insecto 0 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 po zostawieniu auta na cala noc gdy rano chce zapalic to bardzo dlugo kreci zanim zapali wczesniej kolega zmienial filtr paliwa!mogl cos zle tam zrobic?? podaczas jazdy przy wiekszych obrotach lekko przerywa moze ktos wie co to moze byc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DESPERADOS 0 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 może nie dokręcił filtra i zasysa powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
insecto 0 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 niby z filtra sie nigdzie nie saczy ale jutro to sprawdze!!i dlatego mogloby np schodzic paliwo i dlatego by tak dlugo krecil? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahayzfr13 1 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 przczytaj co napisałem w innym, podobnnym temacie przed chwilą, powinno Ci pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
insecto 0 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 jutro spr tel filtr paliwa!!moze faktycznie go nie dokrecil... i mize jak ma wieksze cisnienie to lapie gdzies lewe a jak jade dosc dlugo po miescie to powinno przesc chyba a tu nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunny54 0 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 miałem ostatnio podobny problem prócz tego przerywania, rano strasznie długo kręcił. na cztery świece trzy zmarły, po wymianie inne autko. a przy wymianie kolega zalał nowy filtr paliwem? bo może zostały jakieś resztki powietrza... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 sprawdź jeszcze osadzenie zaworka zwrotnego w filtrze lub mocowaniu filtra - może schodzi paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
insecto 0 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 tak filtr byl niby zalwany!!kurde niech sie troche cieplej zrobi bo nawet nie mam gdzie tego sprawdzic!!dzisiaj wjechalen na A2 i powoli przyspaieszalem i bylo dobrze rozbujal sie do 180lekko oczywiescie gdy juz temp miala 90!!ale odpalalem go pod praca znow mega dlugo krecil i pozniej pow 3tys obrotow dziwnie chodzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 po zostawieniu auta na cala noc gdy rano chce zapalic to bardzo dlugo kreci zanim zapali wczesniej kolega zmienial filtr paliwa!mogl cos zle tam zrobic?? podaczas jazdy przy wiekszych obrotach lekko przerywa moze ktos wie co to moze byc?? Czy wczesniej tego nie bylo, tylko zaraz po wymianie filtra? I jakiej firmy filtr zostal zamontowany? Dolewales cos do paliwa na zime? sprawdź jeszcze osadzenie zaworka zwrotnego w filtrze lub mocowaniu filtra - może schodzi paliwo A maja AFN, zaworek zwrotny...? Nie wiem, dlatego pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się