viktor098 1 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 -25 jakies 30 s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek666b 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Hooo to u mnie przy -17 było to około 10s, zastanawiam sięczy wymieniać te świece, czy to wina paliwa które mogło przymarznąć w przewodach, lub wytrąciła się parafina.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Hooo to u mnie przy -17 było to około 10s, zastanawiam sięczy wymieniać te świece, czy to wina paliwa które mogło przymarznąć w przewodach, lub wytrąciła się parafina.. Kolego Jacku, jak bedziesz dalej tak dlugo sie zastanawial nad wymiana swiec, to moze juz nie bedzie potrzeby. Niedlugo juz sie ociepli i swieczki beda niepotrzebne. Jezeli masz naprawde problem o ktorym napisales, to kup sam, lub podjedz do warsztatu i wymien te swiece. Dolej rowniez jakis srodek przeciwko wytracania sie parafiny w paliwie. I wteczas zobaczy jak zareaguje na to silnik. I daj nam znac co slychac. Pozdrawiam ps. na wszelki wypadek wymienilabym rowniez filtr paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek666b 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Jestem po wymianie, BERU-125zł i robota u koleszki w warsztacie 50zł. Dwie świece w ogóle nie dawały oznak życia, także stąd białe chmury przy odpalaniu codziennie. Dwie następne też nie wyglądały zbyt dobrze, także nieźle, że w ogóle odpalał. Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Hooo to u mnie przy -17 było to około 10s, zastanawiam sięczy wymieniać te świece, czy to wina paliwa które mogło przymarznąć w przewodach, lub wytrąciła się parafina.. Kolego Jacku, jak bedziesz dalej tak dlugo sie zastanawial nad wymiana swiec, to moze juz nie bedzie potrzeby. Niedlugo juz sie ociepli i swieczki beda niepotrzebne. Jezeli masz naprawde problem o ktorym napisales, to kup sam, lub podjedz do warsztatu i wymien te swiece. Dolej rowniez jakis srodek przeciwko wytracania sie parafiny w paliwie. I wteczas zobaczy jak zareaguje na to silnik. I daj nam znac co slychac. Pozdrawiam ps. na wszelki wypadek wymienilabym rowniez filtr paliwa. popieram twoj opis jako kobieta opisalas wszystko lepiej niz faceci wiecej takich kobiet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puzzel1 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 A jeszcze mam takie pytanie ile u Was (najlepiej w AFN) nagrzewają się świece przy temperaturach ~ -15? u mnie wczoraj przy -30 rano, jedno grzanie świec okolo 15 sekund i silnik od strzala pali nowa bateria tez swoje robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek666b 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Bateria BOSCH z zeszłego roku, jutro obacze jak odpala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunny54 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 a ja mam nową bateryjkę, nowe świeczki, antyżel w paliwku i qrcze - pali od strzała . przy -20 podgrzewa jakieś 8 sekund. myślałem że będzie gorzej, to mój pierwszy klekot, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 jako kobieta opisalas wszystko lepiej niz faceci wiecej takich kobiet Dziekuje Piotrze za uznanie... Nie znam sie na mechanice, ale mysle ze takie podstawowe sprawy w dziedzinie samochodu, to nie tylko Panowie powinni wiedziec, ale rowniez kobiety jezdzace autami. A ze moje pierwsze autko mialam w 1989, to zdazylam sie co nieco juz nauczyc. Na forum Audi tez juz jestem pare lat i lubie sobie poczytac o roznych sprawach. Wiec wiem ze na zime sprawny akumulator, filt paliwa, swiece i dobre paliwo to podstawa. Jeszcze raz dziekuje... Serdecznie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 a ja mam nową bateryjkę, nowe świeczki, antyżel w paliwku i qrcze - pali od strzała . przy -20 podgrzewa jakieś 8 sekund. myślałem że będzie gorzej, to mój pierwszy klekot, pozdrawiam. To jest właśnie piękno zadbanego Diesla, jedno małe wrrryt i chodzi hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek666b 0 Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 I od kopa przy -14 pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunny54 0 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 a ja mam nową bateryjkę, nowe świeczki, antyżel w paliwku i qrcze - pali od strzała . przy -20 podgrzewa jakieś 8 sekund. myślałem że będzie gorzej, to mój pierwszy klekot, pozdrawiam. To jest właśnie piękno zadbanego Diesla, jedno małe wrrryt i chodzi hehe no... troszkę mam do zrobienia bo nie dawno nabyłem klekotka, ale to kwestia małych nieszczelności układu chłodzenia i wspomagania, tylko jakoś tak zimno na dworku, a w garażu remontuję E32 i nijak się tam dostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się