Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana wahaczy


Damian0911

Rekomendowane odpowiedzi

no raczej śruby nie wyjdą bez odkręcania góry

no ja jeszcze miałem zapieczoną tę długą śrubę bez gazów i młota nie podchodź

wystarczy odkręcić trzy śruby i opuścić mak-persona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no raczej śruby nie wyjdą bez odkręcania góry

no ja jeszcze miałem zapieczoną tę długą śrubę bez gazów i młota nie podchodź

wystarczy odkręcić trzy śruby i opuścić mak-persona

No tak o to mi właśnie chodziło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Radzę posłuchać kolegi "pepik25" bo dobrze pisze zazwyczaj wymienia się parami.

Chyba,ze masz luz na więcej niż trzech elementach to wymieniaj całe.Ja tak zrobiłem i jest git :good:

co do producenta to polecam LEM-a Ale jak na forum wiadomo- ilu użytkowników tyle opinii.

Jeszcze jedno nie daj się okradać pierwszemu lepszemu psełdo-mechanikowi :hi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

no i jeszcze jedno dokręcać śruby od wachaczy powinno się na obciążonym, nie na podniesionym aucie

no ale to mechanik już powinien wiedzieć.

Poz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

no i jeszcze jedno dokręcać śruby od wahaczy powinno się na obciążonym, nie na podniesionym aucie

no ale to mechanik już powinien wiedzieć.

Poz.

Kolego wytłumacz mi dlaczego :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyną może być szybkie zużycie tulejek metalowo gumowych na wahaczach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyną może być szybkie zużycie tulejek metalowo gumowych na wahaczach

tylko powiedz mi, co zrobi mechanik jak ma tylko podnośnik w warsztacie i niema kanału
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyną może być szybkie zużycie tulejek metalowo gumowych na wahaczach

tylko powiedz mi, co zrobi mechanik jak ma tylko podnośnik w warsztacie i niema kanału

jak ma łeb na karku to da radę :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ma tylko podnośnik w warsztacie i niema kanału

jak ma łeb na karku to da radę :naughty

już widzę jak mechanik będzie cudował :polew: dokręci i po sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ma tylko podnośnik w warsztacie i niema kanału

jak ma łeb na karku to da radę :naughty

już widzę jak mechanik będzie cudował :polew: dokręci i po sprawie

to bądz przy wymianie i tyle ,u mnie klienci zawsze widzą co jest robione w ich samochodach :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ma tylko podnośnik w warsztacie i niema kanału

jak ma łeb na karku to da radę :naughty

już widzę jak mechanik będzie cudował :polew: dokręci i po sprawie

to bądz przy wymianie i tyle ,u mnie klienci zawsze widzą co jest robione w ich samochodach :naughty:

Ja zawsze jestem,lecz nie wszyscy mogą być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem czy da rade dokręcić górne śruby z kanału ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem czy da rade dokręcić górne śruby z kanału ??

górne śruby to może dokręcić jak opuści auto,bez kanału
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem czy da rade dokręcić górne śruby z kanału ??

górne śruby to może dokręcić jak opuści auto,bez kanału

szukacie kwadratowych kółek :cool1: jeżeli nie macie warunków,lub wiedzy do zrobienia zawieszenia to odstawcie auto do serwisu tylko nie jakiegoś pana "GIENKA" i tam się zajmą waszymi furami,a drążycie temat bez końca ...a da się,a można bez kanału ,a można to czy siamto.Zrozumie tez to ze każdy chce się dowiedzieć co i jak (być może dam rade sam) ....nie słuchajcie pseudo mechaniorów to nie bedzie problemu :przebiegly:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się odnieść do wypowiedzi kolegów na temat sprawdzania zbieżności na przeglądzie....Oczywiście że jest sprawdzana. Podczas przejazdu przez ścieżkę jest sprawdzana automatycznie. Pozdrawiam!!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się odnieść do wypowiedzi kolegów na temat sprawdzania zbieżności na przeglądzie....Oczywiście że jest sprawdzana. Podczas przejazdu przez ścieżkę jest sprawdzana automatycznie. Pozdrawiam!!! :)

Tak? A w jaki sposób niby? Bo nie mogę sobie tego wyobrazić :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się odnieść do wypowiedzi kolegów na temat sprawdzania zbieżności na przeglądzie....Oczywiście że jest sprawdzana. Podczas przejazdu przez ścieżkę jest sprawdzana automatycznie. Pozdrawiam!!! :)

Tak? A w jaki sposób niby? Bo nie mogę sobie tego wyobrazić :mysli:

na początku ścieżki ,jeszcze przed rolkami fura przejeżdża jedną stroną (lewą) przez płytę pomiarową :cool1:

a485a7dfafbee9fcm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się odnieść do wypowiedzi kolegów na temat sprawdzania zbieżności na przeglądzie....Oczywiście że jest sprawdzana. Podczas przejazdu przez ścieżkę jest sprawdzana automatycznie. Pozdrawiam!!! :)

Tak? A w jaki sposób niby? Bo nie mogę sobie tego wyobrazić :mysli:

na początku ścieżki ,jeszcze przed rolkami fura przejeżdża jedną stroną (lewą) przez płytę pomiarową :cool1:

a485a7dfafbee9fcm.jpg

Aha dzięki za info :good: gdzieś wyświetlają się wartości? Jakieś dane, że auto ma źle ustawioną zbieżność?

Chyba nie wszystkie stacje robią te pomiary a jak robią to nie biorą ich po uwagę podczas przeglądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...