Jump to content
IGNORED

[B5 AEB] Czy nowo założona regenerowana turbina może brać olej ?


jacaq
 Share

Recommended Posts

czy nowo założona regenerowana turbina może brać w pierwszym okresie docierania wiecej oleju, niż poźniej ?

Ja tak mialem ze zjadła mi dość duzo przy pierwszym tysiacu, a potem nagle wszystko ok.....poziom sie trzyma.....

Link to comment
Share on other sites

A skąd pewnośc, że to była turbina ?

Link to comment
Share on other sites

w sumie nie zauwazylem zeby mi kopcilo....ale olej zniknol to fakt....to co mi moglo łyknąć polowe bagnetu oleju ? i czy nie zdarza sie to przy nowo zalozonych turbinach ?

Link to comment
Share on other sites

czy nowo założona regenerowana turbina może brać w pierwszym okresie docierania wiecej oleju, niż poźniej ?

Ja tak mialem ze zjadła mi dość duzo przy pierwszym tysiacu, a potem nagle wszystko ok.....poziom sie trzyma.....

Tak ! Nie tylko moze ale bierze... podobnie jak silniki po kapitalkach (szlifach) w poczatkowym okresie eksploatacji maja apetyt na olej. Oczywiscie pozniej to ustaje podobnie jak i działo sie to u Ciebie po regeneracji turbo.

Link to comment
Share on other sites

Moze puszczac ktorys uszcelniacz zaworow, u mnie bylo podobnie po wymienie wszystko juz jest ok. Dodam ze mozna to wymienic bez sciagania glowicy wiec koszta nie beda az tak duze. Placilem o ile pamietam ok 4zl sztuka> Oryginal z serwisu 15zl x20 sztuk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...