Jump to content
IGNORED

[B5 ADP] Schemat pompy wspomagania i maglownicy


Marcin81GT
 Share

Recommended Posts

zawór przelewowy jest jeden, w pompie

sitek brak, czasami zdarza sie w zbiorniczku

Link to comment
Share on other sites

czy jesli ten zawor jest zurzyty badz popsuty to mozliwe jest by w srodku auta podczas jazdy buczalo strasznie lub wylo podczas skretu chocby lekko kierownica ba ja tak mam juz robilem wszystko plukalem iklad odpowietrzalem i nic nie pomaga tak jak buczalo tak mi buczy dlatego szukam tych schematow

Link to comment
Share on other sites

pompa kaputt

Link to comment
Share on other sites

widze marcin,ze wciaz szukasz i nie odpuszczasz...

Link to comment
Share on other sites

a jaka zamowiles ,patrzyles na symbol,czy probujesz dopasowac?

Link to comment
Share on other sites

zamowilem taka jako powiedzieli mi w ASO czyli moja stara ma numery 8D0145 155L ale takiej juz nie produkuja i zamowilem 8D0 145 156 bez zadnych oznaczen na koncu i wyglada tak samo musi byc orginal i tyle

Link to comment
Share on other sites

bedzie pasowac ,bez obaw :>[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2008, 14:47 _________________________________________________aha ,powiez jeszcze ile cie to kosztowalo i czy bedziesz ja sam zakladal

Link to comment
Share on other sites

kosztowala mnie ona 300zl jest nowa 12 miechow gwarancji karta gwarancyjna do tego orginalna pompa ZF i bede ja sam zakladal ale predzej sciagam maglownice by dobrze ja wyczyscic z syfow bo podobno z niej nie mozna spuscic bez sciagniecia jakies 20 do 30% plynu chce to wszystko wyczyscic i zalac nowym plynem co bede mial pewnosc ze mam wszystko wyczyszczone uklad suchy i skrecony nowa pompa nowy zaworek co laczy waz cisnieniowy z maglem koszt zaworka to 15zl w serwisie i tylko tam go kupisz.Po calej operacji musi juz dzialac pozdrawiam Ps a co tez masz problemy ze wspomaganiem?????????? Aha i plyn febi-mineralnuy zielonu oznaczenie M6162 biala butelka z zielonymi napisami koszt plynu to 21zl

Link to comment
Share on other sites

odkad wymienilem-nie mam zadnych,a pytam z ciekawosci :wink4:

Link to comment
Share on other sites

pewien mechanik powiedzial,ze na 100% zawor zwrotny,plyn przy starcie silnika wciagalo do srodka,ale nie wyplywal z powrotem do zbiorniczka-rozmawialismy o tym :wink4:

Link to comment
Share on other sites

dokładnie usuń płyn z całego układu a przede wszystkim z magla

umyj dokładnie zbiorniczek, wszystko benzyną ekstrakcyjną

Link to comment
Share on other sites

dokładnie usuń płyn z całego układu a przede wszystkim z magla

umyj dokładnie zbiorniczek, wszystko benzyną ekstrakcyjną

jesli o mnie chodzi,to juz wymienilem cala pompe,z zadowoleniem,ale jak znam zycie,-marcin -to cos dla ciebie-pompe zawsze mozesz oddac do ASO,a jak nie zadziala ,to nie oddasz :naughty: trzy stowki w kieszeni

Link to comment
Share on other sites

coooo? :shocked: pogielo ich??? w takim ukladzie tez nie przyjmowalbym tego do wiadomosci,ale wydaje mi sie ,ze te informacje sa''w razie ,jak by cos...'' :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...