Skocz do zawartości

mareks84

Pasjonat
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mareks84

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mareks84

0

Reputacja

  1. wiec: dokladne ogledziny przewodow,podcisnien, przeplywka,dv,westergate,n75,sprawdzic cisnienie paliwa! (pompa), wymieniales turbine? regenerowana byla? czesto regeneruja i oddaja ze starym popekanym kolektorem turbiny (kompresja ucieka) mialem kilka przygod tez brakowalo mi kilkudziesieciu koni z tym ze u mnie siadala pompa i kolektor popekany.Trzeba szukac od najbardziej blachych usterek i latwych do zdiagnozowania ...
  2. nie paliwo odpada czesto mam to samo paliwo w baku i sa takie wahania bezsensowne.
  3. mam ten sam problem od dluzszego czasu.Bledow nie ma podcisnieniowe wezyki cale,turbo ok ... wiem co czujesz... to bardzo drazni:/
  4. oturz sprawa twki w gruszce-dziurawa i podcisnienie ucieka.Zamocowana jest do niej linka od przepustnicy a z tyłu podpiety wezyk podcisnieniowy wystarczy ja odkrecic, 1 sruba i na 100% jest rozerwana guma i mnie jest ten problem wlasnie i szukam gruszki takowej
  5. u mnie jak odlacze pokazuje wykrzyknik i oliwiarke
  6. mareks84

    [B5 AEB] Zawór DV

    u mnie wyobrazcie sobie w skodzie kosztuje tyle samo co w Vw i w audi czyli 198zl :/ Arek a ty kupowales w Olszytnie w Skodzie?? jezeli masz tam do nich jakis namiarek to bede wdzieczny,moze poczta by mi wyslali zadzwonilbym...
  7. hmm a moze padla ci membranka w WG i nie otwiera sie sztanga przez co nie ma ladowania...[br]Dopisany: 04 Marzec 2009, 18:52_________________________________________________lub poprostu przyblokowal sie ten zawork co steruje nim WG i jest w pozycji otwartej...
  8. niestety on ma tylko jeden,bo mial caly silnik na czesci i poluje wlasnie na niego ale akurat cos jest nie uchwytny bo tez mam problem z moca i doladowaniem,stawiam na DV,kupilem od niego N75 za 20zl mysle ze DV-ke podmienie i bedzie dobrze,dam znac jak zaloze i powiem czy jest ok
  9. sciagnij waz i wymacaj reka wirnik czy sie obraca czy nie ma luzu,ja tez walcze ze spadkiem mocy i mysle ze DV mi puszcza bo taki dziwnie slychac dzwiek jak przyspieszam-popuszczania powietrza,swist[br]Dopisany: 04 Marzec 2009, 14:34_________________________________________________jezeli zawiesila ci sie DV-ka w pozycji otwartej to sp***rza powietrze i tak moze sie dziec ze nie ma ładowania odpowiedniego i sie muli co za tym idzie....
  10. mareks84

    [B5 AEB] Zawór DV

    Mam takie pytanie odnosnie zaworku DV (upustowy) czy ktos jest w stanie zalatwic albo podac mamiar gdzie taki zaworek moge kupic po takich cenach jak piszecie na forum kwota rzedu 100zl, u mnie wolaja sobie 200zl wiec najchetniej nie przeplacalbym smiley, aa jeszcze jedno ori nr zaworku to 034 145 710A maja tylko niby zamienniki z oznaczeniem literki B czy ktos wymienial taki zawor??
  11. mareks84

    [B5 AEB] Zawór DV

    Mam takie pytanie odnosnie zaworku DV (upustowy) czy ktos jest w stanie zalatwic albo podac mamiar gdzie taki zaworek moge kupic po takich cenach jak piszecie na forum kwota rzedu 100zl, u mnie wolaja sobie 200zl wiec najchetniej nie przeplacalbym , aa jeszcze jedno ori nr zaworku to 034 145 710A maja tylko niby zamienniki z oznaczeniem literki B czy ktos wymienial taki zawor??
  12. ja mialem to samo i byl walniety N75 profilaktycznie odrazu wymienie DV bo mam kilenta ze ma za 20zl z anglika gdzie mial tylko 100mil
  13. szukaj gdzies uzywki teraz duzo aut z anglii przywoza mozna kupic za ok 20-300zl dobra;)
  14. mam pyt jezeli napompuje do WG pewne cisnienie powietrza powiedzmy 0.5 bara to to cisnienie powinno sie tak utrzymywac czy powinno uchodzic,powoli spadac? Pytam bo mam 2 zapasowe WG i w jednym cisnienie nie ucieka a w drugim ucieka jak napompuje...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...