[B5 1Z] Wężyk od EGR do N18 [gdzie jest n18 w 1z?]

    7 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Potrzebuje podlaczyc EGR do n18, tylko, ze nie moge znalezc nigdzie N18 w moim 1Z ... Prosze o pomoc, moze byc fotka (bedzie najlepiej).

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Za silnikiem idzie rura dolotu od inercoolera, ta od strony sciany grodziowej, tam jest N18 umieszczony na niej. Chyba ze masz N18 wywalony i wylaczony, wtedy nic tam nie znajdziesz :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    :hi:

    Rozejrze sie i dam znac.

    Jesli zaszlaby potrzeba ponownej jego instalacji to jak bedzie trzeba go podlaczyc?

    z jednej strony EGR, drugi wezyk do czego bedzie?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jedna strona do EGR, druga nadcisnienie z dolotu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jedna strona do EGR, druga nadcisnienie z dolotu

    Na pewno nie tak i nie nadciśnienie z dolotu tylko podciśnienie z pompy vacuum.

    Wężyki podłączasz w taki sposób :

    od strony wtyczki - do króćca bliżej wtyczki podłączasz wężyk, który musi iść do siłownika zaworu EGR, do króćca w łepku podłączasz podciśnienie, które idzie z pompy vacuum, do króćca po przeciwnej stronie wtyczki podłączasz wężyk, który idzie do obudowy filtra powietrza (oczywiście pominąłem fakt trójników, do których należy podłączyć wężyk idący w stronę pompy vacuum i ten do obudowy filtra powietrza).

    Sam elektrozawór N18 znajduje się w tym miejscu :

    4fa1b05195ca8fb5m.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dzieki za wyczerpujacy opis :)

    Jak podlacze juz wezyki to jest mozliwosc sprawdzic VAGiem czy zawor EGR lub n18 jest sprawne??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Owszem, jeśli Twój sterownik silnika nie obsługuje trybu Basic Settings to zamiast 003 BS zloguj grupę 003 w trybie Measuring Blocks (czyli zwykłym) przez około 40 sekund w taki sposób : na pracującym na wolnych obrotach silniku wejdź w grupę 003 i zwróć uwagę na wartość wysterowania N18 w % (4 pole). Jeśli w czasie wglądu w te parametry w 4 polu będzie 4,8 to kliknij na log i start i w połowie logu (w dwudziestej sekundzie logu) depnij na pół sekundy lekko na pedał gazu i odpuść i zakończ potem loga po następnych 20 sekundach. Wklej linka z tym logiem i będziesz wiedział jak to u Ciebie działa. Przy okazji również podejrzyj czy nie ma trwałego błędu związanego z otwartym obwodem N18.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy