Jump to content
IGNORED

[ALL B6] Dziwna praca wycieraczek


michail55

Recommended Posts

panowie a mnie sie cos takiego zaczelo dziac ze ostanie dni chodzily w miare normalnie az stalo sie wczoraj tak ze zatrzymuja sie w poziomie czyli nie w tym miejscu gdzie trzeba ale cala reszta jest ok ladnie chodza na wszystkich biegach. co mam zrobic to moze byc MCE?? ostanio kilka dni stal na mrozie i po tym to sie zaczelo

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 907 279 C

Component and/or Version: int. Lastmodul RDW 0606

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

01753 - Windshield Wiper Motor (V) Stage 1

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Link to comment
Share on other sites

Ale prędkość pracy jest w normie jak same się załaczają czy chodzą tak jakby z oporem? Generalnie w B6 często zacierają się wycieraczki. Jest gdzieś o tym nawet temat w warsztacie/

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ale prędkość pracy jest w normie jak same się załaczają czy chodzą tak jakby z oporem? Generalnie w B6 często zacierają się wycieraczki. Jest gdzieś o tym nawet temat w warsztacie/

czytalem ze sie zacieraja ale one chodzily normalnie i z dnia na dzien cos sie stalo. chodza z lekkim oporem i sie zatrzymuja na ogol na samej gorze ale nie mam nad nimi kontroli zadnej poniewaz chodza sobie same i nawet slychac jak sie wlacza silniczek w nich musialem wyciagnac bezpiecznik zeby przestaly. musze im pomagac wrocic na miejsce dziwna sprawa z ta samowolka poniewaz jak by tylko chodzily slabiej to bym wiedzial ze cos z silniczkami ale one chodza same sobie i do tego jeszcze slabiej troche

ale jeszcze jedno one sie zatrzymuja nie w tym miejscu co trzeba nie chodza sobie same dopiero jak porusze ramieniem wycieraczki to zaczynaja sie ruszac i wraca znow w to samo miejsce czyli w poziom choddza ladnie nie czuc ze jest zatarty mechanizm a jak sprawdzic czy czasem mechanik nie wymienil sobie silniczka wycieraczek?? [br]Dopisany: 21 Styczeń 2012, 15:36_________________________________________________VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 907 279 C

Component and/or Version: int. Lastmodul RDW 0606

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

01753 - Windshield Wiper Motor (V) Stage 1

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

MAM TAKI BLAD

Link to comment
Share on other sites

miałem podobnie, fiksowały mi na maksa nie mogłem ich wyłaczyć a jak zaczeły chodzić to zatrzymywały sie w połowie drogi. Pomagałem im ręcznie wykonać pełen obrót. Zauważyłem że jak się rozruszają i pochodzą na największej prędkosci przez jakiś czas to wszsytko wraca do normy i chodzą normalnie do dnia dzisiejszego.

Link to comment
Share on other sites

miałem podobnie, fiksowały mi na maksa nie mogłem ich wyłaczyć a jak zaczeły chodzić to zatrzymywały sie w połowie drogi. Pomagałem im ręcznie wykonać pełen obrót. Zauważyłem że jak się rozruszają i pochodzą na największej prędkosci przez jakiś czas to wszsytko wraca do normy i chodzą normalnie do dnia dzisiejszego.

spróbuje ale naprawdę miałeś dużo szczęścia że znów ci normalnie zaczęły działać, a długo musiałeś je trzymać na pełnej mocy?? u mnie na każdym biegu oprócz spryskiwaczy i chwilowego chodzi normalnie

Link to comment
Share on other sites

ja tak miałem z b5 sposobem na uleczenie okazało się wyczyszczenie styków przekładni silniczka :hi:

Link to comment
Share on other sites

ja tak miałem z b5 sposobem na uleczenie okazało się wyczyszczenie styków przekładni silniczka :hi:

i bardzo dziekuje za ta rade mam nadzieje ze to pomoze !! a miales takii blad jak ja?? a w ktorym miejscu sie znajduje silniczek wycieraczek? ty mowisz o styku przy nim czy o tym ktory jest do mechanizmu podpiety??

