mejlo88 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Dwa razy robiony log grupy 3 i 11 dodam ze czasami mam tak ze jak dodaje gazu to w pewnych momentach obrotowych mam tak jakby odcinalo mi turbawke i po krotszej chwili znow ciagnie. Czy da rade wyczytac z tych logow co jest przyczyna?? Z gory dzieki
grejf Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 przeladowanie T. Zrob logi basic settings 000,004,011. i posdstawowe statyczne... poczytaj tu - http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
vauxhall95 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 turbo stoi deba. Pojawia sie napewno blad 519 a moze i nieraz 575.Trzeba wyciagac turbo bo je zajedziesz,dynamiczna jazda nic nie da,patrzac na drugi log.
mejlo88 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2012 dzieki. tez podejzewalem ze to kierownice, chociaz znajomy mechanik mowi ze tez moze byc zawor n75. Prawda to??
mejlo88 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2012 Witam. Naszczescie to nie turbo, walniety byl n75, kierownice chodza ok zdiagnozowalem to po ruchu sztangi, podmiana n75 i wszystko ok ladnie zbija nic nie przeladowuje, ciagnie caly czas, troszke gorsze przyspieszenie ale to dlatego ze teraz kontroluje przed przeladowaniem. Zamykam temat za pomoc dziekuje.
vauxhall95 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Oo.A mam pytanie mozesz teraz zrobic loga dyn 011 z czekawosci.
mejlo88 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2012 postaram sie wrzucic jutro zrobie swiezy bo dzisiejszy wywalilem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się