Jump to content

Pablo1809

Pasjonat
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

8

About Pablo1809

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    Łódź

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    1995
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    1Z
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

541 profile views
  1. Zrobiłem fotę jak to wygląda u mnie. Dziala bardzo ładnie Mam Pionieer DEH-2300UB. Do instalacji fabrycznej podłączyłem wtyczki ISO. Przednie głośniki są podłączone do przewodów białego i białego z czarnym paskiem oraz szarego i szarego z czarnym paskiem. Tył podłączyłem do zielonego/zielony z paskiem i fioletowego/fiolet z paskiem.
  2. Też mam Pioniera i mi pięknie grają BEZ żadnej przejściówki. Jaki masz model radia? Zrób fotę kostki i przewodów. Może adapter nie jest Ci potrzebny i tylko wydasz niepotrzebnie kasę.
  3. Pablo1809

    Airbag

    Kable lutowałeś, czy łączyłeś na konektory? U mnie zapaliła się kontrolka poduchy przez zbyt dużą oporność (zimny lut?). Po połaczeniu kabli konektorami jest spokój. Może masz podobnie. Sprawdź multimetrem opór na kablach. Druga sprawa - może uszkodziłeś taśmę albo nie styka Ci w którejś wtyczce
  4. Nie zrobiłem tego profesjonalnie. Po prostu psiknąłem podszybie barankiem w sprayu. Dopiero po fakcie pomyślałem jak to powinno być zrobione. Czy to jest zgodne ze sztuką - nie wiem, ale raczej będzie skuteczne. Te epoksydy możesz nakładać pędzlem. Służą m.in. do zabezpieczania kadzi z kwasem. Są gęste i pędzel będziesz musiał wywalić, ale powinno pomóc. Dobrze by było gdyby wypowiedział się jeszcze jakiś spec od blacharki.
  5. Ja tak miałem. Zamiast lać wodą spróbuj zrobić roztwór sody oczyszczonej (spozywczej). Zneutralizuje kwas. jezeli będziesz gdzieś zalegał kwas to soda zacznie się burzyć. Później ładnie to wypłukaj. Jeżeli chcesz mieć powłokę odporną na kwas to najlepszy będzie epoksyd. Możliwe, że epoksydowy podkład reaktywny się sprawdzi. Z grubsza oczyszczasz blachę i dajesz to na rdzę. Później możesz poprawić barankiem do podwozi (np. gravit 660). Zabezpiecza przed wodą, kwasami i zasadami. Ja na szybko psiknąłem sobie sprajem do podwozi (chyba Boll) całe podszybie. Uszczelniło mi ładnie i zniknął problem rdzy. Bez dostępu wody, tlenu i kwasów rdza nie postepuje.
  6. Tu masz wszystko, co potrzebne do wymiany krok po kroku.
  7. Jeżeli masz śruby 6 to dokręcaj momentem 10 Nm. Jak dasz więcej to ukręcisz, jak ja
  8. Miałem podobnie. Wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów oraz odmę i jest OK. Jak będziesz wymieniał to od razu komplet uszczelek.
  9. Musisz zdjąć boczek. Głosniki trzymają się na 3 czy 4 śrubach.
  10. Jak ktoś ma czas to może sobie szukać ori używki w dobrym stanie, ale ile tego jest na rynku? Jak szybko się to posypie - nie wiadomo. Lemforder z hurtowni - brzmi fajnie. Władowanie 2k (plus robocizna) w auto już mniej, ale jak kogoś stać na taki wydatek, to niech kupuje.
  11. Amortyzatory wymienia się parami. Wahacze wystarczy pojedynczo, ale jak widzę zdania są w tej sprawie podzielone. Skoro i tak planujesz wymianę kompletu to teraz wymień 1 sztukę. Kup jakiś tani, a na wiosnę kup komplet. Wszyscy polecają Lemfordera. Zapominają, że to najczęściej podrabiane zawieszenie. Kolejna sprawa. Jak długo masz zamiar jeszcze jeździć autem? Opłaca Ci się inwestować? Ja jeżdżę na SKV od kilku lat i jest OK. Wybór oczywiście jest Twój.
  12. Dzięki Kowi. Tapicerka już kupiona. Dlatego spytałem.
  13. Witam Forumowiczów. Chciałbym sobie zamontować głośniki w tylnych drzwiach. Zauważyłem jednak, że posiadacze sedanów montują głośniki w półce, a nie drzwiach. Czym to jest spowodowane??? Czy kupić używane ori głośniki czy nowe w podobnej cenie? Doradźcie proszę.
  14. Sprawdź czy dochodzi prąd do bezpiecznika. Bezpiecznik może być uszkodzony w sposób mało widoczny. Sprawdź czy jest tam przejście lub zrób podmianke. Na koniec sprawdź czy nie ma przerwy w przewodzie od szybra. PS. Pop. Raw te liter. Ówki
  15. Jeżeli olej spełnia normę VW to możesz spokojnie lać 10w40. Ja jeżdżę na Lotosie 10w40 i jakoś nie mam wycieków. Turbina też śmiga. Wytrzyj silnik. Wymień uszkodzony wąż i obserwuj gdzie masz wycieki.
×
×
  • Create New...