Gość Trzeniu Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 A więc tak , dzisiaj na diagnostyce dowiedziałem się że jeden z wtryskiwaczy pokazuje wartość ok 3,00 ( ale czego to nie wiem) inne pokazują max wartość do 0,50.. Moje pytanie , czy muszę wymienić cały wtrysk? Słyszałem że można wymienić samą końcówkę , czy to prawda? Ktoś z Was to już robił? Cały czas byłem przekonany że to wina VP44 ale wychodzi na to że nierówna praca i drgania są właśnie powodem padniętego wtryskiwacza , dobrze kombinuje? Diagnoza VP44 nie wykazała żadnych błędów w elektronice... I jeszcze pytanie poza konkursem , ma ktoś z Was może dojście do wtryskiwaczy Bosha? nr 0 432 133 794 - najniższa cena z jaką się spotkałem to ok 770pln/szt , w ASO 1280pln/szt Bardzo proszę o pomoc Pozdrawiam Trzeniu
lukaszr Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Nie wiem jak bardzo autentyczne są te aukcje, ale rzuć Trzeniu na to okiem: http://www.allegro.pl/item336235572_wtryskiwacze_audi_a4_a6_a8_skoda_superb_vw_passat.html http://cgi.ebay.pl/AUDI-VW-VAG-V6-TDI-EINSPRITZDUSE-059-130-201-F_W0QQitemZ170141507020QQihZ007QQcategoryZ33554QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem http://www.allegro.pl/item332935593_pompowtryski_wtryskiwacze_audi_vw.html http://www.allegro.pl/item335973119_wtryski_wtryskiwacze_audi_a4_a6_a8_vw_passat_tdi_.html
sokolnh Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 skąd oni biora takie ceny to są chyba jakies odrzutki z taśmy produkcyjnej co nie spełniały do konca wszystkich norm, nie ?
sokolnh Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 http://www.allegro.pl/item335973119_wtryski_wtryskiwacze_audi_a4_a6_a8_vw_passat_tdi_.html te były by ok, nawet chłop z okolic Krakowa, także odebrac osobiscie mozna a w razie czego blisko żeby
lukaszr Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 http://www.allegro.pl/item335973119_wtryski_wtryskiwacze_audi_a4_a6_a8_vw_passat_tdi_.html te były by ok, nawet chłop z okolic Krakowa, także odebrac osobiscie mozna a w razie czego blisko żeby Dlatego też wrzuciłem to - może warto się przejechać i zobaczyć co i jak. Zawsze po montażu jak będzie coś źle to można zwrócić, bo to jakaś firma sprzedaje.
Gość Trzeniu Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Dobra , odnośnie ceny to dzięki panowie ale to pytanie było mniej znaczące :th: Głównie chodzi mi o to : A więc tak , dzisiaj na diagnostyce dowiedziałem się że jeden z wtryskiwaczy pokazuje wartość ok 3,00 ( ale czego to nie wiem) inne pokazują max wartość do 0,50.. Moje pytanie , czy muszę wymienić cały wtrysk? Słyszałem że można wymienić samą końcówkę , czy to prawda? Ktoś z Was to już robił? Cały czas byłem przekonany że to wina VP44 ale wychodzi na to że nierówna praca i drgania są właśnie powodem padniętego wtryskiwacza , dobrze kombinuje? Diagnoza VP44 nie wykazała żadnych błędów w elektronice...
sokolnh Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 jezeli w tej samej cenie jak koncówka jest cały wtrysk to wiadomo że lepiej wymienić całego wartość na tym złym wtrysku jest dosc sporo wiec tak czy siak go kwalifikuje do wymiany, nawet jesli jest coś w pompą
Musashi Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Dobra , odnośnie ceny to dzięki panowie ale to pytanie było mniej znaczące :th: Głównie chodzi mi o to : A więc tak , dzisiaj na diagnostyce dowiedziałem się że jeden z wtryskiwaczy pokazuje wartość ok 3,00 ( ale czego to nie wiem) inne pokazują max wartość do 0,50.. Moje pytanie , czy muszę wymienić cały wtrysk? Słyszałem że można wymienić samą końcówkę , czy to prawda? Ktoś z Was to już robił? Cały czas byłem przekonany że to wina VP44 ale wychodzi na to że nierówna praca i drgania są właśnie powodem padniętego wtryskiwacza , dobrze kombinuje? Diagnoza VP44 nie wykazała żadnych błędów w elektronice... wartosci dawek to sa dane korekcji. chodzi o to ze w normalnych warunkach,w idealnej sytuacji, w ktorej kazdy cylinder posiada nominalna moc, wartosc dawki powinna wynosic zero i rowniez suma wszystkich dawek powinna wynosic "0". wtedy silnik chodzi rowno. jednak, jako ze idealow nie ma, nawet wsrod kobiet :gwizdanie: trzeba isc na kompromis i wyglada to tak ze z roznych powodow poszczegolne cylindry maja wieksza lub mniejsza moc niz nominalna. cylinder o mniejszej mocy powoduje spadek predkosci obrotowej, w zakresie jego cyklu pracy ( komputer otrzymuje informacje na podstawie liczenia impulsow kolejnych z nadajnika walu korbowego), komputer zapamietuje ktory to cylinder i w kolejnym cyklu pracy dodaje mu dawke paliwa w stosunku do wartosci nominalnej tak aby predkosc obrotowa byla rowna zadanej. jezeli ktorys cylinder ma moc wieksza od nominalnej wtedy dawke ujmuje i pojawia sie wartosc ujemna dawki ( czyli o iles mniej paliwa). jezeli suma wszystkich dawek ( wartosci + i - ) rowna jest zero wtedy silnik nie drga i pracuje rowno. i teraz, co moze byc powodem spadku mocy: zuzyty cylinder, pierscienie, nieszczelny zawor, uszczelka pod glowica, lub tez uszkodzony, rozkalibrowany, lub niewlasciwie sterowany wtrysk. pierwsze przyczyny sa dosyc drastyczne wiec pozostaje miec nadzieje ze przyczyna jest wtrysk, jego sterowanie lub w silnikach PD pompka lub jej sterowanie.
Gość Trzeniu Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Musashi teraz toś mnie chłopie wystraszył nie na żarty... mam jednak nadzieje że po wymianie wtrysku wszystko wróci do normy.. dzięki za profesjonalną odpowiedz :th:
Musashi Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 przewaznie to sie konczy problemami z wtryskiwaczem. jednak dawki sa wskaznikami rownobieznosci pracy silnika, i przyczyny tego moga byc rozne ale zwiazane scisle i indywidualnie z danym/i cylindrem/ami. zapomnialem dodac ze rowniez mocno zjechany walek moze rowniez dac taki efekt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się