tomczakg 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Witam Mam mały problem z akumulatorem,mianowicie dopóki nie było mrozów wszystko było ok gdy przyszedł mróz auto po nocy nie odpaliło ponieważ był rozładowany akumulator. Wymieniłem akumulator na nową sztukę i dzieje się to samo, teraz ściągam klemę na noc żeby rano odpalić bez problemów,napięcie akumulatora na postoju w granicach 12,4 v więc raczej ok,prądu też raczej nic nie pożera gdyż waha się w granicach 0,00 maksymalnie do 0,03 A ,na odpalonym silniku jest nieco wyżej jak 14,5 nawet dochodzi do 14,8 ale to sporadycznie więc nie wiem co może być tego przyczyną może ktoś z forumowiczów spotkał się z takim problemem lub ma jakąś radę dotyczącą tego problemu? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Sprawdzałeś prąd po zamknieciu auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cris 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 np. alarm może dużo pożerać prądu.zamknij auto i zobacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomczakg 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 po zamknięciu jest 0,00 do maksymalnie 0,03A więc raczej nic nie bierze a alarmu wogóle nie posiadam zastanawiam się czy to nie będzie wina rozrusznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 po zamknięciu jest 0,00 do maksymalnie 0,03A więc raczej nic nie bierze a alarmu wogóle nie posiadam zastanawiam się czy to nie będzie wina rozrusznika Rozrusznik raczej nie,bo jak zdejmiesz klemę to normalnie odpalasz,czyli gdzieś coś pobiera prąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 14.8 V zabija akumulator, regulator w alternatorze do sprawdzenia. Absolutne max to 14.5 V. Przy takim napięciu odpada masa czynna z płyt i aku nadaje się na śmietnik tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fecik 0 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 dobrze gada 13.9- 14.4 optymalnie! :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomczakg 0 Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 witam regulator napięcia wymieniony teraz napięcie jest w granicach 13,97 do 14,3 teraz zostawię na noc i zobaczymy co będzie jakie będą objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się