Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Pomocy! migający przycisk awaryjnych i rozładowany aku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie pomóżcie, ostatnio zmieniałem zamek pasażera. Kupiłem zamiennik okazało sie że wtyczka jest zła więc przełożyłem sam mechanizm do starej elektryki zamka, jedynie musialem przelutowac mikrostyk z zamiennika bo stary troche sie roznił. po 3 dniach rozładował mi sie 2 tygodniowy akumulator i zauważyłem że po zamknieciu auta miga wlacznik awaryjnych (co to oznacza) ? wsadziłem stary aku, odpaliłem a rano znowu zonk :( Gdzie szukać przyczyny?

Opublikowano

W tym zamku, który wymieniałeś. Podłącz VAG i w module komfortu i wywali pewnie błąd drzwi pasażera.

Opublikowano

Tylko na co zwrócić uwagę w nim? :) jak dla mnie wygladał Ok gdy go zakładałem, jedynie przelutowałem mikrostyk (dwa kabelki) i je troche przytrzasnąłem tą blaszką która trzyma mikrostyk, ale co najwyżej to może powodować zwarcie na mikrostyku a światełko w kabinie i czerwone na drzwiach zapala się tak jak powinno . Druga sprawa to ten migający przycisk awaryjnych po zamknieciu auta , miał ktoś coś takiego? :/ Wieczorem będę próbował to zdam relacje.

Opublikowano

kolego mam to samo i też szukam co może być bez skutu :( poszukaj moich wątków

Opublikowano

Grzebałem wczoraj i mam taki myk. Wypinam wtyczke zamka pasażera i przestaje migać włącznik awaryjnych po zamknięcu. Coś z kasetą zamka jest ale dokońca nie wiem co, poskladalem przejechałem się 15min zamykam i znowu to samo. Założyłem teraz stary zamek i narazie nie miga po zamknięciu a co za tym idzie nie powinien rozładowywać aku. Zostawiłem go na testing do rana w garażu zobaczymy czy odpali. Mam już dosyć samochodziku na bateryjki :/

A tak przy okazji , temat odpalania z kabli - co jest z moim autem nie tak że z kabli nie da sie go odpalać? :P przewody nawet nie iskrzą , próbowałem 3 rodzai przewodów i z 2 różnych samochodów go odpalać i zawsze to samo :( Na tych samych przewodach bez problemu odpalały inne auta :) jak sie rozładuje to jedynie podmianka akumulatora. jakieś czary

Opublikowano

cześć kolego

1 co to ta kaseta zamka czy to gdzies na wieszchu czy trzeba tapicerre od drzwi zwalac ?? bo jak mam w 5 dzrzwiach zwalac to srednia przyjemność :(

2 może miałes tak rozładowany ze za mało było polącz kable i auto z którego czerpiesz trzymaj na obrotach ok 2000-2500 przez chwilę i nastę[pnie odpalaj swoj no i przewody to podstawa im grubsze tym lepiej :)

pozdrawiam colak

Opublikowano

1.Kaseta zamka ( o ile dobrze nazwałem :) ) to zamek w drzwiach z elektroniką , wystarczy tapicerkę odczepić trochę i pod osłonką na dole jest czarna wtyczka, u mnie drzwi pasażera robiły sobie jaja, niby wszystko działało a nie chciał uśpić modułu komfortu. Sprawdź kierowcy i pasażera te które najczęsciej się używa.

2. Próbowałem kręcić na obrotach , trzymałem tak ok 3tys przez minute i zero efektu na trzech różnych kablach

Opublikowano

oki moze dzis sie pobawie :))

No to faktycznie ze dziwna sprawa z tym odpalaniem ???

Opublikowano

"co jest z moim autem nie tak że z kabli nie da sie go odpalać"

Połączenie z innym samochodem na "szelki" WSPOMAGA twój akumulator a nie go zastępuje.

Jeśli masz tragiczny własny aku to nie da rady uruchomić silnika na szelkach.

Ale przecież masz nowy aku... Obawiam się że już nie.

Jeżeli nastąpi rozładowanie akumulatora poniżej 9,1V to nieodwracalnie się zasiarcza i jest uszkodzony.

Zasiarczenie to związanie na trwałe ołowiu i kwasu - brak możliwości naładowania

Nadzieja ci podpowie że można go uratować/naładować/wypłukać/zaczarować, ja mówię: jeśli jest zasiarczony to szkoda czasu. Może być potrzebny nowy.

Mogło to mieć miejsce jak opisywałeś że akumulator się rozładował :(

Kup aerometr i zmierz gęstość elektrolitu. To będziesz wiedział na pewno.

Jak rozumiem awaryjne chodziły ci całą noc? Co rozładowało akumulator?

Opublikowano

SZYNKAR... Dobrze gadasz możliwe że aku było aż tak rozładowane. Aerometru nawet nie mam gdzie wsadzić bo to bezobsługowy :/ na kable nie chciał zagadać ale po podpięciu pod prostownik na pare godzin odpalił i odpala nadal jak nowy. A akumulator rozładowywał mi moduł komfortu, miałem uszkodzony zamek wszystko wyglądało na ok, zamykanie , gaszenie światła w środku itp Okazało się że pobór był tak duży że rano akumulator niedomagał.

Opublikowano

"Aerometru nawet nie mam gdzie wsadzić bo to bezobsługowy"

Przyjrzyj się dobrze, na pewno masz korki. Bezobsługowy nie znaczy bezkorkowy.

Najlepiej ukryte jak do tej pory były pod zaślepką zaklejoną nalepką.

Jak odpala to rozumiem po problemie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...