Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

GT-R 2012 ma 550KM i 630Nm (542BHP i 466 lb ft).

Opublikowano

troche bez sensu porownywac limuzyne do coupe :)

Opublikowano

Wg mnie nie jest bez sensu, bo kosztują podobnie (M5 droższe jak dobrze doposażysz) i mają podobne parametry mocy i Nm. Swoją drogą ciekawe porównanie.

Opublikowano

Masa zabija...

Opublikowano

Wg mnie nie jest bez sensu, bo kosztują podobnie (M5 droższe jak dobrze doposażysz) i mają podobne parametry mocy i Nm. Swoją drogą ciekawe porównanie.

To tak samo możnaby porównać tego GT-R'a do Benka Conti GT albo S8 :rolleyes: Ja jak najbardziej zgodzę się ze pewną opinią z RF:

Osobiście to chyba nie mieli co testować albo dostali kase od Nissana, aby w sposób beznadziejny pokazać 2 auta i oczywiście 5:0 dla GTR. Co to w ogóle ma być - test w brytyjskich Rykach na lotnisku? Co za śmieszna historia...

No przykro mi, ale nie ta klasa, nie ta konkurencja ;) GTRowi bliżej do M3 niż do M5

Opublikowano

No przykro mi, ale nie ta klasa, nie ta konkurencja ;) GTRowi bliżej do M3 niż do M5

Totalna bzdura. :facepalm: GT-R jest w tym samym segmencie, co 911 Turbo i Audi R8 V10, więc trochę wyższa półka. Tym bardziej, że osiągami bije na głowę M3 i temu podobne.

Opublikowano

Totalna bzdura. :facepalm: GT-R jest w tym samym segmencie, co 911 Turbo i Audi R8 V10, więc trochę wyższa półka. Tym bardziej, że osiągami bije na głowę M3 i temu podobne.

tymbardziej ten test jest pozbawiony jakiegokolwiek sensu, gdzie M5 do 911 czy R8? inna klasa auta.

Opublikowano

No przykro mi, ale nie ta klasa, nie ta konkurencja ;) GTRowi bliżej do M3 niż do M5

Totalna bzdura. :facepalm: GT-R jest w tym samym segmencie, co 911 Turbo i Audi R8 V10, więc trochę wyższa półka. Tym bardziej, że osiągami bije na głowę M3 i temu podobne.

a czy ja napisałem ze m3 jest w tym samym segmencie co gtr? Przeczytaj jeszcze raz UWAŻNIE mój post.

Jak to Michał napisał, bez sensu porównywać coupe (dodam od siebie sportowe) do limuzyny (dodam również usportowionej ;) ). Poprzednie generacje GT-R nazywające się jeszcze SKYLINE były sportowymi coupe budowanymi na bazie limuzyn, i sens porównywania M5 byłby, gdyby nissan zrobił usportowionego SKYLINE'a w sedanie na podzespołach obecnego GT-R. Tylko że wówczas, ten pojedynek taki jednoznaczny by nie był :cool1:

Opublikowano

a czy ja napisałem ze m3 jest w tym samym segmencie co gtr?

Tak, napisałeś:

GTRowi bliżej do M3 niż do M5

Nie wiem czy widziałeś GT-R'a na żywo, czy miałeś okazję usiąść w środku, bo to naprawdę duże auto i dlatego daleko mu do M3, jeśli brać pod uwagę rozmiary i osiągi. M5 jest bardziej adekwatne do testu.

To co powiesz na to, że BMW właśnie oficjalnie przedstawiła nowe BMW M6 (będące w zasadzie 2-drzwiowym M5) mające bardzo podobne osiągi do M5. Dalej nie widzisz sensu tego porównania? Ilość drzwi nie ma tu znaczenia. Nawet jeśli M5 jest w innym segmencie, to fajnie jest obejrzeć test aut o podobnej mocy i Nm kierowanych do różnych odbiorców.

http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/261294/

BMW-6Series-1021212420342391600x1060.jpg

Wspominałeś coś o Continentalu GT. Takich testów jest kilka i GT-R również jest górą (przedliftowy). :)

Po prostu w kasie do €100tys nie ma lepszego auta sportowego jak GT-R i niedawno jakiś magazyn ogłosił nissana najlepszym autem sportowym na świecie. :wink4: Jak znajdę info to wkleję.

Opublikowano

No właśnie o to chodzi, że nie napisałem, że jest w tym samym segmencie, napisałem że GT-Rowi BLIŻEJ do M3, a nie że jest w tej samej klasie... Wiesz w ogóle co to znaczy... ? M6 również nie jest przeciwnikiem dla GTR, GTR jest typowo sportowym autem takim jaj - 997TT, R8 itd. M6 jest czystym autem typu GT.

Benek był przykładem auta, które nie jest w tej samej klasie co GT-R. Czego się spodziewałeś w porównaniu aut o podobnych mocach, z czego benek jest około pół tony cięższy, i technologicznie dużo starszy ? ;)

Ogólnie to czy jest sens porównywać dane dwa auta to jest kwestia własnej opinii, ja z Michałem uważamy że nie ma sensu, Ty uważasz że jest sens, kłócić się tak można w nieskończoność, tylko nie rozumiem, po co na siłę próbujesz wcisnąć mi słowa których nie napisałem :wallbash: ?

I tak, widziałem na żywo GT-R'a, aż takiego szału na żywo na mnie nie robi :)

Opublikowano

GT-Rowi BLIŻEJ do M3, a nie że jest w tej samej klasie...

:polew: :polew: :polew:

BTW ten Bentley z filmiku nie ma takiej samej mocy. To wersja Supersports 621KM, a Nissan to przedlift 485KM. :gwizdanie:

Same bzdury piszesz maron_d. :facepalm:

Wg mnie każde mocne auto można, a wręcz trzeba porównywać do innych mocnych aut. Po to są wyścigi "Dragtimes" czy "GTBoard". Nawet maluch jakby miał 400KM, może się sprawdzić z każdym autem o podobnej mocy itp.

Autocar zrobił porównanie jak nowe M5 wypadnie z Super Sportowym autem i wypadło bardzo dobrze jak na sedana o tej wielkości i o to chodziło. Każdemu nie dogodzisz i zawsze znajdą się tacy, którym coś się nie będzie podobać.

Mojego kumpla szef ma Ferrari Californię i niebieskiego GT-R'a po lifcie. Parę tygodni temu nas przewiózł i GT-R to przechooj. Ferrari jest głośne i brzmi za***iście, ale nie jedzie tak jak GT-R. Do tego nie ma kogoś, kto na ulicy nie oglądnąłby się za tymi autami, co dziwne (lub nie) głównie na Nissana. :wink4:

:closed:

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...