Skocz do zawartości

domel-x

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O domel-x

Osiągnięcia domel-x

0

Reputacja

  1. witam,poczytałem ,podzwoniłem i szukam firmy która niewyciąga szyb z auta mam do przyciemnienia 5 szybek ,prosze piszcie jak znacie jakąś dobrą firme .pozdrawiam
  2. ori kosztują ok 15 zł sztuka z tym hakiem ,ja kupiłem bardziej masywniejsze ale o jakiś 1cm krutsze przez co troszke wydech poszedł do góry ,koszt ok 4 zł sztuka,tylko trzeba te mocowania przełożyć
  3. kolego może kilka wskazówek ,jak zdjąć góre pompy tak żeby nic niezepsuć tez mam dziwne zakucenia pracy silnika ,podejżewam pompe i chciałbym sprawdzić te sprężynki ,korek.wtrysków ok. pozdro skąd ewentualnie takie sprężyny wziąśc? _________________________________________________ zdiołem góre i zapewne chodzi o te dwie sprężyny .
  4. a w b5 afn ,podobnie to wygląda z wyciągnieciem IC ?_________________________________________________ IC wyjety. wymontowałem zderzak oraz osłone dolną trzeba było sie troche namęczyć zeby go wyjąć ,tragedja jaki zapaprany był w srodku jak i również na zewnątrz
  5. witam !! tak sie składa ze jestem w posiadaniu tego radyjka i praktycznie niewiem nic o nim ,prosze o wypowiedzi znachorów ,kupiłem je od taksówkarza znajomego z pozwoleniem (jeszcze kilka latek wstecz czeba było mieć takowe) za 200 zł z antena Prezidenta ''indiana'' ,duży minus tego radia to ze jest troche duże chyba trzeba je sprzedać kilka fotek http://www.cbgazette.com/uniden_pc66a.html
  6. co to za mechanik a sory zapomniałem ze to polska!!!
  7. to ile najlepiej miedzy min a max według ciebie jest najzdrowsze dla silnika .przeważnie każdy leje pod maxa ,nie ponad maxa.Pozdrawiam
  8. po co sie z tym tak pieprzyc .... ja uzylem takiego oto narzedzia do regeneracji katalizatorów : dokładnie tak samo zrobiłem :>
  9. mi tez sie nieraz załączy poniżej 5C http://www.a4-klub.pl/smf/b5_klimatyzacja_w_zimieauto-t3267.0.html
  10. dzienki spanky za zainteresowanie ,dziś kupiłem orginalną lmm Boscha za 310zł skasowałem błąd zrobiłem adaptacje i poprostu jestem pod wrażeniem dynamicznego silnika a i zero dymu :> ,dzieki wszystkim .pozdrawiam
  11. kiedyś padły mi szczotki w wentylatorze i tez niechciała sie włączyć ,ale stawiam na brak czynnika,mozesz sam sprawdzić czy jest dość czynnika ,jak staniesz przed maską z lewej strony chłodnicy od klimy (mniewiecej na środku) jest czujnik ,który ma przejście jak klima jest nabita ,miernik i cheja :> ps; niewiem czy dojdziesz bez ściągnięcia zdeżaka
  12. Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0.43 1764 820.0 550.0 4.8 1.85 2058 850.0 550.0 4.8 3.25 2352 850.0 550.0 4.8 4.67 2604 850.0 550.0 4.8 6.22 2898 850.0 550.0 4.8 7.71 3171 850.0 550.0 4.8 9.10 3381 850.0 550.0 4.8 10.53 3612 850.0 550.0 4.8 11.93 3822 850.0 550.0 4.8 13.29 3990 850.0 550.0 4.8 Group C: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME ? ? Regulator valve? STAMP /min mbar mbar % 1.38 1974 1948 1714 36.7 2.78 2268 1948 1948 50.2 4.21 2520 1948 1948 54.6 5.69 2793 1948 1999 59.4 7.23 3087 1948 1958 59.8 8.62 3297 1948 1928 59.8 10.05 3528 1948 1897 58.6 11.47 3738 1867 1928 74.9 12.85 3927 1948 1958 62.2 14.25 4116 1928 1948 64.1 jechałem do sklepu i tak byle jak zrobiłem w jednej grupie ,jutro będą poprawnie zrobione!!! zrobiłem też 013 by wiedziec