Skocz do zawartości

Ponio1767

Pasjonat
  • Postów

    172
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ponio1767

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Lubartów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ponio1767

0

Reputacja

  1. Niestety nie mam możliwości podpięcia pod kompa ehh, a tak w razie co to wie ktoś co to może być bez kompa mniej więcej?
  2. Witam. Mam mały problem z klimatyzacja czasami, może ktoś tak miał już. Mianowicie auto po wymianie sprężarki klimatyzacji, chłodnicy, czujnika ciśnienia klimatyzacji - nie wiem czy mechanik ori kupił czy zamiennik, w razie co mogę posiadać ori od kolegi na podmiankę. Chodzi mi o to że klima chłodzi elegancko jak należy, wentylatory chodzą i jest ok. Natomiast z 3 miesiące po tych naprawach wchodzę do auta odpalam i włącza się econ, klima nie chodzi, wentylatory stoją. Wyłączę silnik następnie go włączę i wszystko wraca do normy. Dzieje się tak sporadycznie, czasem raz na dwa tygodnie tak się stanie a raz codziennie. Nie wiem co jest, błędy sprawdzone, nie ma błędy od czujnika ciśnienia. Co to może być panowie że czasem klima normalnie działa a czasem coś jej odwali i econ. Ponowne uruchomienie auta wtedy pomaga. Może coś z wentylatorem? Szczotki, moduł? Czy spróbować założyć ori czujnik ciśnienia. Pozdrawiam
  3. Ponio1767

    Rozrzad

    Szukaj użytkownika Szukaj H4mm3R. Posiada ori rozrządy, ja za swój 3 lata temu dałem coś koło 1000
  4. Witam serdecznie , odgrzeje kotleta ale prosze niech ktos odpowie czy to normalne zjawisko czy moze czas na wymiane zaworka . Mianowiecie normalnoscia jest jak odpalam samochod na zimnym silniku to obroty wskakuja gdzies w okolicach 1100 po czym gdzies po okolo pol minuty spadaja do tych 890 czy tam 900 ? samochod normalnie chodzi , nie zwiekszaja sie obroty w czasie jazdy jak i na postoku , na cieplym silniku jak odpalam to od razu wskakuja na 890,900 . Normalna sprawa to jest Panowie ze samochod podczas odpalania potrzebuje wiekszych troche obrotow na zimnym ? Pozdrawiam
  5. Błedy zostaly skasowane , przejade tak ze 100km i podepne zeby sprawdzic czy powrocily , niestety logów nie umiem robic , mam zwykly kabelek z allegro za 3 dyszki i polski vag sciagniety z neta
  6. Wtedy jak u niego bylem to nie wyrzucilo mi jeszcze tego bledu , jutro podjade i ogarne co i jak , dzieki , pozdrawiam.
  7. Witam serdecznie , mi rowniez od nie tak dawna wyskoczyl ten blad : 16891 Regulacja biegu jałowego - obroty powyżej założonych zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY , dodatkowo jeszcze ten : 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY , czy jak wymienie ten zawor odpowietrzenia skrzyni korbowej to moze problem zniknie ? Jesli chodzi o ten drugi blad to moze tez byc przez ten zawor , czy jednak wybrac sie do gazownika na regulacje gazu ? Powiem ze czasem jak mocniej wcisne pedal gazu to raz albo dwa razy mi szarpnie autem delikatnie powyzej 2000 obrotow , objawia sie tylko na lpg , na pb normalnie jezdzi. Pozdrawiam
  8. Po wizycie u mechanika i zamianie jednej cewki na stara wszystko bylo ok , palil na wszystkie cylindry jak do niego zajechalem .facet przeczyscil filtry i wtryski :] troche zanidbalem bo filtry i wtryski po 10 kkm wyczyscilem od zakupu a wczesniej bog wie kiedy byly czysczone. Mowie jak sa wieksze mrozy ponizej -10 dzisiaj po raz pierwszy od poczatku stycznia tak mi sie stalo , jak jest cieplej to wszystko ok chodzi pojezdze na benzynce wieczorem i jak rozgrzeje sie silnik mocniej to wtedy przelacze na lpg i zobacze czy bedzie check migal No wiec Pamowie tak , odpalilem auto , temp na zewnatrz -5 stopni , wylaczylem gaz , przejechalem sie na benzynie z 5 km po osiegnieciu 70 stopni silnika wlaczylem gaz i nie bylo zadnych check engine itp. Wywalilo mi takie bledy ktore skasowalem : 16891 Regulacja biegu jałowego - obroty powyżej założonych zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 16684 Losowe wypadanie zapłonu zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 16688 Brak zapłonu cylinder 4 zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 16686 Brak zapłonu cylinder 2 zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY Wiem napewno ze to nie jest wina cewek zaplonowych bo i na benzynie wywalaloby checka i szarpalo buda na postoju jak to mialem okolo 20 stycznia przy mrozach -10 do -20 stopni . Jak jest cieplej i zagrzany sinikto ok na gazie , tylko na zilmnym silniku na gazie wywalilo mi dzis checka na gazie z rana . Mam pytanie , co oznaczaja dwa pierwsze bledy ? to cos powaznego bo sie nie znam , miesiac temu tego nie mialem . A jesli chodzi o cylindry to napewno nie wina cewek i swiec . Pozdrawiam
  9. Mazinho250 i co pomogla wymiana tego zaworka ? U mnie jest taki przypadek , z miesiac temu zaczely taki dziewne rzeczy sie dziac jak check engine , podlaczylem kompa i wypadanie zaplonow 1,4 ok, kupilem nowe cewki beru ,swiece,wymienilemu mechanika , pojezdzilem z 20 km i znowu to samo , tym razem cylindry 1,3,4 , mechanik zglupial juz bo nie mozliwe zeby nowki cewku beru tak szybko padly, wymienil swiece , zamienil cewki miejscami , wlazyl jedna w wypadajacy zaplon , ale tylko jeden a nie 3 i jak reka odjal, czyli jednak to nie byla wina cewek tak powiedzial gazownik, pojechalem do niego , wyczyscil facet listwe wtryskowa , filtry i wszystko bylo ok az do przyjscia dzisiejszych mrozow ponizej -10 stopni. Jak jest cieplej to wszystko dobrze chodzi a jak jest zimniej juz to znowu lapie check engine , dzis po raz pierwszy mi sie to stalo od tamtego czasu , na benzynie chodzi ok , jak sie przelaczy na lpg izlapie 30 stopni to chwile pomruga i zgasnie , o dziwo nie telepie silnikiem . Nie wiem panowie co zrobic , czy tak bedzie dalej sie dzialo czy samo przestanie . Ide zaraz podepne kompa ale znajac zycie to znowu wywali te bledy albo i nie o cewkach . Gazownik mowil ze to nie wina cewek , ze troche poplynalem kupujac je , tlumaczyl ze to cos z gazem ale uz nie pamietam co mowil , cos o dawkowaniu gazu ,ze komputer jakos to inaczej odczytuje w mrozy wtedy wylaczaja sie cewki pomimo ze sa dobre ciezko okreslic bo nie pametam co mowil a niechce klamac . Moze faktycznie to bedzie przez ten zaworek wszystko sie dzialo , jak myslicie ? Pozdrawiam
  10. Ponio1767

