krystek25 0 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 mam taki problem, mianowicie: z ruru wydechowej leje sie jak z kranu, np. wystaczy za zatrzymam sie na parkingu, zosawie włączony silnik i wyjde z auta to tak chlapie ze po chwili jest juz mała kałuża, mam zamontowana sekwencje ale do pracy mam 1,5 km to nawet jej nie włączam, czym to moze byc spowodowane, czy jest to oznaka jakiejs awari silnika, albo układu wydechowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAKIER88 0 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 To norma jak auto jezdzi na krótkie odcinki nie zdąży sie nagrzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Zapomniales dodac ze przy LPG jest o wiele wiecej wody w wydechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek25 0 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 wiem ze to norma ale sie przeraziłem gdy wjechałem do garazu podniosłem maske i przy wączonym silniku pare minut w nim szperałem ale jak go zgasiłem i chciałem zamknac garaz to nie mogłem pojąćskąd ta kałuża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo22ster 2 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Zapomniales dodac ze przy LPG jest o wiele wiecej wody w wydechu zgadzam się tu z kolegą że przy LPG jest więcej wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak91 0 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 w wyniku spalania gazu powstaje sporo wody (stąd ta "ekologia"), a że jest dość zimno, woda się szybko skrapla i kapie. U mnie jest to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Tak jak koledzy piszą przy LPG i krótkich odcinkach woda się zbiera, trzeba albo wyskoczyć na trasę, albo dać trochę w palik........... sposobem jest jeszcze mały otwór w tłumiku w najniższym punkcie żeby woda mogła wypływać. Miałem ostatnio taka sytuację że woda zamarzła mi w tłumiku (-20C krótkie odcinki), auto zaczęło dziwnie brzmieć, strasznie głośno buczało, wjechałem do ciepłego garażu, auto rozmarzło a następnego dnia po wywierceniu otworu wyleciał 0.7L WODY :> masakra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioximus 1 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Co Wy z tym LPG? Przecież Kolega na wstępie napisał, że do pracy ma blisko i nie włącza LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Ale wcześniej lub później mógł jeździć, a woda nie odparowała heheh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerwik 0 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Ostatnio na warsztat przywiezli A4 1,8 z LPG ktore nie mialo wogole mocy zeby ruszyc , po diagnozie okazalo sie ze mial tyle wody w wydechu ktora zamarzla i calkowicie zatkala wydech :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się