Jump to content
IGNORED

[B6 AVF] Montował ktoś już taką kierownicę


Wąski
 Share

Recommended Posts

Witam,może Ktoś wie czy pasuje takie kierownica do B6.I czy jest duży problem z montażem?Bardzo mi się podoba,może bym się skusił? :)

Dzięki MŁODY za linka

http://moto.allegro.pl/item337696542_kierownica_skorzana_audi_rs4_nie_s4_a4_a6_s6_rs6.html

Link to comment
Share on other sites

Witam,może Ktoś wie czy pasuje takie kierownica do B6.I czy jest duży problem z montażem?Bardzo mi się podoba,może bym się skusił? :)

Dzięki MŁODY za linka

http://moto.allegro.pl/item337696542_kierownica_skorzana_audi_rs4_nie_s4_a4_a6_s6_rs6.html

Nie ma za co :naughty: a pytałes o cenę :gwizdanie: (jesli tak to daj zanc na PW ) i z tego co wiem, to malik ma zamiar cos takiego montowac. Ja tez mam ochotę :kox::naughty::wink4:

Link to comment
Share on other sites

kiedyś sprawdzałem.Napisałem maila do kolesia.Ale myśłę że 3 tyś :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

malik kupil kiere od TT, zobaczymy co mu wyjdzie z tego moda...

Jak mu sie uda, to moze bede nastepny.

Na Waszym miejscu dalbym sobie siana z ta kierownica od RS4.

Glupio wygladaloby A4 z kierownica z logiem RSa...

Link to comment
Share on other sites

no tak nie zmienimy a4 przez kierownicę na RS4 :(

Link to comment
Share on other sites

no tak nie zmienimy a4 przez kierownicę na RS4 :(

Ale mozna zmienic logo na kierownicy :>

Link to comment
Share on other sites

Podepne sie do tematu :gwizdanie: Panowie co myslicie o takiej kierownicy: http://allegro.pl/item334129888_kierownica_audi_drzewo_skora.html Jest z tego co widze od A6, ale na 90% powinna pasowac do A4. Warto cos takiego brac ? Mam wnetrze wykonczone tym typem drewna.

EDIT:

Avantéix wyrezal kierownice od TT, wiec pewnie od RSa dez sie da. :kox::naughty: Zapewne cala sprawa sprowadza sie do wlasciwego modulu sterujacego i wiazki.

http://public.fotki.com/Avanteix/audi/my_avant/goodies/steering_wheel/tt_steering_wheel-1/installed/

Link to comment
Share on other sites

No powiem że chyba lepiej wygląda.Bardziej stonowana i napewno tańsza :)[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2008, 09:28 _________________________________________________

Podepne sie do tematu :gwizdanie: Panowie co myslicie o takiej kierownicy: http://allegro.pl/item334129888_kierownica_audi_drzewo_skora.html Jest z tego co widze od A6, ale na 90% powinna pasowac do A4. Warto cos takiego brac ? Mam wnetrze wykonczone tym typem drewna.

EDIT:

Avantéix wyrezal kierownice od TT, wiec pewnie od RSa dez sie da. :kox::naughty: Zapewne cala sprawa sprowadza sie do wlasciwego modulu sterujacego i wiazki.

http://public.fotki.com/Avanteix/audi/my_avant/goodies/steering_wheel/tt_steering_wheel-1/installed/

Jeśli masz drewno i Ci się podoba to zakładaj :th:

Link to comment
Share on other sites

No powiem że chyba lepiej wygląda.Bardziej stonowana i napewno tańsza :)[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2008, 09:28 _________________________________________________

Podepne sie do tematu :gwizdanie: Panowie co myslicie o takiej kierownicy: http://allegro.pl/item334129888_kierownica_audi_drzewo_skora.html Jest z tego co widze od A6, ale na 90% powinna pasowac do A4. Warto cos takiego brac ? Mam wnetrze wykonczone tym typem drewna.

EDIT:

Avantéix wyrezal kierownice od TT, wiec pewnie od RSa dez sie da. :kox::naughty: Zapewne cala sprawa sprowadza sie do wlasciwego modulu sterujacego i wiazki.

http://public.fotki.com/Avanteix/audi/my_avant/goodies/steering_wheel/tt_steering_wheel-1/installed/

Jeśli masz drewno i Ci się podoba to zakładaj :th:

A4 to nie Rolls-Royce.. :naughty: dlatego ja bym sobie darowal.. :kox:

Link to comment
Share on other sites

Podepne sie do tematu :gwizdanie: Panowie co myslicie o takiej kierownicy: http://allegro.pl/item334129888_kierownica_audi_drzewo_skora.html Jest z tego co widze od A6, ale na 90% powinna pasowac do A4. Warto cos takiego brac ? Mam wnetrze wykonczone tym typem drewna.

Nie jest glupia, napewno o niebo lepsa od pelnego drewna (jak u basena).

Zalezy co kto lubi - ja wole wygode, wiec mam pikowana skorke.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...