być ???
jarek_135 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Nie znam auta i jego budowy, ale znam elektrykę i z tego co piszesz, to masz gdzieś przebicie na tych kabelkach. ( tylko to może być w różnych miejscach ), zazwyczaj coś jest przetarte w jakimś newralgicznym punkcie, albo na jakiejś kostce ( może jest jeszcze jakaś po drodze ), jest wilgoć, albo nawet mokro. Wypiąć z obu stron i miernikiem do stanu izolacji na niskim napięciu sprawdzić. Ale tego byle leszcz Ci nie zrobi, bo taki miernik tani nie jest, a w elektyce samochodowej nawet nie wiem, czy elektrycy takich używają. Chyba, że "masz farta" i masz metaliczne przebicie, to zwykłym multimetrem to wykryjesz. Ale jak wszystko będzie ok, to taki test niczego nie dowodzi. A bez pomiaru to musisz całą wiązkę obejrzeć fizycznie.
Martino24 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 musisz kolego sprawdzic łacza przy liczniku czy nie ma zimnych lutow tak samo tyczy sie sprawa wskaźnika paliwa. Co do pływaka czasami przeciera sie tzw potencjometr gdzie na pierwszy rzut oka mozesz tego nie zauwazyc najlepiej sprawdzic opornosc miernikiem czy rosnie plynnie i czy spada plynnie bez zadnych uskokow.
bediks Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 mozliwe tez ze procesor motoroli padł
Tropic4 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2012 Nie rozbierałem jeszcze deski tak że nie wiem jak to wygląda od środka A tak wogole to wie ktoś jak się zabrać do rozebrania dechy żeby jakiegoś spustoszenia tam nie narobić
mily Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Jak byś użył Vag-a to by było nam łatwiej coś więcej powiedzieć. Bez Vag-a usłyszysz teksty logiczne typu przeczyść to, sprawdź to, a może jednak nie to tylko to itd. Użyj Vag-a wrzuć błędy jeżeli są, a jeżeli nie ma to zrób diagnostykę licznika i zobacz czy prawidłowo pokazuje. Jak nic nie da będziemy myśleć dalej.
Tropic4 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2012 A co do płytki w pływaku to w miarę dobrze wygląda zmieniałem na inna i nic się nie dzieło a co do okablowania to trżchyba teoretycznie jest ok bo jak odpinam kostke to jest pikniecie zapala się rezerwa i wskazówka opada a jak jest mało paliwa to tak samo zapala się rezerwa ale nic się nie dzieje ze wskazówką cały czes jest na full [br]Dopisany: 09 Styczeń 2012, 14:16_________________________________________________Dzisiaj jeszcze podjadę do znajomego na komputer i zobaczymy co będzie się działo dalej
pastaldo Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 jesli po odpięciu pływaka jest ok czyli wskazówka opada i świeci rezerwa to stawiałbym na pływak. Ale lepiej sprawdź te błędy VAGiem i będzie pewność.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się