Skocz do zawartości

pivvo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pivvo

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pivvo

0

Reputacja

  1. Kiedyś obudowa była rozkręcana, teraz tylko w obudowie, oczywiście ori z serwisu. Termostaty otwierające się przy 82 stopniach mogą być do innej strefy klimatycznej np. Hiszpania Włochy
  2. Każda część ma indywidualny numer katalogowy i termostat który ma temperaturę otwarcia 82 stopnie na pewno ma inny numer, z tym że największa wagę należy przykładać do literek na końcu kodu, w tym przypadku "AD" brak tych literek lub inne, powodują że mimo że wizualnie część jest taka sama, nie mniej parametry mogą się znacznie różnic.
  3. A możesz kolego opisać (jakiś tutorial), zdjęcie, strzałki, co należy zdemontować?
  4. dobra, do 3 tyś jest 847,9, ale wraz z obrotami wartość spada do 700 mg przy/r 4.4tyś, RPM, co dla mnie jest logiczne bo wraz z obrotami wzrasta zapotrzebowanie na powietrze, lecz w tym momencie turbina powinna więcej dmuchnąć i wskazanie powinno oscylować w okolicy zadanej czyli 847,9, czy to że moja przepływka pokazuje 700 mg/r przy 4 tyś obrotów bo jest stara a jak bym kupił nową to pokazywała by np. 847,9 przy 4 tyś obrotów ? lub inaczej przy jakiej wartości będzie cięta dawka paliwa ? oczywiście teoretycznie
  5. czyli mam rozumieć że nowa przepływka ma w całym zakresie parametr MAF actual ma zbliżony do 850 ?? lub inaczej jaką wartość ma np.przy 4 tyś obrotów? inaczej na moim przykładzie u mnie jest 750 czy jak bym kupił nową to miał bym np. 847.9 ?
  6. a tak wyglądają logi po umyciu przepływki 00.81 1575 245.0 522.0 49.8 02.10 1701 850.0 721.5 4.8 03.40 1974 850.0 847.9 4.8 04.69 2247 850.0 847.9 4.8 05.98 2499 850.0 847.9 4.8 07.27 2730 850.0 847.9 4.8 08.56 2961 850.0 847.9 4.8 09.85 3150 850.0 841.2 4.8 11.15 3339 850.0 814.6 4.8 12.44 3528 850.0 808.0 4.8 13.73 3675 850.0 791.4 4.8 15.02 3822 850.0 774.7 4.8 16.31 3948 850.0 764.8 4.8 17.61 4074 850.0 751.5 4.8 18.90 4179 850.0 734.8 4.8 20.19 4263 850.0 724.9 4.8 21.48 4326 850.0 708.2 4.8 22.77 4389 850.0 694.9 4.8 według mnie jest poprawa, pytano tylko do jak wysokich obrotów silnika można osiągnąć MAF actual o wartości 847.9 ?
  7. czyli MAF actual powinno być też 850 ? jestem kolejnym właścicielem i jak kupiłem autko to była lekko uszkodzona obudowa filtra powietrza, w ten sposób że dostawało się powietrze z pominięciem filtra, aktualnie jest pospawana w profesjonalnym zakładzie, tak że jest szczelna, ale czy fakt zasysania nie filtrownego powietrza mógł uszkodzić czujnik MAF ?
  8. czyli MAF actual (po prawej) jaka ma być wartość ?
  9. po wymianie filtra powietrza chyba jest już OK ? Engine speed MAF (specified) MAF (actual) 861-945 240-340 240-340 /min mg/R mg/R 1344 245.0 442.2 1491 850.0 565.3 1785 850.0 708.2 2163 850.0 847.9 2520 850.0 844.6 2856 850.0 791.4 3192 850.0 768.1 3486 850.0 744.8 3759 850.0 711.6 4011 850.0 681.6 4242 850.0 668.3 4410 850.0 635.1 4536 850.0 598.5 4641 850.0 575.2
  10. właściwie już nie musi, znalazłem translator z holenderskiego na bardziej zrozumiały czyli angielski i to jest mapa korekcji :th: czyli nie uda się utrzymać tego w tajemnicy
  11. witam zadając to pytanie chciał bym się zmierzyć z tajemnicami tunerów , ciekawi mnie czy dostanę odpowiedź . znalazłem w necie opis tej mapy ale po holendersku z dedukcji wywnioskowałem (nie znam holenderskiego) że jest to mapa korekcji kąta początku wtrysku, GZP http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5f6ad0d501dc5074.html czy mam racje? i jeśli ktoś się zdecyduje na odpowiedź to pozwolę pociągnąć ten wątek , jeśli nie wymieniamy wtrysków na większe jest sens korygować tą mapę?
  12. filtr ma 10 tyś może zabił się pyłem, co wskazuje na niedrożność dolotu :?: i jakie pola trzeba jeszcze zalogować :?:
  13. witam zrobiłem logi swojego silniczka i mam pytanie czy nadaje sie do za chipowania Group A: '003 Engine MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle speed TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % 0.81 1134 850.0 498.8 4.8 2.11 1344 850.0 548.6 4.8 3.40 1617 850.0 698.3 4.8 4.69 1932 850.0 847.9 4.8 5.98 2268 850.0 847.9 4.8 7.27 2583 850.0 847.9 4.8 8.57 2877 850.0 827.9 4.8 9.86 3171 850.0 791.4 4.8 11.15 3444 850.0 758.1 4.8 12.44 3696 850.0 744.8 4.8 13.73 3675 850.0 525.4 4.8 Group B: '008 Engine speed I.Q. requested I.Q. rpm limit I.Q. MAF limit TIME (2900-3100) (36.0...42.0) (34.2...35.2) (35.0...38.0) STAMP /min mg/R mg/R mg/R 1.24 1197 46.4 29.4 26.8 2.54 1407 45.4 31.0 29.0 3.83 1722 44.2 33.8 34.4 5.12 2037 43.2 35.2 37.8 6.41 2373 42.2 35.2 38.0 7.70 2667 41.2 35.2 37.6 9.00 2982 40.4 35.2 36.0 10.29 3255 39.8 35.2 35.4 11.58 3549 39.4 34.2 35.2 12.87 3780 39.0 34.2 35.8 Group C: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle STAMP /min mbar mbar % 0.38 987 1356.6 1030.2 60.2 1.67 1281 1540.2 1162.8 34.7 2.97 1512 1774.8 1315.8 34.7 4.26 1827 1876.8 1601.4 35.1 5.55 2163 1866.6 1948.2 40.2 6.84 2478 1846.2 1897.2 55.0 8.13 2772 1836.0 1856.4 59.8 9.43 3066 1836.0 1836.0 61.0 10.72 3360 1825.8 1825.8 62.6 12.01 3633 1815.6 1815.6 61.4 13.30 3864 1805.4 1815.6 63.0
  14. mam na imię Piotr poruszam sie samochodem z rodziny VW czyli golfem zapisałem się do tego forum ze względu na dział Turbo , Chiptuning i Tuning Mechaniczny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...