jak wyglądają po wymianie termostatu (89c niżej widać),dlaczego widzi tylko 3 wtryski ,sterującego niewidzi czy jak? Group A: '007 Group B: Fuel Temp n/a Intake Air Temp Coolant Temp TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 TIME MARKER STAMP ?C ?C ?C STAMP 0.00 45.0 25.2 89.1 0.45 45.0 25.2 89.1 Group A: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 MARKER STAMP mg/R mg/R mg/R 0.01 0.3 0.2 0.1 0.46 0.3 0.2 0.1 0.93 0.3 0.2 0.1 1.36 0.3 0.2 0.1 1.82 0.3 0.2 0.1 2.29 0.3 0.2 0.1 2.73 0.3 0.2 0.1 3.20 0.3 0.2 0.1 3.66 0.3 0.2 0.1 4.11 0.3 0.2 0.1 4.59 0.3 0.2 0.1 5.12 0.3 0.2 0.1 5.65 0.3 0.2 0.1 6.16 0.3 0.2 0.1 6.69 0.3 0.2 0.1 7.21 0.3 0.2 0.1 7.68 0.3 0.2 0.1 8.13 0.3 0.2 0.1 8.59 0.3 0.2 0.1 9.04 0.3 0.2 0.1 9.48 0.3 0.2 0.1 9.95 0.3 0.2 0.1
  13. był ciepły w 100% ,termostat wymieniłem .stary na na klimatroniku (49) pokazywał 82-83 czasami 84 nowy trzyma 89 cały czas .jak skombinuje inny program to wkleje nowe logi, Dzieki za wskazówki.pozdro _________________________________________________ dziś wsiadam do auta no i wielka kupa ,zamulony jak niewiem ,aż sie bałem jechac ,po podpieciu vaga wyskoczyło -553 Przepływomierz masowy powietrza-G70 nieprawidłowy sygnał po skasowaniu i dodaniu lekko gazu wyskakuje na nowo turbo przeczyszczone(regenerowane było 8 mies.temu ),dolot wygląda na cały ,wężyki podciścieniowe w wiekszości powymieniałem ,filtr nowy paliwa też. chyba pozostaje kupić nowy,tylko gdzie i jaki ?(moj bosch 0281002216 z 2004 r)
  14. niewiem czy to ważne ale jakiś rok temu wymieniali mi rozrząd i uszczelke pod głowicą i mechanik powiedział ze przepływka jest sprawna w 50% ,przeczyściłem ją i tak smigam na niej ,czyli nową kupć?
  15. Group A: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 MARKER STAMP mg/R mg/R mg/R 0.00 1.0 0.8 0.3 0.45 1.0 0.8 0.3 0.91 1.0 0.8 0.3 1.38 1.0 0.8 0.3 1.82 1.0 0.8 0.3 2.29 1.0 0.8 0.3 2.75 1.0 0.8 0.3 3.20 1.0 0.8 0.3 3.66 1.0 0.8 0.3 4.13 1.0 0.8 0.3 4.57 1.0 0.8 0.3 5.05 1.0 0.8 0.3 5.55 1.0 0.8 0.3 6.05 1.0 0.8 0.3 6.56 1.0 0.8 0.3 7.07 1.0 0.8 0.3 7.60 1.0 0.8 0.3 8.13 1.0 0.8 0.3 8.61 1.0 0.8 0.3 9.07 1.0 0.8 0.3 9.53 1.0 0.8 0.3 10.00 1.0 0.8 0.3 10.46 1.0 0.8 0.3 10.91 1.0 0.8 0.3 11.37 1.0 0.8 0.3 11.82 1.0 0.8 0.3 12.29 1.0 0.8 0.3 12.75 1.0 0.8 0.3 13.20 1.0 0.8 0.3 13.66 1.0 0.8 0.3 14.13 1.0 0.8 0.3 14.57 1.0 0.8 0.3 15.04 1.0 0.8 0.3 15.50 1.0 0.8 0.3 15.95 1.0 0.8 0.3 16.41 1.0 0.8 0.3 16.88 1.0 0.8 0.3 17.32 1.0 0.8 0.3 17.79 1.0 0.8 0.3 18.25 1.0 0.8 0.3 18.70 1.0 0.8 0.3 19.15 1.0 0.8 0.3 19.61 1.0 0.8 0.3 20.08 1.0 0.8 0.3 20.52 1.0 0.8 0.3 20.99 1.0 0.8 0.3 21.45 1.0 0.8 0.3 21.92 1.0 0.8 0.3 22.38 1.0 0.8 0.3 22.83 1.0 0.8 0.3 23.28 1.0 0.8 0.3 23.74 1.0 0.8 0.3 24.20 1.0 0.8 0.3 24.65 1.0 0.8 0.3 25.12 1.0 0.8 0.3 25.58 1.0 0.8 0.3 26.03 1.0 0.8 0.3 26.49 1.0 0.8 0.3 26.96 1.0 0.8 0.3 27.40 1.0 0.8 0.3 27.87 1.0 0.8 0.3 28.33 1.0 0.8 0.3 28.78 1.0 0.8 0.3 29.24 1.0 0.8 0.3 29.71 1.0 0.8 0.3 30.16 1.0 0.8 0.3 30.60 1.0 0.8 0.3 31.07 1.0 0.8 0.3 31.53 1.0 0.8 0.3 31.98 1.0 0.8 0.3 32.44 1.0 0.8 0.3 32.91 1.0 0.8 0.3 33.35 1.0 0.8 0.3 33.82 1.0 0.8 0.3 34.28 1.0 0.8 0.3 34.73 1.0 0.8 0.3 35.19 1.0 0.8 0.3 35.66 1.0 0.8 0.3 36.14 1.0 0.8 0.3 36.65 1.0 0.8 0.3 37.18 1.0 0.8 0.3 37.69 1.0 0.8 0.3 38.20 1.0 0.8 0.3 to log wczorajszy ,co nie teges z ta 013
×
×
  • Dodaj nową pozycję...