Jump to content
IGNORED

[B6 AWX] Problem z uruchomieniem silnika


SEB-A4
 Share

Recommended Posts

Witam.

Tak jak napisałem w temacie to z serii "Z Archiwum X"!!!

Postaram sie to krótko opisać....

....a więc po wieczornym powrocie do domu, wjeżdzam na podwórko a tu nagle zapaliła mi się kontrolka ESP, próbowałem ręcznie wyłączyć-właczyć i nic.

Zgasiłem i zapaliłem auto kontrolka wciąż na desce!! ...ale nie przejołem się nią zbytnio, pomyślałem że sprawdze to na spokojnie jutro i zaparkowałem auto.

Następnego dnia wsiadam do auta i próbuje odpalić a tu ....pupa :shocked: ...drugi, trzeci raz a tu ...pupa blada :rant:

...po kolejnych próbach akumulator dał mi sygnał (trzy sygnały i wykrzyknik na Fisie) abym się zlitował :confused4:

Rozrusznik oczywiście kręcił.

Jedynie co moge powiedzieć to, że ostatnio zdarzało sie ze przy rannym odpalaniu, że auto na poczatku dziwnie chodziło, troche głośniej i delikatnie bujało/trzesło tak jak by chodziło na trzech garach!!!

Rozumiem że auta robią różne psikusy ale nie myślałem że aż takie i to w jeszcze Audi, jeszcze tym bardziej ze wczesniej bez żadnych komplikacji auto śmigało :embarrassed:

Jedynie co mi pozostało przed odcholowaniem auta na warsztat to poproszenie koleżki o podpięcie Vaga....

....po podpięciu wyskoczyły następujące błedy:

....chociaż nie za wiele z nich rozumiem...zamarłem :shocked: bo z tego co widze to raczej nie są jakieś pierdoły

Jest ktoś w stanie powiedzieć coś na ten temat:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

35-00 - -

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Z góry dziękuje za info.

Link to comment
Share on other sites

Jest ktoś w stanie powiedzieć coś na ten temat:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

35-00 - -

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Z góry dziękuje za info.

-czujnik skretu [albo sie wysypal albo do kalibracji/albo sprawdz kabelki]

-sprawdz kabelki od pompowtrysku na 1 cylindrze [albo pompka sie wysrała]

-czujnik temp do wymiany [najpierw sprawdz wtyczke i kabelki]

-problemy z doladowaniem [dokladniej masz przeladowania-było sporo na ten temat]

Link to comment
Share on other sites

a grzebałeś coś przy kompie?? u mnie było coś takiego gdy robiłem przy wycieraczkach i niechcąco wtyczki się poluźniły na podszybiu koło komputera,na zegarach pełno błędów,wykrzyknik,esp nie dało się wyłączyć...

Link to comment
Share on other sites

ECU nie zezwala na uruchomienie silnika na 3 cylindrach. to jest sytuacja grozaca powazniejsza awaria.

sprawdz tak jak Spanky napisal, sterowanie (konektorek) PD I-ego cylindra.

Link to comment
Share on other sites

Auto już naprawione, niestety nie miałem wcześniej czasu aby napisać co było przyczyna niedyspozycji mojego :a4fan:

...a więc po wizycie u Magic Mechaniora, dowiedziałem się iż trzeba wymienić oringi, uszczelniacze pod wtryskami, bo jak stwierdził "wtryskom leci nosem i nie trzymaja cisnienia i schodzi paliwo"... i fakt po wymianie....auto nie do poznania, pali bez zawachania za pierwszym razem :th:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...