Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Gdzie są świece żarowe w B5 AFN i jak się do nich zabrać?


jacek666b

Rekomendowane odpowiedzi

Hooo to u mnie przy -17 było to około 10s, zastanawiam sięczy wymieniać te świece, czy to wina paliwa które mogło przymarznąć w przewodach, lub wytrąciła się parafina..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hooo to u mnie przy -17 było to około 10s, zastanawiam sięczy wymieniać te świece, czy to wina paliwa które mogło przymarznąć w przewodach, lub wytrąciła się parafina..

Kolego Jacku, jak bedziesz dalej tak dlugo sie zastanawial nad wymiana swiec, to moze juz nie bedzie potrzeby. Niedlugo juz sie ociepli i swieczki beda niepotrzebne.

Jezeli masz naprawde problem o ktorym napisales, to kup sam, lub podjedz do warsztatu i wymien te swiece. Dolej rowniez jakis srodek przeciwko wytracania sie parafiny w paliwie. I wteczas zobaczy jak zareaguje na to silnik. I daj nam znac co slychac.

Pozdrawiam :)

ps. na wszelki wypadek wymienilabym rowniez filtr paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie, BERU-125zł i robota u koleszki w warsztacie 50zł. Dwie świece w ogóle nie dawały oznak życia, także stąd białe chmury przy odpalaniu codziennie. Dwie następne też nie wyglądały zbyt dobrze, także nieźle, że w ogóle odpalał. Dzięki za pomoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hooo to u mnie przy -17 było to około 10s, zastanawiam sięczy wymieniać te świece, czy to wina paliwa które mogło przymarznąć w przewodach, lub wytrąciła się parafina..

Kolego Jacku, jak bedziesz dalej tak dlugo sie zastanawial nad wymiana swiec, to moze juz nie bedzie potrzeby. Niedlugo juz sie ociepli i swieczki beda niepotrzebne.

Jezeli masz naprawde problem o ktorym napisales, to kup sam, lub podjedz do warsztatu i wymien te swiece. Dolej rowniez jakis srodek przeciwko wytracania sie parafiny w paliwie. I wteczas zobaczy jak zareaguje na to silnik. I daj nam znac co slychac.

Pozdrawiam :)

ps. na wszelki wypadek wymienilabym rowniez filtr paliwa.

popieram twoj opis :decayed: jako kobieta opisalas wszystko lepiej niz faceci :kox: wiecej takich kobiet :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze mam takie pytanie ile u Was (najlepiej w AFN) nagrzewają się świece przy temperaturach ~ -15?

u mnie wczoraj przy -30 rano, jedno grzanie świec okolo 15 sekund i silnik od strzala pali :kox: nowa bateria tez swoje robi :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam nową bateryjkę, nowe świeczki, antyżel w paliwku i qrcze - pali od strzała :). przy -20 podgrzewa jakieś 8 sekund. myślałem że będzie gorzej, to mój pierwszy klekot, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako kobieta opisalas wszystko lepiej niz faceci :kox: wiecej takich kobiet :good:

Dziekuje Piotrze za uznanie... :hi:

Nie znam sie na mechanice, ale mysle ze takie podstawowe sprawy w dziedzinie samochodu, to nie tylko Panowie powinni wiedziec, ale rowniez kobiety jezdzace autami.

A ze moje pierwsze autko mialam w 1989, to zdazylam sie co nieco juz nauczyc.

Na forum Audi tez juz jestem pare lat i lubie sobie poczytac o roznych sprawach.

Wiec wiem ze na zime sprawny akumulator, filt paliwa, swiece i dobre paliwo to podstawa.

Jeszcze raz dziekuje...

Serdecznie pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam nową bateryjkę, nowe świeczki, antyżel w paliwku i qrcze - pali od strzała :). przy -20 podgrzewa jakieś 8 sekund. myślałem że będzie gorzej, to mój pierwszy klekot, pozdrawiam.

To jest właśnie piękno zadbanego Diesla, jedno małe wrrryt i chodzi hehe :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam nową bateryjkę, nowe świeczki, antyżel w paliwku i qrcze - pali od strzała :). przy -20 podgrzewa jakieś 8 sekund. myślałem że będzie gorzej, to mój pierwszy klekot, pozdrawiam.

To jest właśnie piękno zadbanego Diesla, jedno małe wrrryt i chodzi hehe :decayed:

no... troszkę mam do zrobienia bo nie dawno nabyłem klekotka, ale to kwestia małych nieszczelności układu chłodzenia i wspomagania, tylko jakoś tak zimno na dworku, a w garażu remontuję E32 i nijak się tam dostać :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...