Link to comment
Share on other sites

miałem podobnie, fiksowały mi na maksa nie mogłem ich wyłaczyć a jak zaczeły chodzić to zatrzymywały sie w połowie drogi. Pomagałem im ręcznie wykonać pełen obrót. Zauważyłem że jak się rozruszają i pochodzą na największej prędkosci przez jakiś czas to wszsytko wraca do normy i chodzą normalnie do dnia dzisiejszego.

spróbuje ale naprawdę miałeś dużo szczęścia że znów ci normalnie zaczęły działać, a długo musiałeś je trzymać na pełnej mocy?? u mnie na każdym biegu oprócz spryskiwaczy i chwilowego chodzi normalnie

robiłem kilka podjeść, z tego co pamiętam to za każdym razem około minuty moze dwóch. Lałem dużo płynu spryskiwacza żeby miały lepszy poślizg. Z tego co pamietam to zaczęły mi szwankować jak samochód stał ok 3-4 dni bez jezdzenia

Link to comment
Share on other sites

miałem podobnie, fiksowały mi na maksa nie mogłem ich wyłaczyć a jak zaczeły chodzić to zatrzymywały sie w połowie drogi. Pomagałem im ręcznie wykonać pełen obrót. Zauważyłem że jak się rozruszają i pochodzą na największej prędkosci przez jakiś czas to wszsytko wraca do normy i chodzą normalnie do dnia dzisiejszego.

spróbuje ale naprawdę miałeś dużo szczęścia że znów ci normalnie zaczęły działać, a długo musiałeś je trzymać na pełnej mocy?? u mnie na każdym biegu oprócz spryskiwaczy i chwilowego chodzi normalnie

robiłem kilka podjeść, z tego co pamiętam to za każdym razem około minuty moze dwóch. Lałem dużo płynu spryskiwacza żeby miały lepszy poślizg. Z tego co pamietam to zaczęły mi szwankować jak samochód stał ok 3-4 dni bez jezdzenia

a jest jakas roznica jak ja robie na oddalonych wycieraczkach?? wtedy sie plynu do spryskow zaoszczedzi trochu hehe

Link to comment
Share on other sites

ja czyściłem wewnątrz przekładni, silniczek masz w podszybiu, ja wyjmowałem cały mechanizm od razu sworznie nasmarowałem,błędu nie maiłem w końcu to tylko b5 ale objaw taki sam jak ty zatrzymywały się gdzie chciały abo chodziły same i nie chciały się wyłączyć

Link to comment
Share on other sites

moze byc gdzies zwarcie bo to chyba nie uszkodzenie silniczka wycieraczek ani mechanizmu bo chodza ladnie

Link to comment
Share on other sites

nie zwarcie w b5 w przekładni silniczka na dużym trybie i w korpusie są styczniki dzięki czemu układ wie ile razy wycieraczki się ruszyły i w jakiej pozycji mają się zatrzymać, nie będą chodzić inaczej tylko wariować

Link to comment
Share on other sites

i co wystarczy to rozebrac i przeczyscic przy okazji nasmarowac caly mechanizm??

Link to comment
Share on other sites

Windshield Wiper Motor Open or Short to Ground

Tłumaczenie: uzwojenie silnika wycieraczek ma zwarcie do masy

czyli samorzutnie przypadkowo może sobie pracować.

Jedź na schrot poproś o użyczenie mechanizmu (nie za darmo) podepnij do wtyczki i zobacz jak pracuje.

Jak będzie pracował prawidłowo to wiadomo że nie sterowanie.

Link to comment
Share on other sites

Jezeli chodza ci wycieraczki samoczynnie i nie mozesz nic zrobc to moze sterownik ci troche zamoczyl gdzies, ja tez tak mialem.

Link to comment
Share on other sites

one nie chodza samoczynnie tylko sie zatrzymuja nie tam gddzie trzeba

Link to comment
Share on other sites

bede to robil dopiero dzis albo jutro wiesz odpisze ci na pw jak mi poszlo dzieki za rady to niby taka blachostka ale bez tego ciezko jezdzic he

a zrobiłeś jak mówiłem ??

[br]Dopisany: 23 Styczeń 2012, 13:57_________________________________________________naprawione okazalo sie z elektronika wszystko ok tylko trzeba bylo przestawic na sworzniu glownym wycieraczki i teraz ddzialaja jak nalezy

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...