Tytus Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Witam Wie ktoś jak wyjąć intercooler w B6 z silnikiem AWX ? Demontować osprzęt z góry, czy na kanał i od dołu ?
Tytus Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Przerabiałeś temat? Dużo jest roboty z tym zderzakiem a później z samym IC ?
poziek Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Przerabiałeś temat? Dużo jest roboty z tym zderzakiem a później z samym IC ? Trzeba wyjąc reflektory, potem odkręcasz po trzy śruby mocujace zderzak do błotnika, potem dwie śruby mocujace zderzak do belek. Te śruby sa dostępne od spodu po wyjęciu kratek od przeciwmgielnych. W sumie robota na jakieś 30 minut :th: (jak robisz to już któryś raz )
Tytus Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Dzieki Poziek :th: Czyli na pierwszy raz jakas godzina :gwizdanie: A przeciwmgielne wyjmujesz? Rozumiem że wtedy masz otwarty dostęp do IC
poziek Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 przeciwmgielne zostaja w zderzaku tak jak zdejmiesz zderzak wtedy ICka wyciągniesz łatwo
Tytus Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 fajno, dzieki, a napisz jeszcze czy da rade bez kanału ?
Tytus Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 A jak sobie radzisz z osłona pod silnikiem - z jej zdjęciem/odkręceniem bez kanału, masz zdjętą na stałe ?
poziek Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Hehe lewarek z jednej strony i jedziesz Jak będziesz rezał i mial pytanie dzwoń 602 636 918 :th:
Tytus Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 No to dzisiaj zdejmę sobie zderzak, żeby obadać teren W niedługim czasie planuje wyczyścić EGR i cały dolot, od suszarki, intercooler po kolektor. Myślisz że dużo pomoże taka operacja? :gwizdanie:
domel-x Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 a w b5 afn ,podobnie to wygląda z wyciągnieciem IC ?_________________________________________________ IC wyjety. wymontowałem zderzak oraz osłone dolną trzeba było sie troche namęczyć zeby go wyjąć ,tragedja jaki zapaprany był w srodku jak i również na zewnątrz
Tytus Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 No i nie dało rady, po 3 śruby od błotnika poszły, dolna osłona też, nie mogłem znaleźć tych przy halogenach, były jakieś wolne miejsca na wkręty od dołu (gdy zdjałem kratkę halogenów) wyglądały jakby ktoś zapomniał je wkręcić. Ale zderzak nie chciał zejść. O czyms zapomniałem? Gdzie dokładnie są te 2 śruby przy halogenach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się