Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Brak 40stu koni mechanicznych


grzes791

Rekomendowane odpowiedzi

witam

panowie mam taki problem z A4 1.8T BFB a więc barkuje mi 40koników wymieniona przepływka wymieniona turbina na vagu zadnych błędów nie mam pojęcia co sie dzieje zresztą mechanicy z tego co widze tez nie mają autko stało tydzien w naprawie powymieniali to co napisałm bo niby to miało byc na 100% skasowali i oddali w takim stanie jak wzieli autko jak nie jezdziło tak nie jezdzi prosiłbym o jakies podpowiedzi z góry wielkie dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówi ze wszystko ok wiesz ja dokładnie sie na tym nie znam powtarzam tylko to co pieprze..........nie experci mówią

[br]Dopisany: 28 Październik 2010, 21:24_________________________________________________czy moze miec cos wspólnego z tym katalizator ?????[br]Dopisany: 28 Październik 2010, 21:30_________________________________________________co do wykresu z vaga to niestety nie jestem wstanie wstawic poniewaz jestem za granicą w tym momencie i wiem tylko tyle co mi brat mówi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówi ze wszystko ok wiesz ja dokładnie sie na tym nie znam powtarzam tylko to co pieprze..........nie experci mówią

[br]Dopisany: 28 Październik 2010, 21:24_________________________________________________czy moze miec cos wspólnego z tym katalizator ?????[br]Dopisany: 28 Październik 2010, 21:30_________________________________________________co do wykresu z vaga to niestety nie jestem wstanie wstawic poniewaz jestem za granicą w tym momencie i wiem tylko tyle co mi brat mówi

nie masz wstawiać wykresu z Vaga, tylko z HAMOWNI, taka kartka formatu A4 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 40 koniach ubytku to nietrzeba na hamownie jezdzic, nie czules jak kupowales auto ? stalo sie nagle? byl mocniejszy ? zoabcz jak tam intercooler moze ktoras rurka uwalona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec: dokladne ogledziny przewodow,podcisnien, przeplywka,dv,westergate,n75,sprawdzic cisnienie paliwa! (pompa), wymieniales turbine? regenerowana byla? czesto regeneruja i oddaja ze starym popekanym kolektorem turbiny (kompresja ucieka) mialem kilka przygod tez brakowalo mi kilkudziesieciu koni z tym ze u mnie siadala pompa i kolektor popekany.Trzeba szukac od najbardziej blachych usterek i latwych do zdiagnozowania ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem na przykładzie silnika AEB . Vag wykazywał sporadyczny problem z przepustnicą i centralnym zamkiem . Mirek z ECU Project ( dawny Dynosoft Wrocław ) zdiagnozował w 2 minuty że mam uwalone ECU . Po podmianie konie się znalazły . Brakowało mi ich 27 . Innych błędów nie stwierdzono . Może po prostu musisz się wybrać do kogoś kto siedzi w elektronice . Mi też polecano wymiane DV , N75 , WG i wielu wielu innych ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki wielkie za wszystkie podpowiedzi narazie jest weekend a potem swieta więc przez najblizsze dni nic nie zdziałam ale jak by cos tro napewno dam znac co ją boli o ile się to znajdzie pozdrawiam [br]Dopisany: 30 Październik 2010, 10:58_________________________________________________a panowie powiedzcie mi jeszcze czy to normalne ze po przejechaniu 4km z prędkoscią 60km auto sie tak nagrzewa jak by pokonało trase powiedzmy 100km z prędkoscią 200km/h normalnie do niczego co jest pod maską nie idzie sie dotknąc olej płyny są wporządku z góry dzieki pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja tez sie zastanawiam własnie nad katalizatorem tylko troszke mnie niepokoi to ze az 40 koników brakuje i czy to zeczywiscie katalizator moze az tyle zabrac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja tez sie zastanawiam własnie nad katalizatorem tylko troszke mnie niepokoi to ze az 40 koników brakuje i czy to zeczywiscie katalizator moze az tyle zabrac

jak jest zapchany-to auto będzie słabsze,ale o ile koni-nie wiem,dobrze by było,jakbyś zrobił logi auta-wtedy będzie wiadomo,co mu jest :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zaleznosci od stopnia zapchania kata moc moze spasc nawet o 70% w tym przypadku jest to 25%. Jezeli jest to zapchany kat to trzeba znalesc przyczyne zapychania. Olej zre?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie witam ponowie i odrazu ma pytanko czy awaria nastawki wałków rozrządu ma cos wspulnego z tym ze brakuje tych 40stu koni bo juz nie wiem czy mam wierzyc tym mechaniką?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie witam ponowie i odrazu ma pytanko czy awaria nastawki wałków rozrządu ma cos wspulnego z tym ze brakuje tych 40stu koni bo juz nie wiem czy mam wierzyc tym mechaniką?????

a zajrzysz w końcu do turbiny ?

czy bedziesz sie macał z głupim przez sciane ???

w/g mnie wine ponosi WG, albo jest wypalony albo zawieszony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja tez sie zastanawiam własnie nad katalizatorem tylko troszke mnie niepokoi to ze az 40 koników brakuje i czy to zeczywiscie katalizator moze az tyle zabrac

jak jest zapchany-to auto będzie słabsze,ale o ile koni-nie wiem,dobrze by było,jakbyś zrobił logi auta-wtedy będzie wiadomo,co mu jest :wink4:

u mnie przed wywalaniem katalizatora nie moglem jakiegos opla 1.4 objechac po wywaleniu auto odzylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BFB to nie AEB,

wyciecie kata nie jest takie proste ze względu na obecnosc dwóch sond

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...