SowaBezOka Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Otóz mam ucięty wężyk, a w nim śrubke... Po co poprzedni właściciel wprowadził taki zabieg?? Na fotce zakreslilem na czerwono miejsce w ktorym jest owa modyfikacja... Uploaded with ImageShack.us
rosek89 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 ten wężyk to przelew. pompa daje wiecej paliwa niz potrzebuje silnik wiec naddatek wraca do baku. tutaj powinien być długi wężyk ale ktoś go uciął i zaślepił. poprostu jak salnik bedzie w budzie to zakłada sie długi i on ma swoje miejsce
SowaBezOka Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 to zdjecie ktore dalem jest zapozyczone, nie moje poprostu. U mnie silnik jest w budzie i smiga normalnie, ale zauwazylem ze ten wezyk jest uciety i chcialem sie dowiedziec czy podlaczac go czy nie...
rosek89 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 a może chodzi ci o ten z drugiej strony?? tam musi być zaślepione (zresztą jak na tym zdjęciu) taką czapeczką i może jej poprostu brakuje wiec stąd takie rozwiązanie
Cris Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 właśnie jak kolega napisał robi się takie zabiegi żeby zaślepić wężyk. :gwizdanie: nic pozatym.
Lukasz_N Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 W wersji oryginalnej powinna byc taka zaslepka: http://allegro.pl/korek-zaslepka-przelewu-wtryskiwacza-diesel-i2037401549.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się