Łepski Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Witam mam problem z Wczoraj po krótkiej trasie postawiłem auto i po jakiejś godzinie chciałem jechać dalej, ale działało tylko na jeden gar. Sprawdziłem świece ale wszystkie były dobre. VAG nie pokazuje żadnych błedów. Dzisiaj rano chcialem spróbować odpalić auto i w ogóle nie chciało już zapalić. * nazywaj wątki dokładnie, proszę ( temat poprawiony) [Musashi]
Łepski Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Kable rownież sprawdzone. Znajomy powiedział, że może to być czujnik położenia wału ale nie wiem jak to sprawdzić
poziek Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 A czy słychać pompę paliwa po przekręceniu kluczyków ?
aramis Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Kable rownież sprawdzone. Znajomy powiedział, że może to być czujnik położenia wału ale nie wiem jak to sprawdzić Czujnik położenia wału powinno wywalić na Vag-u.
Łepski Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Pompe paliwa slychac, normalnie podaje wache tylko iskry nie ma Wczoraj udalo sie uruchomic silnik, ale dzialal tylko na 2 gary
aramis Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Pompe paliwa slychac, normalnie podaje wache tylko iskry nie ma Wczoraj udalo sie uruchomic silnik, ale dzialal tylko na 2 gary Wg. mnie następnym podejrzanym jest cewka zapłonowa, a w Twoim silniku są chyba dwie, co tłumaczyłoby odpalenie na 2 cylindry.
mcm Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 też bym stawiał na cewkę, skoro nie ma iskry
Łepski Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Z tego co wiem, to są 4 cewki i podobno niemożliwe jest aby padły dwie naraz Podskocze dzisiaj do ASO może naprowadzą mnie na jakiś trop Dodam, że także próbowałem resetowac kompa za pomocą klem Zapomniałem napisać, że wczoraj wyskoczył mi jeden błąd na VAGu nr: 18010
mcm Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 w AEB masz 4 cewki po jednej na każdą świecę
Łepski Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Prubowałem pozamieniać cewki i niezależnie od tego iskra byla tylko na czwartym cylindrze już pomysły mi się kończą a silnik dalej nie gada ;(
Łepski Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Jakaś wskazówka gdzie go szukać i jak sprawdzić??
mcm Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 zobacz do czego prowadzą kable od cewek[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:05 _________________________________________________najprawdopodobniej do ECU, [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:13 _________________________________________________
mcm Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:19 _________________________________________________może być i tak lub przerwa w przewodach [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:20 _________________________________________________Dziwne że VAG nic nie pokazuje
Łepski Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Spróbuje sprawdzić jeszcze dokładnie te przewody. Może się myle ale chyba nie odwaliło ECU tak żeby odciąć 2 lub 3 cewki
szogun0 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Moduł zapłonowy jest na obudowie filtra powietrza. Takie płaskie z 2 wtyczkami.
Łepski Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Żeczywiście problem chyba tkwi w module zapłonowym, znajomy go sprawdził i mówi, że jest do wywalenia. Zamówiłem nowy, zobaczymy w poniedziałek cena w ASO 1k pln naszczęście są inne źródła :th:
predipl Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 a u mnie był tylko i wyłącznie czujnik temperatury. Teraz chodzi jak malinka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się