Skocz do zawartości

Pablo1809

Pasjonat
  • Postów

    133
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pablo1809

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1Z
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1109 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Pablo1809

8

Reputacja

  1. Pablo1809

    Wymiana szyby

    Taaa próbowałem i... poległem Chyba nie ma innego sposobu jak tylko zdjąć boczek i wyjąć ramkę. Wszystko przez taka jedna śrubkę, która trzyma szybę. Nie ma do niej dojścia i dlatego trzeba zdjąć ramkę.
  2. Pablo1809

    Audi a4 b5 Pomocy

    Najważniejsze, żeby podobało się właścicielowi. W końcu on (ona?) tym jeździ. Osobiście bym tak nie modyfikował, ale kilka elementów jest ok.
  3. Wiele osób tak próbowało (m.in. ja). Efekt był raczej kiepski. Będziesz miał podsufitkę podklejoną punktowo, co będzie widoczne. Co gorsze "spróchniała" gąbka może Ci sie wymieszać z klejem i zafarbować podsufitkę na pomarańczowo w miejscu klejenia.
  4. Ktoś, kto wypisuje głupoty o konieczności wycinania szyby, żeby wyjąć sufit, powinien dostać bana. Kolego, nie trzeba niczego wycinać. Poproś kogoś o pomoc, we 2 osoby jest łatwiej. Wystarczy, że złożysz oparcie fotela pasażera (a jeszcze lepiej jak go wyjmiesz) i bez problemu wyjmiesz podsufitę drzwiami. Już 2 albo trzy razy to robiłem
  5. Sprawdź bezpiecznik od szyb. Znajduje się tam, gdzie przekaźniki (nad nogami kierowcy i odrobinę z tyłu). Z tego, co pamiętam to 30A. Zaznaczyłem na rys. Za podświetlenie przycisków w drzwiach i działanie instalacji odpowiada chyba czarny kabelek z zielonej kostki. (przy nogach kierowcy) Bawiąc się elektryką odpinaj aku
  6. Pablo1809

    Zderzak z allegro

    Lepiej pojedź na szrot i spróbuj znaleźć ori w kolorze. Czasami wyrwiesz w bdb stanie i w tańszych pieniążkach.
  7. Zrobiłem fotę jak to wygląda u mnie. Dziala bardzo ładnie Mam Pionieer DEH-2300UB. Do instalacji fabrycznej podłączyłem wtyczki ISO. Przednie głośniki są podłączone do przewodów białego i białego z czarnym paskiem oraz szarego i szarego z czarnym paskiem. Tył podłączyłem do zielonego/zielony z paskiem i fioletowego/fiolet z paskiem.
  8. Też mam Pioniera i mi pięknie grają BEZ żadnej przejściówki. Jaki masz model radia? Zrób fotę kostki i przewodów. Może adapter nie jest Ci potrzebny i tylko wydasz niepotrzebnie kasę.
  9. Pablo1809

    Airbag

    Kable lutowałeś, czy łączyłeś na konektory? U mnie zapaliła się kontrolka poduchy przez zbyt dużą oporność (zimny lut?). Po połaczeniu kabli konektorami jest spokój. Może masz podobnie. Sprawdź multimetrem opór na kablach. Druga sprawa - może uszkodziłeś taśmę albo nie styka Ci w którejś wtyczce
  10. Nie zrobiłem tego profesjonalnie. Po prostu psiknąłem podszybie barankiem w sprayu. Dopiero po fakcie pomyślałem jak to powinno być zrobione. Czy to jest zgodne ze sztuką - nie wiem, ale raczej będzie skuteczne. Te epoksydy możesz nakładać pędzlem. Służą m.in. do zabezpieczania kadzi z kwasem. Są gęste i pędzel będziesz musiał wywalić, ale powinno pomóc. Dobrze by było gdyby wypowiedział się jeszcze jakiś spec od blacharki.
  11. Ja tak miałem. Zamiast lać wodą spróbuj zrobić roztwór sody oczyszczonej (spozywczej). Zneutralizuje kwas. jezeli będziesz gdzieś zalegał kwas to soda zacznie się burzyć. Później ładnie to wypłukaj. Jeżeli chcesz mieć powłokę odporną na kwas to najlepszy będzie epoksyd. Możliwe, że epoksydowy podkład reaktywny się sprawdzi. Z grubsza oczyszczasz blachę i dajesz to na rdzę. Później możesz poprawić barankiem do podwozi (np. gravit 660). Zabezpiecza przed wodą, kwasami i zasadami. Ja na szybko psiknąłem sobie sprajem do podwozi (chyba Boll) całe podszybie. Uszczelniło mi ładnie i zniknął problem rdzy. Bez dostępu wody, tlenu i kwasów rdza nie postepuje.
  12. Tu masz wszystko, co potrzebne do wymiany krok po kroku.
  13. Jeżeli masz śruby 6 to dokręcaj momentem 10 Nm. Jak dasz więcej to ukręcisz, jak ja
  14. Miałem podobnie. Wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów oraz odmę i jest OK. Jak będziesz wymieniał to od razu komplet uszczelek.
  15. Musisz zdjąć boczek. Głosniki trzymają się na 3 czy 4 śrubach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...