groszek27 Opublikowano 30 Marca 2008 Opublikowano 30 Marca 2008 Witam. Autko zaczeło ostatnio łapać notlauf dosyć często a że turbo jest po czyszczeniu łopatek z jakieś dwa miesiące wstecz to zaczeło wydawać sie to dziwne więc zrobiłem logi i turbo przeładowuje strasznie oraz były dwa błędy. 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+ Myśle że N75 do wymiany ale oceńcie sami.
groszek27 Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Opublikowano 30 Marca 2008 Wężyki były wszystkie wymienione, sztanga lekko pracuje.
spanky Opublikowano 30 Marca 2008 Opublikowano 30 Marca 2008 podmien N75 na probe ale jak dla mnie to chyba regeneracja zostala wykonana nie fachowo ... [rozumiem ze zaraz po regeneracji nie bylo problemow z turbulum ?]
groszek27 Opublikowano 31 Marca 2008 Autor Opublikowano 31 Marca 2008 Nie było regeneracji, były tylko czyszczone kierownice w turbinie:)
grzanek85 Opublikowano 31 Marca 2008 Opublikowano 31 Marca 2008 Tak jak już CI pisałem na PW odezwij się do kolegi Danio151, u niego walczyliśmy z podobnym problemem. Turbulum tez było tylko czyszczone poskładane i ładowało jak u Ciebie a wszystko było ok (podciśnienia, zaworki N75 itp). Okazało się że przestawił jakaś podkładkę jak składał turbo i kierownice sie nie domykały pzdr
LukiR Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 U mnie było podobnie, po ponownym rozebraniu okazało się że pierścień, który steruję łopatkami był obrócony ... zamiana poskutkowała
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się