SEB-A4 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Witam. Tak jak napisałem w temacie to z serii "Z Archiwum X"!!! Postaram sie to krótko opisać.... ....a więc po wieczornym powrocie do domu, wjeżdzam na podwórko a tu nagle zapaliła mi się kontrolka ESP, próbowałem ręcznie wyłączyć-właczyć i nic. Zgasiłem i zapaliłem auto kontrolka wciąż na desce!! ...ale nie przejołem się nią zbytnio, pomyślałem że sprawdze to na spokojnie jutro i zaparkowałem auto. Następnego dnia wsiadam do auta i próbuje odpalić a tu ....pupa ...drugi, trzeci raz a tu ...pupa blada ...po kolejnych próbach akumulator dał mi sygnał (trzy sygnały i wykrzyknik na Fisie) abym się zlitował Rozrusznik oczywiście kręcił. Jedynie co moge powiedzieć to, że ostatnio zdarzało sie ze przy rannym odpalaniu, że auto na poczatku dziwnie chodziło, troche głośniej i delikatnie bujało/trzesło tak jak by chodziło na trzech garach!!! Rozumiem że auta robią różne psikusy ale nie myślałem że aż takie i to w jeszcze Audi, jeszcze tym bardziej ze wczesniej bez żadnych komplikacji auto śmigało Jedynie co mi pozostało przed odcholowaniem auta na warsztat to poproszenie koleżki o podpięcie Vaga.... ....po podpięciu wyskoczyły następujące błedy: ....chociaż nie za wiele z nich rozumiem...zamarłem bo z tego co widze to raczej nie są jakieś pierdoły Jest ktoś w stanie powiedzieć coś na ten temat: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Z góry dziękuje za info.
spanky Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Jest ktoś w stanie powiedzieć coś na ten temat: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Z góry dziękuje za info. -czujnik skretu [albo sie wysypal albo do kalibracji/albo sprawdz kabelki] -sprawdz kabelki od pompowtrysku na 1 cylindrze [albo pompka sie wysrała] -czujnik temp do wymiany [najpierw sprawdz wtyczke i kabelki] -problemy z doladowaniem [dokladniej masz przeladowania-było sporo na ten temat]
SEB-A4 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2008 dzieki spanky ale czy ktorys z tych błedów ma az taki wpływ na to, ze przez niego nie moge wogole uruchomic auta?!
wosiek Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 a grzebałeś coś przy kompie?? u mnie było coś takiego gdy robiłem przy wycieraczkach i niechcąco wtyczki się poluźniły na podszybiu koło komputera,na zegarach pełno błędów,wykrzyknik,esp nie dało się wyłączyć...
Musashi Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 ECU nie zezwala na uruchomienie silnika na 3 cylindrach. to jest sytuacja grozaca powazniejsza awaria. sprawdz tak jak Spanky napisal, sterowanie (konektorek) PD I-ego cylindra.
SEB-A4 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Auto już naprawione, niestety nie miałem wcześniej czasu aby napisać co było przyczyna niedyspozycji mojego ...a więc po wizycie u Magic Mechaniora, dowiedziałem się iż trzeba wymienić oringi, uszczelniacze pod wtryskami, bo jak stwierdził "wtryskom leci nosem i nie trzymaja cisnienia i schodzi paliwo"... i fakt po wymianie....auto nie do poznania, pali bez zawachania za pierwszym razem :th:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się