Jump to content
IGNORED

[B5 1Z] Wężyk od EGR do N18 [gdzie jest n18 w 1z?]


SowaBezOka

Recommended Posts

Potrzebuje podlaczyc EGR do n18, tylko, ze nie moge znalezc nigdzie N18 w moim 1Z ... Prosze o pomoc, moze byc fotka (bedzie najlepiej).

Link to comment
Share on other sites

Za silnikiem idzie rura dolotu od inercoolera, ta od strony sciany grodziowej, tam jest N18 umieszczony na niej. Chyba ze masz N18 wywalony i wylaczony, wtedy nic tam nie znajdziesz :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

:hi:

Rozejrze sie i dam znac.

Jesli zaszlaby potrzeba ponownej jego instalacji to jak bedzie trzeba go podlaczyc?

z jednej strony EGR, drugi wezyk do czego bedzie?

Link to comment
Share on other sites

Jedna strona do EGR, druga nadcisnienie z dolotu

Link to comment
Share on other sites

Jedna strona do EGR, druga nadcisnienie z dolotu

Na pewno nie tak i nie nadciśnienie z dolotu tylko podciśnienie z pompy vacuum.

Wężyki podłączasz w taki sposób :

od strony wtyczki - do króćca bliżej wtyczki podłączasz wężyk, który musi iść do siłownika zaworu EGR, do króćca w łepku podłączasz podciśnienie, które idzie z pompy vacuum, do króćca po przeciwnej stronie wtyczki podłączasz wężyk, który idzie do obudowy filtra powietrza (oczywiście pominąłem fakt trójników, do których należy podłączyć wężyk idący w stronę pompy vacuum i ten do obudowy filtra powietrza).

Sam elektrozawór N18 znajduje się w tym miejscu :

4fa1b05195ca8fb5m.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dzieki za wyczerpujacy opis :)

Jak podlacze juz wezyki to jest mozliwosc sprawdzic VAGiem czy zawor EGR lub n18 jest sprawne??

Link to comment
Share on other sites

Owszem, jeśli Twój sterownik silnika nie obsługuje trybu Basic Settings to zamiast 003 BS zloguj grupę 003 w trybie Measuring Blocks (czyli zwykłym) przez około 40 sekund w taki sposób : na pracującym na wolnych obrotach silniku wejdź w grupę 003 i zwróć uwagę na wartość wysterowania N18 w % (4 pole). Jeśli w czasie wglądu w te parametry w 4 polu będzie 4,8 to kliknij na log i start i w połowie logu (w dwudziestej sekundzie logu) depnij na pół sekundy lekko na pedał gazu i odpuść i zakończ potem loga po następnych 20 sekundach. Wklej linka z tym logiem i będziesz wiedział jak to u Ciebie działa. Przy okazji również podejrzyj czy nie ma trwałego błędu związanego z otwartym obwodem N18.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...