pivvo Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 witam zrobiłem logi swojego silniczka i mam pytanie czy nadaje sie do za chipowania Group A: '003 Engine MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle speed TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % 0.81 1134 850.0 498.8 4.8 2.11 1344 850.0 548.6 4.8 3.40 1617 850.0 698.3 4.8 4.69 1932 850.0 847.9 4.8 5.98 2268 850.0 847.9 4.8 7.27 2583 850.0 847.9 4.8 8.57 2877 850.0 827.9 4.8 9.86 3171 850.0 791.4 4.8 11.15 3444 850.0 758.1 4.8 12.44 3696 850.0 744.8 4.8 13.73 3675 850.0 525.4 4.8 Group B: '008 Engine speed I.Q. requested I.Q. rpm limit I.Q. MAF limit TIME (2900-3100) (36.0...42.0) (34.2...35.2) (35.0...38.0) STAMP /min mg/R mg/R mg/R 1.24 1197 46.4 29.4 26.8 2.54 1407 45.4 31.0 29.0 3.83 1722 44.2 33.8 34.4 5.12 2037 43.2 35.2 37.8 6.41 2373 42.2 35.2 38.0 7.70 2667 41.2 35.2 37.6 9.00 2982 40.4 35.2 36.0 10.29 3255 39.8 35.2 35.4 11.58 3549 39.4 34.2 35.2 12.87 3780 39.0 34.2 35.8 Group C: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle STAMP /min mbar mbar % 0.38 987 1356.6 1030.2 60.2 1.67 1281 1540.2 1162.8 34.7 2.97 1512 1774.8 1315.8 34.7 4.26 1827 1876.8 1601.4 35.1 5.55 2163 1866.6 1948.2 40.2 6.84 2478 1846.2 1897.2 55.0 8.13 2772 1836.0 1856.4 59.8 9.43 3066 1836.0 1836.0 61.0 10.72 3360 1825.8 1825.8 62.6 12.01 3633 1815.6 1815.6 61.4 13.30 3864 1805.4 1815.6 63.0
Rogalotti Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Witaj Sprawdz drożność filtra powietrza, chwyt powietrza ten idacy od przedniego pasa, szczelność obudowy filtra powietrza, szczelność rury idacej od przepływomierza do turbo oraz wymyj ew. wymień przepływomierz. Wykonałeś tylko część diagnostyki, przydałoby się więcej informacji z pomiarów statycznych ale pomimo tego widać, że raczej nie bedzie większych problemów. Pozdrawiam
pivvo Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 filtr ma 10 tyś może zabił się pyłem, co wskazuje na niedrożność dolotu :?: i jakie pola trzeba jeszcze zalogować :?:
spanky Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 filtr ma 10 tyś może zabił się pyłem, co wskazuje na niedrożność dolotu :?: i jakie pola trzeba jeszcze zalogować :?: -10 tys to juz pora na wymiane ... -niski pomiar lmm ... - http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html
pivvo Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2008 po wymianie filtra powietrza chyba jest już OK ? Engine speed MAF (specified) MAF (actual) 861-945 240-340 240-340 /min mg/R mg/R 1344 245.0 442.2 1491 850.0 565.3 1785 850.0 708.2 2163 850.0 847.9 2520 850.0 844.6 2856 850.0 791.4 3192 850.0 768.1 3486 850.0 744.8 3759 850.0 711.6 4011 850.0 681.6 4242 850.0 668.3 4410 850.0 635.1 4536 850.0 598.5 4641 850.0 575.2
spanky Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 po wymianie filtra powietrza chyba jest już OK ? Engine speed MAF (specified) MAF (actual) 861-945 240-340 240-340 /min mg/R mg/R 1344 245.0 442.2 1491 850.0 565.3 1785 850.0 708.2 2163 850.0 847.9 2520 850.0 844.6 2856 850.0 791.4 3192 850.0 768.1 3486 850.0 744.8 3759 850.0 711.6 4011 850.0 681.6 4242 850.0 668.3 4410 850.0 635.1 4536 850.0 598.5 4641 850.0 575.2 jak dla mnie to jest gorzej niz bylo .....
pivvo Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2008 czyli MAF actual (po prawej) jaka ma być wartość ?
spanky Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 czyli MAF actual (po prawej) jaka ma być wartość ? jak najblizej zadanej ... [ u Ciebie max to 847.9 ]
pivvo Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2008 czyli MAF actual powinno być też 850 ? jestem kolejnym właścicielem i jak kupiłem autko to była lekko uszkodzona obudowa filtra powietrza, w ten sposób że dostawało się powietrze z pominięciem filtra, aktualnie jest pospawana w profesjonalnym zakładzie, tak że jest szczelna, ale czy fakt zasysania nie filtrownego powietrza mógł uszkodzić czujnik MAF ?
spanky Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 czyli MAF actual powinno być też 850 ? nie ... 847.9 ....
pivvo Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2008 a tak wyglądają logi po umyciu przepływki 00.81 1575 245.0 522.0 49.8 02.10 1701 850.0 721.5 4.8 03.40 1974 850.0 847.9 4.8 04.69 2247 850.0 847.9 4.8 05.98 2499 850.0 847.9 4.8 07.27 2730 850.0 847.9 4.8 08.56 2961 850.0 847.9 4.8 09.85 3150 850.0 841.2 4.8 11.15 3339 850.0 814.6 4.8 12.44 3528 850.0 808.0 4.8 13.73 3675 850.0 791.4 4.8 15.02 3822 850.0 774.7 4.8 16.31 3948 850.0 764.8 4.8 17.61 4074 850.0 751.5 4.8 18.90 4179 850.0 734.8 4.8 20.19 4263 850.0 724.9 4.8 21.48 4326 850.0 708.2 4.8 22.77 4389 850.0 694.9 4.8 według mnie jest poprawa, pytano tylko do jak wysokich obrotów silnika można osiągnąć MAF actual o wartości 847.9 ?
przemik Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 No i jest calkiem dobrze.. :th: "wypracowany" przeplywomierz slabnie w gornej partii obrotów... to czeste zjawisko. Wrzuc logi z 008 bedzie widac czy ma to wpływ na szpryce. Pozdrawiam
pivvo Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2008 czyli mam rozumieć że nowa przepływka ma w całym zakresie parametr MAF actual ma zbliżony do 850 ?? lub inaczej jaką wartość ma np.przy 4 tyś obrotów? inaczej na moim przykładzie u mnie jest 750 czy jak bym kupił nową to miał bym np. 847.9 ?
szogun0 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 No prawie. Nowa przepływka tak do 2500 potrafi dawać nawet 1100.
spanky Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 No prawie. Nowa przepływka tak do 2500 potrafi dawać nawet 1100. w tych silnikach wiecej niz 847.9 nie pomierzy ...
pivvo Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2008 dobra, do 3 tyś jest 847,9, ale wraz z obrotami wartość spada do 700 mg przy/r 4.4tyś, RPM, co dla mnie jest logiczne bo wraz z obrotami wzrasta zapotrzebowanie na powietrze, lecz w tym momencie turbina powinna więcej dmuchnąć i wskazanie powinno oscylować w okolicy zadanej czyli 847,9, czy to że moja przepływka pokazuje 700 mg/r przy 4 tyś obrotów bo jest stara a jak bym kupił nową to pokazywała by np. 847,9 przy 4 tyś obrotów ? lub inaczej przy jakiej wartości będzie cięta dawka paliwa ? oczywiście teoretycznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się