Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BDH] Niejasności dotyczące wtryskiwacza w silniku 2.5 TDI V6 BDH


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A więc tak , dzisiaj na diagnostyce dowiedziałem się że jeden z wtryskiwaczy

pokazuje wartość ok 3,00 ( ale czego to nie wiem) inne pokazują max wartość do 0,50..

Moje pytanie , czy muszę wymienić cały wtrysk?

Słyszałem że można wymienić samą końcówkę ,

czy to prawda? Ktoś z Was to już robił?

Cały czas byłem przekonany że to wina VP44 ale wychodzi na to że nierówna praca i drgania

są właśnie powodem padniętego wtryskiwacza , dobrze kombinuje?

Diagnoza VP44 nie wykazała żadnych błędów w elektronice...

I jeszcze pytanie poza konkursem , ma ktoś z Was może dojście do wtryskiwaczy Bosha?

nr 0 432 133 794 - najniższa cena z jaką się spotkałem to ok 770pln/szt , w ASO 1280pln/szt :shocked:

Bardzo proszę o pomoc

Pozdrawiam

Trzeniu

Opublikowano

skąd oni biora takie ceny :mysli:

to są chyba jakies odrzutki z taśmy produkcyjnej co nie spełniały do konca wszystkich norm, nie ?

Opublikowano

Ceny wręczy nieprawdopodobne... :mysli:

Opublikowano

...albo komus spadly z TIRa :naughty:

Opublikowano

http://www.allegro.pl/item335973119_wtryski_wtryskiwacze_audi_a4_a6_a8_vw_passat_tdi_.html te były by ok, nawet chłop z okolic Krakowa, także odebrac osobiscie mozna

a w razie czego blisko żeby :stupid2:

:decayed:

Dlatego też wrzuciłem to - może warto się przejechać i zobaczyć co i jak.

Zawsze po montażu jak będzie coś źle to można zwrócić, bo to jakaś firma sprzedaje.

Opublikowano

Dobra , odnośnie ceny to dzięki panowie ale to pytanie było mniej znaczące :th:

Głównie chodzi mi o to :

A więc tak , dzisiaj na diagnostyce dowiedziałem się że jeden z wtryskiwaczy

pokazuje wartość ok 3,00 ( ale czego to nie wiem) inne pokazują max wartość do 0,50..

Moje pytanie , czy muszę wymienić cały wtrysk?

Słyszałem że można wymienić samą końcówkę ,

czy to prawda? Ktoś z Was to już robił?

Cały czas byłem przekonany że to wina VP44 ale wychodzi na to że nierówna praca i drgania

są właśnie powodem padniętego wtryskiwacza , dobrze kombinuje?

Diagnoza VP44 nie wykazała żadnych błędów w elektronice...

Opublikowano

jezeli w tej samej cenie jak koncówka jest cały wtrysk to wiadomo że lepiej wymienić całego

wartość na tym złym wtrysku jest dosc sporo wiec tak czy siak go kwalifikuje do wymiany, nawet jesli jest coś w pompą

Opublikowano

Dobra , odnośnie ceny to dzięki panowie ale to pytanie było mniej znaczące :th:

Głównie chodzi mi o to :

A więc tak , dzisiaj na diagnostyce dowiedziałem się że jeden z wtryskiwaczy

pokazuje wartość ok 3,00 ( ale czego to nie wiem) inne pokazują max wartość do 0,50..

Moje pytanie , czy muszę wymienić cały wtrysk?

Słyszałem że można wymienić samą końcówkę ,

czy to prawda? Ktoś z Was to już robił?

Cały czas byłem przekonany że to wina VP44 ale wychodzi na to że nierówna praca i drgania

są właśnie powodem padniętego wtryskiwacza , dobrze kombinuje?

Diagnoza VP44 nie wykazała żadnych błędów w elektronice...

wartosci dawek to sa dane korekcji. chodzi o to ze w normalnych warunkach,w idealnej sytuacji, w ktorej kazdy cylinder posiada nominalna moc, wartosc dawki powinna wynosic zero i rowniez suma wszystkich dawek powinna wynosic "0". wtedy silnik chodzi rowno. jednak, jako ze idealow nie ma, nawet wsrod kobiet :gwizdanie: trzeba isc na kompromis :kox::decayed: i wyglada to tak ze z roznych powodow poszczegolne cylindry maja wieksza lub mniejsza moc niz nominalna. cylinder o mniejszej mocy powoduje spadek predkosci obrotowej, w zakresie jego cyklu pracy ( komputer otrzymuje informacje na podstawie liczenia impulsow kolejnych z nadajnika walu korbowego), komputer zapamietuje ktory to cylinder i w kolejnym cyklu pracy dodaje mu dawke paliwa w stosunku do wartosci nominalnej tak aby predkosc obrotowa byla rowna zadanej. jezeli ktorys cylinder ma moc wieksza od nominalnej wtedy dawke ujmuje i pojawia sie wartosc ujemna dawki ( czyli o iles mniej paliwa). jezeli suma wszystkich dawek ( wartosci + i - ) rowna jest zero wtedy silnik nie drga i pracuje rowno. i teraz, co moze byc powodem spadku mocy: zuzyty cylinder, pierscienie, nieszczelny zawor, uszczelka pod glowica, lub tez uszkodzony, rozkalibrowany, lub niewlasciwie sterowany wtrysk. pierwsze przyczyny sa dosyc drastyczne wiec pozostaje miec nadzieje ze przyczyna jest wtrysk, jego sterowanie lub w silnikach PD pompka lub jej sterowanie.

Opublikowano

Musashi

teraz toś mnie chłopie wystraszył nie na żarty...

mam jednak nadzieje że po wymianie wtrysku wszystko wróci do normy..

dzięki za profesjonalną odpowiedz :th:

Opublikowano

przewaznie to sie konczy problemami z wtryskiwaczem. jednak dawki sa wskaznikami rownobieznosci pracy silnika, i przyczyny tego moga byc rozne ale zwiazane scisle i indywidualnie z danym/i cylindrem/ami.

zapomnialem dodac ze rowniez mocno zjechany walek moze rowniez dac taki efekt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...