Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Czy to na pewno N75 ?


taktuś
 Share

Recommended Posts

Po wymianie rozrządu w grudniu, również turbina poszła na stół i były czyszczone kierownice

przed hamowaniem sprawdziłem szczelność dolotu, na łączniku gumowym przy wejściu do kolektora była mała nieszczelność- wymieniłem łącznik

filtr paliwa i powietrza nowy

wężyki podciśnieniowe- stan ok

więc czemu tak raptownie traci koniki przy 3500 rpm

czy wchodzi w tryb awaryjny? czy według Was to N75 zwariował? a może to kat, którego wciąż mam?

nie mam na razie możliwości podpięcia vaga

wykres z dziś:

94fc4303df54789a.jpg

Link to comment
Share on other sites

Po wymianie rozrządu w grudniu, również turbina poszła na stół i były czyszczone kierownice

przed hamowaniem sprawdziłem szczelność dolotu, na łączniku gumowym przy wejściu do kolektora była mała nieszczelność- wymieniłem łącznik

filtr paliwa i powietrza nowy

wężyki podciśnieniowe- stan ok

więc czemu tak raptownie traci koniki przy 3500 rpm

czy wchodzi w tryb awaryjny? czy według Was to N75 zwariował? a może to kat, którego wciąż mam?

nie mam na razie możliwości podpięcia vaga

wykres z dziś:

94fc4303df54789a.jpg

bez logów nie odpowiemy ci za duzo :wink4:

Link to comment
Share on other sites

cos sie zesrało .... ale bez wyroczni w postaci logow ciezko cos powiedziec ....

taktus wiesz ze dalsze gdybanie nie ma sensu ... :confused4:

Link to comment
Share on other sites

Można by się pokusić o diagnozę bez logów...

ale z logami będzie _prawie_ wsio jasne ;)

najprawdopodobniej ECU wykrywa przeładowanie przy 3000rpm i próbuję zbić ciśnienie, ale z powodu zapieczonych kierownic, mieszka albo n75 mu to nie wychodzi... w takim wypadku po jakimś zadanym czasie sterownik zamyka kierownice na dobre, jeżeli się uda to ciśnienie spada do 1000mbar i niema notlauf'a, a jeżeli nie to notlauf.

nie odczuwasz w czasie jazdy z pedałem w podłodze falowania mocy silnika ? czy puszczenie i dodanie gazu nie pomaga ?

u mnie takie kwiatki powodował przycinający się siłownik turbo

Link to comment
Share on other sites

on niema sondy za katem(ani przed)... kata pewnie tez już niema

kata jeszcze mam

spróbuję podmienić N75, poszukam też vaga

turbinę czyściłem niedawno, załamka jakbym miał ją jeszcze raz wyciągać :evil:

Link to comment
Share on other sites

do regeneracji jeszcze daleko ;d

1 sprawdź czy masz szczelny EGR

2 sprawdź czy z siłownikiem sterującym kierownicami wszystko w porządku

3 sprawdź instalację podciśnienia i vacuum pompe

no i gdzie robiłeś chip'a... może tuner d*py dał ?

Link to comment
Share on other sites

Xavier jak sprawdzić siłownik sterujący kierownicami, ????????

Najlepiej miec jakas elektryczna vacuum pompe i sprawdzic przy jej pomocy czy silownik pracuje rowno bez zadnych potkniec szarpniec itd...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...