    Jakie Filtry gazu ? .

    Pytanie jeszcze jedno , jakie orientacyjne koszty tych dwoch filtrow by byly wraz z wymiana ? Zebym nie dal sie nabic w butle Ile placiliscie panowie za tą usluge ?
  11. Ponio1767

    Jakie Filtry gazu ? .

    Dzieki chlopaki , najlepiej jak podjade to gazownika , zobaczy,oceni ,doradzi i wymieni wraz ze sprawdzeniem czy wszystko z gazem ok jest
  12. Ponio1767

    Jakie Filtry gazu ? .

    Witam serdecznie , nie moge nigdzie znalesc dobrego wątku. Mianowicie co ile trzeba wymieniac filtry w instalacji lpg. Jakie najlepiej kupić ? Nie znam sie za mocno na tym nawet jaka instalacje mam , tylko to wyczytalem z homologacji: Reduktor/parownik : KME typ Silver Elek. jednostka ster, (ECU) : LPG TECH Wtryskiwacz gazu: HANA H2000 Filtr gazu LPG (faza gazowa): LPG TECH PTS01 Gaz zalozony przy 243kkm , obecnie ato ma 310kkm . Pozdrawiam
  13. Witam Panowie o co chodzi z tą akcja wymiany cewek ? byly jakies wadliwe czy jak ? wymieniaja je za darmo wystarczy zadzwonic i spytac sie czy auto bylo na wymianie czy trzeba za to zaplacic cos ? Nie jestem w temacie , moje autko jak w profilu. Kolego Mefiju dzieki za info.
  14. Ponio1767

    Jakie świece?

    Witam czy swiece NGK V-Line 37 PFR6Q roznia sie czyms od zwyklych PFR6Q ? Beda dobre ?
  15. Ponio1767

    Kontrolka EPC

    Witam , sprawdzilem bledy jednak nic o g28 nie wyskoczylo , natomiast pokazaly sie trzy nastepujace bledy ,pomoze ktos rozwiazac je ? : 16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY 1217 Zapalnik poduszki powietrznej bocznej lewej - N199 stała wartość na wyjściu lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...