august Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 1. Chciałbym dowiedzieć się co dokładnie dzieje się w czasie adaptacji przepustnicy i co tam tak brzęczy? (No tak: jakiś nastawnik, ale co on dokładnie tam robi? Linka od gazu nie wystarcza?) 2. Czy ma ktoś opis złącza przepustnicy w B5? (1.6, 1.8 chyba są takie same). Znalazłem takie coś: 1. actuator +12V/3A (idle control) 2. actuator GND (idle control) 3. throttle closed = pin 7 / open = ? 4. GND 5. TPS (0,6V closed / 4,3V full) 6. Not connected 7. +5V 8. Not needed (TPS with smaller range) Może ktoś potwierdzić czy to prawda?[br]Dopisany: 22 Styczeń 2012, 22:27_________________________________________________Czy w związku z sygnałem na pinie 8. można stwierdzić, że w przepustnicy jest podwójny potencjometr? Po co jest ten drugi sygnał?
piterdzg Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 a co się dzieje że chcesz adaptowac przepustnice??[br]Dopisany: 11 Luty 2012, 21:52_________________________________________________jak pojawiła ci sie nierowna praca silnika na zimnym albo szarpanie sprawdz czy masz błędy sondy lambda i czujnika temperatury cieczy.po odłączeniu aku i przejechaniu nastu lub kilkudziesięciu km przepustnica sama powinna sie dostroic i wybrac optymalne ustawienia.acha i zerknij do odmy jeśli jeżdzisz na krótkich odcinkach i pod korkiem oleju masz ''budyń''to jest zapchana.jeżeli to nie pomoże na podobne dolegliwości to gorsza opcja cię czeka a dokładnie regeneracja głowicy .2 lata temu miałem vw bora z tym silnikiem i tylko to pomogło.znajomy mechanik powiedzial ze to bolączka 101ps i po przejechaniu ok 150000tkm głowica wymaga regeneracjii bo powoli sie kończy!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się