Jump to content
IGNORED

[B5 AEB] Problem z uruchomieniem silnika


Łepski
 Share

Recommended Posts

Witam mam problem z :a4fan:

Wczoraj po krótkiej trasie postawiłem auto i po jakiejś godzinie chciałem jechać dalej, ale działało tylko na jeden gar. Sprawdziłem świece ale wszystkie były dobre. VAG nie pokazuje żadnych błedów. Dzisiaj rano chcialem spróbować odpalić auto i w ogóle nie chciało już zapalić.

* nazywaj wątki dokładnie, proszę ( temat poprawiony) [Musashi]

Link to comment
Share on other sites

Kable rownież sprawdzone. Znajomy powiedział, że może to być czujnik położenia wału ale nie wiem jak to sprawdzić :confused4:

Link to comment
Share on other sites

A czy słychać pompę paliwa po przekręceniu kluczyków ?

Link to comment
Share on other sites

Kable rownież sprawdzone. Znajomy powiedział, że może to być czujnik położenia wału ale nie wiem jak to sprawdzić :confused4:

Czujnik położenia wału powinno wywalić na Vag-u.

Link to comment
Share on other sites

Pompe paliwa slychac, normalnie podaje wache tylko iskry nie ma :confused4: Wczoraj udalo sie uruchomic silnik, ale dzialal tylko na 2 gary :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

Pompe paliwa slychac, normalnie podaje wache tylko iskry nie ma :confused4: Wczoraj udalo sie uruchomic silnik, ale dzialal tylko na 2 gary :wallbash:

Wg. mnie następnym podejrzanym jest cewka zapłonowa, a w Twoim silniku są chyba dwie, co tłumaczyłoby odpalenie na 2 cylindry.

Link to comment
Share on other sites

też bym stawiał na cewkę, skoro nie ma iskry

Link to comment
Share on other sites

Z tego co wiem, to są 4 cewki :mysli: i podobno niemożliwe jest aby padły dwie naraz :mysli:

Podskocze dzisiaj do ASO może naprowadzą mnie na jakiś trop :wallbash:

Dodam, że także próbowałem resetowac kompa za pomocą klem :confused4:

Zapomniałem napisać, że wczoraj wyskoczył mi jeden błąd na VAGu nr: 18010

Link to comment
Share on other sites

w AEB masz 4 cewki po jednej na każdą świecę

Link to comment
Share on other sites

Prubowałem pozamieniać cewki i niezależnie od tego iskra byla tylko na czwartym cylindrze :disgust: już pomysły mi się kończą a silnik dalej nie gada ;(

Link to comment
Share on other sites

może moduł rozdzielający prąd na cewki

Link to comment
Share on other sites

Jakaś wskazówka gdzie go szukać i jak sprawdzić?? :przebiegly:

Link to comment
Share on other sites

zobacz do czego prowadzą kable od cewek[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:05 _________________________________________________najprawdopodobniej do ECU,

[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:13 _________________________________________________d6a6ae05756b053fm.jpg

da05df704f2ab78am.jpg

Link to comment
Share on other sites

czyli padnięty kompuer?? :confused4:

Link to comment
Share on other sites

f586af433e369e7dm.jpg[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:19 _________________________________________________może być i tak lub przerwa w przewodach :mysli:[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:20 _________________________________________________Dziwne że VAG nic nie pokazuje :mysli:
Link to comment
Share on other sites

Spróbuje sprawdzić jeszcze dokładnie te przewody. Może się myle ale chyba nie odwaliło ECU tak żeby odciąć 2 lub 3 cewki :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Moduł zapłonowy jest na obudowie filtra powietrza. Takie płaskie z 2 wtyczkami.

Link to comment
Share on other sites

Żeczywiście problem chyba tkwi w module zapłonowym, znajomy go sprawdził i mówi, że jest do wywalenia. Zamówiłem nowy, zobaczymy w poniedziałek :wink4: cena w ASO 1k pln :shocked: naszczęście są inne źródła :th:

Link to comment
Share on other sites

Winowajcą okazał się sterownik silnika :gwizdanie: Szybka podmianka + przekodowanie immo i hula az milo :notworthy: :th:

Link to comment
Share on other sites

Błąd 18010 to niskie napięcie. Może nawet dobrze kręcić, ale jak nie ma odpowiedniego natężenia prądu to będą problemy. Wymień akumulator, i sprawdź dopływ prądu do cewek i komputera. Krótko mówiąc dzwoń do elektryka. :hi:

Link to comment
Share on other sites

Problem juz zostal rozwiazany-winny byl sterownik silnika. Problem polegal na tym, ze na VAGu zadnego bledu nie pokazywalo, co zbijalo z tropu. Po wymianie sterownika wszystko dziala pieknie :th:

Pozdrawiam i dziekuje wszystkim za pomoc :notworthy:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...