Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z uruchomieniem silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z :a4fan:

Wczoraj po krótkiej trasie postawiłem auto i po jakiejś godzinie chciałem jechać dalej, ale działało tylko na jeden gar. Sprawdziłem świece ale wszystkie były dobre. VAG nie pokazuje żadnych błedów. Dzisiaj rano chcialem spróbować odpalić auto i w ogóle nie chciało już zapalić.

* nazywaj wątki dokładnie, proszę ( temat poprawiony) [Musashi]

Opublikowano

sprawdzales kable?

Opublikowano

Kable rownież sprawdzone. Znajomy powiedział, że może to być czujnik położenia wału ale nie wiem jak to sprawdzić :confused4:

Opublikowano

A czy słychać pompę paliwa po przekręceniu kluczyków ?

Opublikowano

Kable rownież sprawdzone. Znajomy powiedział, że może to być czujnik położenia wału ale nie wiem jak to sprawdzić :confused4:

Czujnik położenia wału powinno wywalić na Vag-u.

Opublikowano

Pompe paliwa slychac, normalnie podaje wache tylko iskry nie ma :confused4: Wczoraj udalo sie uruchomic silnik, ale dzialal tylko na 2 gary :wallbash:

Opublikowano

Pompe paliwa slychac, normalnie podaje wache tylko iskry nie ma :confused4: Wczoraj udalo sie uruchomic silnik, ale dzialal tylko na 2 gary :wallbash:

Wg. mnie następnym podejrzanym jest cewka zapłonowa, a w Twoim silniku są chyba dwie, co tłumaczyłoby odpalenie na 2 cylindry.

Opublikowano

też bym stawiał na cewkę, skoro nie ma iskry

Opublikowano

Z tego co wiem, to są 4 cewki :mysli: i podobno niemożliwe jest aby padły dwie naraz :mysli:

Podskocze dzisiaj do ASO może naprowadzą mnie na jakiś trop :wallbash:

Dodam, że także próbowałem resetowac kompa za pomocą klem :confused4:

Zapomniałem napisać, że wczoraj wyskoczył mi jeden błąd na VAGu nr: 18010

Opublikowano

w AEB masz 4 cewki po jednej na każdą świecę

Opublikowano

Prubowałem pozamieniać cewki i niezależnie od tego iskra byla tylko na czwartym cylindrze :disgust: już pomysły mi się kończą a silnik dalej nie gada ;(

Opublikowano

może moduł rozdzielający prąd na cewki

Opublikowano

Jakaś wskazówka gdzie go szukać i jak sprawdzić?? :przebiegly:

Opublikowano

zobacz do czego prowadzą kable od cewek[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:05 _________________________________________________najprawdopodobniej do ECU,

[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:13 _________________________________________________d6a6ae05756b053fm.jpg

da05df704f2ab78am.jpg

Opublikowano

czyli padnięty kompuer?? :confused4:

Opublikowano
f586af433e369e7dm.jpg[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:19 _________________________________________________może być i tak lub przerwa w przewodach :mysli:[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:20 _________________________________________________Dziwne że VAG nic nie pokazuje :mysli:
Opublikowano

Spróbuje sprawdzić jeszcze dokładnie te przewody. Może się myle ale chyba nie odwaliło ECU tak żeby odciąć 2 lub 3 cewki :mysli:

Opublikowano

Moduł zapłonowy jest na obudowie filtra powietrza. Takie płaskie z 2 wtyczkami.

Opublikowano

Żeczywiście problem chyba tkwi w module zapłonowym, znajomy go sprawdził i mówi, że jest do wywalenia. Zamówiłem nowy, zobaczymy w poniedziałek :wink4: cena w ASO 1k pln :shocked: naszczęście są inne źródła :th:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...