Łepski 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Witam mam problem z Wczoraj po krótkiej trasie postawiłem auto i po jakiejś godzinie chciałem jechać dalej, ale działało tylko na jeden gar. Sprawdziłem świece ale wszystkie były dobre. VAG nie pokazuje żadnych błedów. Dzisiaj rano chcialem spróbować odpalić auto i w ogóle nie chciało już zapalić. * nazywaj wątki dokładnie, proszę ( temat poprawiony) [Musashi] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 sprawdzales kable? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łepski 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Kable rownież sprawdzone. Znajomy powiedział, że może to być czujnik położenia wału ale nie wiem jak to sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 A czy słychać pompę paliwa po przekręceniu kluczyków ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aramis 1 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Kable rownież sprawdzone. Znajomy powiedział, że może to być czujnik położenia wału ale nie wiem jak to sprawdzić Czujnik położenia wału powinno wywalić na Vag-u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łepski 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Pompe paliwa slychac, normalnie podaje wache tylko iskry nie ma Wczoraj udalo sie uruchomic silnik, ale dzialal tylko na 2 gary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aramis 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Pompe paliwa slychac, normalnie podaje wache tylko iskry nie ma Wczoraj udalo sie uruchomic silnik, ale dzialal tylko na 2 gary Wg. mnie następnym podejrzanym jest cewka zapłonowa, a w Twoim silniku są chyba dwie, co tłumaczyłoby odpalenie na 2 cylindry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 też bym stawiał na cewkę, skoro nie ma iskry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łepski 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Z tego co wiem, to są 4 cewki i podobno niemożliwe jest aby padły dwie naraz Podskocze dzisiaj do ASO może naprowadzą mnie na jakiś trop Dodam, że także próbowałem resetowac kompa za pomocą klem Zapomniałem napisać, że wczoraj wyskoczył mi jeden błąd na VAGu nr: 18010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 w AEB masz 4 cewki po jednej na każdą świecę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łepski 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Prubowałem pozamieniać cewki i niezależnie od tego iskra byla tylko na czwartym cylindrze już pomysły mi się kończą a silnik dalej nie gada ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 może moduł rozdzielający prąd na cewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łepski 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Jakaś wskazówka gdzie go szukać i jak sprawdzić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 zobacz do czego prowadzą kable od cewek[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:05 _________________________________________________najprawdopodobniej do ECU, [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:13 _________________________________________________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łepski 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 czyli padnięty kompuer?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:19 _________________________________________________może być i tak lub przerwa w przewodach [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:20 _________________________________________________Dziwne że VAG nic nie pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łepski 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Spróbuje sprawdzić jeszcze dokładnie te przewody. Może się myle ale chyba nie odwaliło ECU tak żeby odciąć 2 lub 3 cewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Moduł zapłonowy jest na obudowie filtra powietrza. Takie płaskie z 2 wtyczkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łepski 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Żeczywiście problem chyba tkwi w module zapłonowym, znajomy go sprawdził i mówi, że jest do wywalenia. Zamówiłem nowy, zobaczymy w poniedziałek cena w ASO 1k pln naszczęście są inne źródła :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predipl 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 a u mnie był tylko i wyłącznie czujnik temperatury. Teraz chodzi jak malinka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się