Skocz do zawartości

adrusek

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adrusek

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    dolnoslaskie

Auto

  • Model
    Q5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

387 wyświetleń profilu

Osiągnięcia adrusek

0

Reputacja

  1. Dziś jesteś świeżo po wypaleniu DPF. Proszę jeszcze spojrzeć na parametry wolnych i 2.5k obr
  2. Dziś tak. Jeśli będzie trzeba to oddam go do czyszczenia.
  3. Na tą chwilę nie ma żadnych objawów o których piszesz. Auto działa prawidłowo DPF wypala sie ok 400km trwa z 20 minut. Ja lubię, żeby było jak najbliżej ideałowi. Mechanik który wymieniał rozrząd to poprosiłem go żeby sprawdził to mówił, żeby jeździć bo jest ok. Ale wolę się upewnić.
  4. A masz wiedzę jak najlepiej wyjąć DPF w A6 C7 i czy jeszcze chłodniczke EGR ruszać przy tym zabiegu ? I jeszcze żeby rozwiać mit czy trzeba wymienić olej po wypalaniu serwisowym ?
  5. Próbować jeszcze wypalić DPF vcds czy już szukać jakieś firmy od regeneracji ?
  6. W internecie każdy pisze, że powinno być 0. I dlatego też było moje pytanie o te minusy
  7. Czyli kategorycznie mam zacząć juz zacząć szukać zakładu do prania Dpf? Nie ma sensu już podmieniać czujnika ciśnienia na te minusowe offsety ? Ps. DPF to ta mniejsza czy większą puszka i czy to wyjdzie od góry czy jednak trzeba belkę ściągać od dołu? Coś od razu. Chłodnica EGR i samym EGR robić przy wyjściu DPF ?
  8. Chciałem jeszcze chwilę pojeździć tym autem bez ruszania tego DPF. Tylko z tego co czytałem to te ciśnienie na wolnych obrotach jest wysokie. Najgorsze jest w tym że niby w A6 C7 żeby wyjąć DPF to trzeba odkręcić pas przedni lub zdejmować belkę od dołu. Przynajmniej tak mechanik mówił.
  9. Witam. Pacjent 2.0tdi 190 oznaczenie DDDA Proszę zerknąć na parametry DPF. Czy mam się czymś martwić ? Chyba ciśnienie jest za wysokie i offset na minusie? Mogę jeszcze dokonać innych pomiarów jak będzie trzeba.
  10. Sterownik już wymieniony. Błędy znikły. Zostały jeszcze czytnika nawigacji ale jutro powinien przyjść nowy na podmianę
  11. Hej. Kilka błędów co wracają a airbag nie chce się wykasować. Auto nie miało dzwona
  12. Czy ktoś zna oznaczenia sprężyn 1be do przodu klasy 7 i tył do klasy 4 ? bo jest problem z odszyfrowaniem już tego
  13. Hej. Chcę oddać auto do montażu gazu. Troche firm i dzwoniłem i padło na jedną. Proponują sterownik qmax wtryski atw031 reduktor Acr01 zawór tomasetto i na faro Mogłem coś przekręcić z nazwami. Ale to ma być w stagu montowane. Cena 3500. Warto czy szukać czegoś innego. Jeszcze w innych firmach zenit polecali i coś jeszcze. W sumie od 3100 do 4500
  14. Czy ktoś mógłby sprawdzić o jakich oznaczeniach szukać sprężyn lub ma rozpiskę oznaczeń wagowych do sprężyn ?
  15. adrusek

    Znaczenie ET Felgi

    Gwint wydaje się świeży. Ma ok 7 tys przejechane. Myślisz, że jak dam jakieś cywilne koło np17 i podniosę do góry da się jeździć dość komfortowo ? Tu rozchodzi się o Wrocław a tam mega dużo dziur, bruku i progów zwalniających
×
×
  • Dodaj nową pozycję...