Pablo1809

Pasjonat
  • Zawartość

    121
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

5

O Pablo1809

    Informacje

    • Imię
      Paweł
    • Lokalizacja
      Łódź

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      1995
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      1Z
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    462 wyświetleń profilu
    1. Pablo1809

      Drzwi w polifcie mają listwę na dole przy progu. W przedlifcie jej nie ma. Jeśli chcesz wymienić tylko 1 sztukę to będzie trochę lipnie wyglądało. Poszycie drzwi w sedanie i avancie jest identyczne P&P. Musisz tylko uważać z ramkami. Ramki tylnych drzwi są różne w obu wersjach.
    2. Pablo1809

      Jaki masz program diagnostyczny? Polski VAG, VCDS czy inny? U mnie problemem był... Windows 7. Ustawiłem wszystko tak, jak powinno i mimo to często nie było komunikacji między laptopem i samochodem. Po przejściu na XP problem zniknął. Mam Polski VAG 2,5 i chyba 4.
    3. Pablo1809

      Kolega ma rację. Problem może być na zawiasach. Pytaj to może dostaniesz uszczelkę. Kiedyś gość handlujący na allegro uszczelkami mi napisał, że nie pasują uniwersalne (też miał B5), ale to było ze 2 lata temu. PS. Słabo szukałeś. DIY/A4 B5/2 strona
    4. Pablo1809

      Świst to pewnie wina wyklepanych uszczelek. Możesz spróbować wyregulować ramkami. Demontujesz boczek drzwi, luzujesz 4 śruby łączące ramkę z drzwiami i ustawiasz. Wymiana uszczelki jest dość prosta. Musisz chyba tylko zdemontować osłony słupków A i B. Nowa uszczelka jest droga i dostępna jedynie w ASO, więc sam sobie odpowiedz czy warto. Możesz spróbować używki, ale nigdy nie wiadomo na co trafisz. Niektórzy koledzy z forum uszczelniali auto uszczelkami do okien (profil P lub E). Na jakiś czas było OK. W kwestii podsufitki to masz bardzo dobrze opisany temat w Warsztacie ("Naprawa opadającej podsufitki"). Sam z niego skorzystałem. Jak masz czas i miejsce oraz nie boisz się wyzwań to spróbuj.
    5. Pablo1809

      Poza ramkami z silniczkami potrzebujesz jeszcze przełączniki w boczki (albo całe tylne boczki pod elektrykę), 2 wiązki w drzwi oraz wiązkę główną 4 szyb, którą montujesz pod dywanem. Roboty niestety jest sporo. 1. Wywalasz fotele 2. Demontujesz tunel środkowy 3. Demontujesz osłonę przewodów przy nogach kierowcy i pasażera 4. Demontujesz osłonę słupka "B" 5. Demontujesz wewnętrzną listwę dolną (przy dywanie) 6. Demontujesz konsolę środkową 7. Demontujesz osłonę nad nogami kierowcy 8. Podnosisz dywan lub wyjmujesz go całkowicie przez bagażnik. W tym drugim przypadku albo go natniesz albo czeka Cię więcej rozkręcania (w tym czujnika airbag) 9. Demontujesz starą wiązkę główną szyb i instalujesz wiązkę główną szyb. Podpinasz konektory oczkowe pod stały plus (czerwony) i masę (brązowy). Gniazda bezpieczników wsuwasz w odpowiednie miejsca w skrzynce z przekaźnikami. 10. Zostaje jeszcze zielona kostka z wiązki głównej 4 szyb. Wypinasz chyba starą zieloną kostkę (w nogach kierowcy) i w jej miejsce wpinasz tę nową. Tutaj niech się wypowie ktoś inny. Ja u siebie robiłem szybki od podstaw, ponieważ miałem 4 korbki. 11. Demontujesz boczki tył. 12. Demontujesz ramki z korbkami i w to miejsce dajesz ramki z elektryką. 13. Ciągniesz wiązki drzwi i ładnie podpinasz 14. Montujesz boczki z przełącznikami szyb. Ważne. Szyby nie będą w ogóle działały jeżeli nie podepniesz czarnego kabelka z zielonej kostki pod dodatkowy plus (po zapłonie). Jeżeli chcesz mieć tylko działające szyby to wystarczy jak podepniesz czarny kabelek z zielonej kostki pod dodatkowy plus (bez tego szyby nie ruszą). Kupując wiązki zwróć uwagę na rok produkcji elementów (ramki tył, wiązka główna, wiązki drzwi tył). Po 97r była zmiana w instalacji.
    6. Pablo1809

      Przesyłka dotarła. Dzięki
    7. Pablo1809

      Cześć, Jak chcesz ori polifty to masz do wyboru tylko Valeo. Inne (Depo, Sonar, Tyc) to zamienniki.
    8. Cześć. Muszę wymienić 3 stopki wałka rozrządu. Mam w związku z tym kilka pytań. 1. Jakim momentem siły trzeba dokręcić nakrętki (zaznaczone na pomarańczowo). 20 czy 10 Nm? Na forum jest 20, natomiast znalazłem też info o 10 Nm. Chciałbym to zweryfikować. 2. Czy trzeba dać nowe nakrętki lub podkładki? Czy można te, które są obecnie. 3. Czy podczas wymiany należy wymieniać stopki pojedynczo? Według mnie tak, ale wolę się upewnić. 4. Czy śrubę zaznaczono na niebiesko (tutaj jest ukręcona) trzeba dokręcić z określonym momentem czy na wyczucie? Autko to 1.9 TDI 90km silnik 1Z
    9. Pablo1809

      Dziękuję bardzo za informację. Temat do zamknięcia.
    10. Pablo1809

      Zobacz ofertę Kupię panewki(???) pilne Cześć. Jak w tytule. Potrzebuję części zaznaczonych na zdjęciu oraz śrub które tam powinny być. Autko to A4 B5 1.9 TDI silnik 1z Pozdrawiam Dodający Pablo1809 Wysłano 27.10.2018 Kategoria Audi A4 B5
    11. Pablo1809

      Kupię panewki(???) pilne

      Cześć. Jak w tytule. Potrzebuję części zaznaczonych na zdjęciu oraz śrub które tam powinny być. Autko to A4 B5 1.9 TDI silnik 1z Pozdrawiam
    12. Pablo1809

      Cześć. Mam prośbę. Czy możecie mi powiedzieć jak sie nazywają części zaznaczone strzałkami (panewki???) i jaki jest ich numer. Przy okazji nr śrub, które tam wchodzą (i które ukręciłem ) Autko to A4 B5 1.9 tdi silnik 1Z
    13. Pablo1809

      Można wypiąć pin, albo wyjąć z licznika żarówkę podświetlającą airbag
    14. Pablo1809

      A może powód jest prozaiczny. Najzwyklejszy w świecie wyciek paliwa. Kiedyś zauważyłem, że moja A4 B5 1,9 TDI spala 10 l/100km. Przyczyną był wyciek z pompy. Po uszczelnieniu wszystko wróciło do normy. Spala mi na trasie ok. 5 l/100km. Nie czujesz zapachu paliwa włączając nawiew?
    15. Pablo1809

      Cześć, spróbuj tutaj: https://dobrymechanik.pl/mechanicy/lodz/auto-serwis-michalak.html Serwisuję moją B5 u Marcina od kilku lat. Nie zdziera z człowieka i zna się na grupie VAG. Nie robi chyba tylko elektryki. Zadzwoń i zapytaj czy się podejmie naprawy. Sprawdzenie auta zwykle robi za free.